Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

På 18.5.2019 den 6.48, Sol70 skrev:

Sitter og ser på dette intervjuet... Han er nettopp kommet til Norge og nå griner han i intervjuer? Herregud så pinlig.

https://www.dagbladet.no/magasinet/hvem-passer-egentlig-inn-i-boksen/71089928

sånn helt objektivt synes jeg det er tøft at folk viser følelser i intervjuer. Synes ikke det var helt relevant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.5.2019 den 17.54, Nina1975 skrev:

Tragisk at han «reklamerer» med at han kan helbrede folk, og hvis de ikke blir helbredet så er det fordi de ikke er sterke nok i troen. Folk som er så i nød at de oppsøker en sånn jallamann som dette, har det jævlig nok fra før om de attpå skal måtte ta skylden for at det ikke fungerer.

Det er ett hån mot alvorlig syke. 

Og terroren som han liksom forutså, som han ikke ikke advarte mot fordi «det var ikke hans jobb» Kjenner jeg blir provosert bare ved tanken. 

Den der skjønner jeg faktisk. Hvor mange av oss hadde tatt noen som kom inn på en kafe og snakket om at dere må komme dere ut, jeg har sett at det kommer til å skje noe forferdelig her, seriøst? Ingen. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, frubaluba said:

Kronprinsen har vel hatt en rimelig utagerende periode av livet sitt, hvordan tror dere ellers han møtte Mette Marit?! 

Jeg har blitt fortalt at hun sjekka ham opp på en festival, noe påvirket. Det sier i grunnen ikke så mye om kronprinsen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 18.43, Sol70 skrev:

Det er ikke det i seg selv at han gråter og forteller en historie, men det er tidspunktet han gjør det på. Dette skjedde også i den videoen som han og søsteren gjør rett før den angivelige operasjonen der hun gir ham den ene nyren sin, som finnes på hans youtube. Og av akkurat samme grunn, at det er så vanskelig å være på denne planeten, at han føler så stor kjærlighet til mennesker, at de lider så mye osv. 
En mann kan som regel holde tårer tilbake når han er på kamera, med mindre det er noe veldig dramatisk som nettopp har skjedd eller som han snakker om. Det at han ikke tar seg inn igjen men bare fortsetter å sutre mens han snakker om noe som han SELV valgte å snakke om forteller meg at han gjør det med vilje.

Han har jo vært skuespiller.. Dette er kanskje på kanten, men om man er litt kritisk til hele mannen er det greit å ha i bakhodet. Følte meg litt slem nå, kan godt hende følelsene var ekte. Men om han er en skikkelig manipulator er tidligere skuespillerteknikker ganske greit å ha. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, miss spjåk said:

Han har jo vært skuespiller.. Dette er kanskje på kanten, men om man er litt kritisk til hele mannen er det greit å ha i bakhodet. Følte meg litt slem nå, kan godt hende følelsene var ekte. Men om han er en skikkelig manipulator er tidligere skuespillerteknikker ganske greit å ha. 

Så han har det også ja. Det er enda en ting med fyren, han har liksom gjort "alt". Nevn det og han har gjort det, han har vært der, han har tatt det kurset, han har studert det og det, har de og de forfedrene osv osv. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sol70 skrev:

"– Hver gang de får en lege til å uttale seg, som har noe å si, begynner jeg å le. For en lege forstår ikke min verden, sa han."

Det var en interessant uttalelse for det finnes faktisk leger og helsepersonell som er interessert i sjamanisme, kanskje han ler så høyt at han ikke har fått med seg det. Her er noen eksempel:

https://christelnani.com/christel/

https://bokelskere.no/bok/inn-i-sirkelen-en-russisk-psykiaters-moete-med-sibirsk-sjamanistisk-visdom/53394/

http://sheroldbarr.com/doctor-turned-shaman/

Jeg kjenner faktisk en norsk lege som har kurs i sjamanisme 😉 en veldig god lege også. Men vedkommende snakker selvfølgelig ikke om sjamanismen i legepraksisen. Sorry avsporing! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, miss spjåk skrev:

Den der skjønner jeg faktisk. Hvor mange av oss hadde tatt noen som kom inn på en kafe og snakket om at dere må komme dere ut, jeg har sett at det kommer til å skje noe forferdelig her, seriøst? Ingen. 😕

Eh... jeg tror jeg hadde tatt det veldig seriøst! Om jeg ikke trodde at han hadde "sett" det, så hadde jeg trodd at han visste noe...selv om det er irrasjonelt. Jeg hadde også droppet å gå ombord på et skip eller et fly om en som skulle reise hadde ropt at det kom til å skje en ulykke på turen.. 

Så lett å "tro på" i mindre og større grad. SÅ overtroisk er jeg, og det lever jeg godt med. Har dog aldri opplevd det 🙂 men såpass kjenner jeg meg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sol70 skrev:

Så han har det også ja. Det er enda en ting med fyren, han har liksom gjort "alt". Nevn det og han har gjort det, han har vært der, han har tatt det kurset, han har studert det og det, har de og de forfedrene osv osv. 

reagerer på det samme. Hadde vært interessant å se kilder på alt han hevder å ha opplevd, b.la ifh jobb. Han ble misbrukt da han var liten, gikk så over til stoff (ingen av de to er så uvanlig statistisk sett), studert kiropraktikk ++ endel medisin, jobbet med lik i 3 år, jobbet med div leger som behandlet kreftpasienter (ingen leger han har navngitt), døde en kort stund etter et epilepsilignende anfall, satt i rullestol 1 år og gikk på dialyse i 7år. Fikk ny nyre. Alt dette kom opp i de få artiklene jeg har lest. Tror nok flere journalister kommer til å grave litt i fortiden hans etterhvert. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg får en falsk følelse av hele fyren, men det kan være jeg bare ikke skjønner meg på han fordi han er fra en helt annen kultur. Da snakker jeg ikke om hudfargen, men det at han er amerikaner... Jeg synes mange av de virker ekstremt falske dersom de tror det er en fordel å være det.

Gud så mange som vet om ham nå. 🤑💲🤑💲🤑💲🤑💲🤑

Let it rain!!!!!! 💸💲💸💲💸💲💸💲💸💲💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hottrio skrev:

Kanskje Prinsessen liker menn som svinger litt begge veier... 😉 

Det er desidert det mest vanlige og mer "normale" ved ham. Og det henger du og noen andre seg opp i altså...

Hva sier det om deg? I mitt syn har du fokus feil sted. For å si det sånn. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Eh... jeg tror jeg hadde tatt det veldig seriøst! Om jeg ikke trodde at han hadde "sett" det, så hadde jeg trodd at han visste noe...selv om det er irrasjonelt. Jeg hadde også droppet å gå ombord på et skip eller et fly om en som skulle reise hadde ropt at det kom til å skje en ulykke på turen.. 

Så lett å "tro på" i mindre og større grad. SÅ overtroisk er jeg, og det lever jeg godt med. Har dog aldri opplevd det 🙂 men såpass kjenner jeg meg selv. 

Du, og kanskje jeg 😂 men folk flest er ganske skeptiske til synskhet, så jeg tror de fleste hadde tenkt han hørte hjemme på psykiatrisk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, miss spjåk skrev:

reagerer på det samme. Hadde vært interessant å se kilder på alt han hevder å ha opplevd, b.la ifh jobb. Han ble misbrukt da han var liten, gikk så over til stoff (ingen av de to er så uvanlig statistisk sett), studert kiropraktikk ++ endel medisin, jobbet med lik i 3 år, jobbet med div leger som behandlet kreftpasienter (ingen leger han har navngitt), døde en kort stund etter et epilepsilignende anfall, satt i rullestol 1 år og gikk på dialyse i 7år. Fikk ny nyre. Alt dette kom opp i de få artiklene jeg har lest. Tror nok flere journalister kommer til å grave litt i fortiden hans etterhvert. 

Tror journalister graver for harde livet allerede.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SoWhat? said:

De trenger jo ikke det; de får alt gratis.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er desidert det mest vanlige og mer "normale" ved ham. Og det henger du og noen andre seg opp i altså...

Hva sier det om deg? I mitt syn har du fokus feil sted. For å si det sånn. 

Nei, synes ikke det. Vi må da kunne ha det litt moro her og kødde litt også, ikke alltid svare som om dette skulle vært en politisk debatt på TV  eller i avisinnlegg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det blir ingen hos VG som gjør det iallefall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hottrio skrev:

Nei, synes ikke det. Vi må da kunne ha det litt moro her og kødde litt også, ikke alltid svare som om dette skulle vært en politisk debatt på TV  eller i avisinnlegg.

Har humor angående saken jeg. Jeg har ledd mye av folks og også min sin første reaksjon. Men det handlet aldri om at han "svinger begge veier"

Men ok... jeg tok det kanskje litt feil... 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gent82 skrev:

Det blir ingen hos VG som gjør det iallefall. 

Litt. Men Dagbladet er jo mot monarkiet, så de vil nok finne ut mest mulig negativt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Har humor angående saken jeg. Jeg har ledd mye av folks og også min sin første reaksjon. Men det handlet aldri om at han "svinger begge veier"

Men ok... jeg tok det kanskje litt feil... 🤷‍♀️

Vet ikke jeg.... uansett; jeg bryr meg ikke noe om hvordan folk svarer meg eller at de har andre meninger enn meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Litt. Men Dagbladet er jo mot monarkiet, så de vil nok finne ut mest mulig negativt. 

Jo. Nettavisen vil kanskje komme med noe også. VG prøver jo å føre norge bak lyset 20/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...