Solfridmedhatten Skrevet 25. september 2019 #681 Del Skrevet 25. september 2019 På 1.7.2019 den 19.15, Twinkle~ skrev: Noe av det mest useriøse og scammy jeg har sett. En ting er å lure kjendiser med masse penger, men KREFTSYKE og andre alvorlig syke?😰 ... og dette støtter prinsessen av Norge?🙄 Det er faktisk ganske sykt!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 25. september 2019 #682 Del Skrevet 25. september 2019 Shamanen nevner den nye boka si i kommentarfeltet på kronprinsesse MM sin instagram, og diskuterer i kommentarfeltet. Det burde være unødvendig av han å gjøre dette på MM insta. Får ikke noe godt inntrykk av shamanen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. oktober 2019 #683 Del Skrevet 5. oktober 2019 Nå vekker sjamanen nok en gang oppsikt, og han kommer med følgende uttalelse: - Det er visse avtrykk som kvinner får på innsiden av vagina når de har for mange sexpartnere. Det trenger de å få renset ut, og jeg tilbyr øvelser for det, sier Durek Verrett. Sexologen Esben Esther Pirelli Benestad (70) reagerer sterkt: - Nå er vi langt inne i fantasiland. Dette er fremmed fra en vitenskapelig forståelse av kroppsfunksjoner, anatomi og vitenskap. Hva er egentlig "for mange sexpartnere", og snakker vi om fysiske avtrykk på innsiden av vagina? Hvordan renser han i så fall ut slike fysiske avtrykk? Høres ut som det reneste tøv. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 5. oktober 2019 #684 Del Skrevet 5. oktober 2019 7 minutter siden, NordicViking skrev: Nå vekker sjamanen nok en gang oppsikt, og han kommer med følgende uttalelse: - Det er visse avtrykk som kvinner får på innsiden av vagina når de har for mange sexpartnere. Det trenger de å få renset ut, og jeg tilbyr øvelser for det, sier Durek Verrett. Hvorfor får ikke menn som har hatt "for mange" sexpartnere slike avtrykk? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 5. oktober 2019 #685 Del Skrevet 5. oktober 2019 Han mener ikke fysiske avtrykk selvsagt, men energetiske. Men ja han digger vel å jobbe med "energien" i kvinners vaginaer. Sikkert hyggelig det. For han altså. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 5. oktober 2019 #686 Del Skrevet 5. oktober 2019 Det er visst ikke en ting denne mannen ikke kan fikse. Høye tanker om seg selv, er det ikke mangel på... Han må ha hjernevasket prinsessen, for det henger ikke på greip noe av det han uttaler seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 6. oktober 2019 #687 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg trodde de kongelige sine kjærester fikk munnbind og grenser om hva de kan uttale seg om til media. Men det blåser shamanen i. Martha Louise og. Hun er en bestemt dame og burde klare å gi beskjed til han. Så i mine øyne er hun med på å skape disse oppslagene og diskusjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 6. oktober 2019 #688 Del Skrevet 6. oktober 2019 3 hours ago, Sjokka said: Jeg trodde de kongelige sine kjærester fikk munnbind og grenser om hva de kan uttale seg om til media. Men det blåser shamanen i. Martha Louise og. Hun er en bestemt dame og burde klare å gi beskjed til han. Så i mine øyne er hun med på å skape disse oppslagene og diskusjonene. Ingen kan gi noen av dem munnbind i forhold til hva de kan uttale seg om, de er frie mennesker og gjør akkurat som de vil. Det familien har gjort er vel å be henne unngå å bruke prinsessetittelen i forbindelse med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 6. oktober 2019 #689 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg synes ikke hun virker som en bestemt dame. Hun oppfører seg som en sta, overpriviligert, naiv og bortskjemt tenåringsjente. Det er mitt inntrykk av etter å ha lest og sett intervjuer med henne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest libbloom Skrevet 6. oktober 2019 #690 Del Skrevet 6. oktober 2019 14 hours ago, Topplue said: Hvorfor får ikke menn som har hatt "for mange" sexpartnere slike avtrykk? Sikkert fordi sjarlatanen liker vaginaer bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gent82 Skrevet 6. oktober 2019 #691 Del Skrevet 6. oktober 2019 16 timer siden, Topplue skrev: Hvorfor får ikke menn som har hatt "for mange" sexpartnere slike avtrykk? Ja veldig snodig, skulle tro homofile menn kunne få sånne avtrykk også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 6. oktober 2019 #692 Del Skrevet 6. oktober 2019 15 timer siden, Sol70 skrev: Han mener ikke fysiske avtrykk selvsagt, men energetiske. Men ja han digger vel å jobbe med "energien" i kvinners vaginaer. Sikkert hyggelig det. For han altså. Hva er et energetisk avtrykk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. oktober 2019 #693 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, libbloom skrev: Sikkert fordi sjarlatanen liker vaginaer bedre. Han gjør vel egentlig ikke det? https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman-durek-verrets-eks-kjaereste-apner-seg-til-pressen---jeg-har-ingenting-pent-a-si-om-ham/3423789176.html 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest libbloom Skrevet 6. oktober 2019 #694 Del Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, Justlooking said: Han gjør vel egentlig ikke det? https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman-durek-verrets-eks-kjaereste-apner-seg-til-pressen---jeg-har-ingenting-pent-a-si-om-ham/3423789176.html Vet ikke...han virker som typen som snur kappen etter vinden og sier det som er nødvendig, men jeg kan selvsagt ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 6. oktober 2019 #695 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hvor står det om dette energetiske avtrykket han kan fikse ? 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 6. oktober 2019 #696 Del Skrevet 6. oktober 2019 21 minutter siden, Era Vulgaris said: Hva er et energetisk avtrykk? Det er det at man plukker opp energier fra dem man er rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 6. oktober 2019 #697 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 hour ago, DianaV said: Jeg synes ikke hun virker som en bestemt dame. Hun oppfører seg som en sta, overpriviligert, naiv og bortskjemt tenåringsjente. Det er mitt inntrykk av etter å ha lest og sett intervjuer med henne. Litt som Verret selv? Det som jeg har fått med meg fra hva hun har sagt om seg selv og det arbeidet hun har gjort med Soulspring, er at hun lett tilpasser seg andre, og er høysensitiv, og derfor ble dette arbeidet så viktig for henne. Hun følte hun fant redskaper som gjorde at hun kunne sette grenser for andre mennesker og være mer sentrert i seg selv. Spesiell sensitivitet og empati er en type sårbarhet som enkelte typer mennesker kan utnytte, og jeg syns hun "tar farge" av han på en måte, som om hun formes litt av han nå. Det er f.ex. en kjent sak at empater blir oftest offer for narsissister. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 6. oktober 2019 #698 Del Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, Sol70 skrev: Litt som Verret selv? Det som jeg har fått med meg fra hva hun har sagt om seg selv og det arbeidet hun har gjort med Soulspring, er at hun lett tilpasser seg andre, og er høysensitiv, og derfor ble dette arbeidet så viktig for henne. Hun følte hun fant redskaper som gjorde at hun kunne sette grenser for andre mennesker og være mer sentrert i seg selv. Spesiell sensitivitet og empati er en type sårbarhet som enkelte typer mennesker kan utnytte, og jeg syns hun "tar farge" av han på en måte, som om hun formes litt av han nå. Det er f.ex. en kjent sak at empater blir oftest offer for narsissister. Tror du traff veldig godt der 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 6. oktober 2019 #699 Del Skrevet 6. oktober 2019 6 minutter siden, Sol70 skrev: Det er det at man plukker opp energier fra dem man er rundt. Jaha, og dette er et velkjent begrep? Har aldri hørt ordet energetisk. Energisk, ja. Smittende energi, ja. Men ikke energetisk. Høres lite vitenskaplig ut i mine ører. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. oktober 2019 #700 Del Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, DianaV skrev: Jeg synes ikke hun virker som en bestemt dame. Hun oppfører seg som en sta, overpriviligert, naiv og bortskjemt tenåringsjente. Det er mitt inntrykk av etter å ha lest og sett intervjuer med henne. Overpriviligert og bortskjemt? Særlig. Kjempegøy at alle har en mening om deg, og at alle faktisk har noe å si. Å bli fulgt med på, og all dritt blir satt lupe på. Nå er vel den norske kongefamilien heldige med både presse og folk, men likevel... Tror ikke hun har trivdes med div "skandaler" opp gjennom årene. Som med han gifte typen i England? Og Ari Behn og Durekk Og da hun startet den skolen hvor de fant fjær fra engler. Hun er ikke akkurat konservativ og veldig jordnær, men hun har nok ikke hatt det så lett heller. Penger og status er virkelig ikke alt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå