Gå til innhold

dama virker til å like kun en stilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama ser ut til å like bare en stilling. Doggy hvor hun ligger på magen. Trodde ting kom til å bli mer variert og bedre med tiden, men har nå skjønt at det er stillingen som gir hennes mest stimuli. Litt kjedelig, da jeg liker misjonær godt og vanlig doggy(når hun står på alle fire) Sist nevnte ser hun ikke ut til å like i det hele tatt, muligens pgr av at jeg kommer litt langt inn da.

Hun er villig til andre stillinger, men gir ikke meg så mye når jeg vet innerst inne at det ikke gir henne mye glede. Har normal penis på 16 x 12-13cm.

Hva skal jeg gjøre for jeg liker henne godt ellers!? Redd for å ha et sex liv jeg ikke er helt tilfredsstilt med og at det kommer til å ødelegge i lengden.

Anonymkode: 70010...801

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doggy style kan for de som har bakoverlent livmor være grusomt smertefullt da du treffer livmorhalstuppen hele tiden og det er ekstremt vondt.

Anonymkode: 19da1...79e

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Hva er egentlig forskjellen for deg «vanlig» doggy og på magen?

Anonymkode: d95c1...a09

Skrevet

Snakk med henne om det. 

• Liker 1
Skrevet

Doggy stående på alle fire er helt jævlig. Du må såklart akseptere at hun ikke vil ha sex i stillinger som gjør vondt. 

For å prøve andre stillinger kan dere snakke sammen og se på NRK sin sexstillings guide sammen 

Anonymkode: a509a...7f1

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Eksen var sånn, bare at hun ville ri, siden det er eneste stilling hun har fått orgasme med, så var fast rutine hver gang, og ja, det blir veldig kjedelig i lengden. Hvis hun er villig til å prøve noe nytt, så kan det plutselig være at hun opplever nye nytelser hun ikke visste om.

Men dere må nok prøve å snakke litt dypere om dette, sex handler jo ikke bare om å få, men å gi også

Anonymkode: 3d6d4...f25

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Doggy stående på alle fire er helt jævlig. Du må såklart akseptere at hun ikke vil ha sex i stillinger som gjør vondt. 

For å prøve andre stillinger kan dere snakke sammen og se på NRK sin sexstillings guide sammen 

Anonymkode: a509a...7f1

Er jo drit deilig.  Jeg foretrekker den

Anonymkode: c8559...7fb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dama ser ut til å like bare en stilling. Doggy hvor hun ligger på magen. Trodde ting kom til å bli mer variert og bedre med tiden, men har nå skjønt at det er stillingen som gir hennes mest stimuli. Litt kjedelig, da jeg liker misjonær godt og vanlig doggy(når hun står på alle fire) Sist nevnte ser hun ikke ut til å like i det hele tatt, muligens pgr av at jeg kommer litt langt inn da.

Hun er villig til andre stillinger, men gir ikke meg så mye når jeg vet innerst inne at det ikke gir henne mye glede. Har normal penis på 16 x 12-13cm.

Hva skal jeg gjøre for jeg liker henne godt ellers!? Redd for å ha et sex liv jeg ikke er helt tilfredsstilt med og at det kommer til å ødelegge i lengden.

Anonymkode: 70010...801

«Ser ut til»? Å snakke og ikke bare kikke kan være til hjelp. Seigt å gjette seg frem til alt om dere skal være sammen noen tiår.

Anonymkode: 605d1...0ad

• Liker 3
Skrevet

Om jeg bare kunne valgt en stilling tror jeg at jeg hadde valgt samme som dama di. Men forandring fryder.

Mann

Anonymkode: a6927...56b

Skrevet

Er stillinger virkelig så viktig? 

Anonymkode: 12536...878

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er stillinger virkelig så viktig? 

Anonymkode: 12536...878

Litt. Ulike stillinger stimulerer ulike områder. Jeg liker å være innom fire-fem stykker i løpet av et ligg, og  har opplevd at sexen har blitt rutinepreget og etterhvert litt kjedelig med partnere som har vært lite ivrige på å skifte stilling utover sin "favoritt". 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er jo drit deilig.  Jeg foretrekker den

Ja men så har du sannsynligvis en fremoverlent livmor også i samme slengen. Ellers hadde det vært sykt vondt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kunne aldri hatt sex i samme stillingen hver gang. Jeg å mannen har minst 2, ofte 4-5😅

Anonymkode: 5352e...ccb

• Hjerte 1
Skrevet

Mest sannsynlige er kanskje at hun ikke prioriterer sex mye. Det er min erfaring i samlivterapi når det gjelder sex.  Er hun usikker på utseende? Tar du stort sett initiativ til sex?

En eneste stilling blir jo ganske meningsløst da. Hadde ei dame dom aldri ville på toppen, men hun var nok ikke helt komfortabel med seg selv og det var uansett ikke moe langtidsforhold.

Du skal ha full honnør for at du har reflektert over dette. 

• Nyttig 2
Skrevet

Vi er så «kjedelige» at siste kanskje 10 årene, så har vi kun hatt misjonær. 
Begge liker det best og ingen av oss har noe glede av å variere kun for variasjonens skyld. De første årene pulte vi alle tenkelige vinkler og varianter. Men misjonær sto ut som det beste hver gang.

Da blir det misjonær. Vinn vinn.

Anonymkode: fc1c9...bb1

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AdonisFFM skrev (1 time siden):

En eneste stilling blir jo ganske meningsløst da.

For oss blir variasjon meningsløst, da begge egentlig bare vil ha misjonær. Da blir variasjon kun for variasjonens del. Meningsløst å ikke ha den sexen man liker best.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja men så har du sannsynligvis en fremoverlent livmor også i samme slengen. Ellers hadde det vært sykt vondt.

Tror jeg ikke på.

Skrevet

Hva sier kjæresten din når du snakker med henne om det, da?

Anonymkode: 836f0...2ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg ikke på.

Jeg og dama har aldri doggy. Det gjør vondt for henne. På virkelig vondt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg og dama har aldri doggy. Det gjør vondt for henne. På virkelig vondt.

Men du skulle vel ønske hun taklet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...