Gå til innhold

Tips til enkel app for å logge styrketrening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne i slutten av 30-årene som igrunnen aldri har trent styrke bortsett fra noen gruppetimer hist og her. (Har trent mye yoga, løpning i perioder, sykling som hverdagsmosjon, osv, men aldri brukt treningssenter noe særlig eller klart å få igang noen hjemmerutine.) Nå har jeg fått gymmedlemskap gjennom jobben, og ønsker å faktisk komme igang, har akkurat hatt introduksjonstime med PT og fått forslag til helkroppsprogram, osv. Målet er først og fremst helse, beholde muskelmasse og beintetthet og orke å løfte barna og tunge ting selv. 

Det jeg lurer på er, har noen tips til en app der jeg kan logge treningen? Altså ikke bare at jeg har trent, men hvilke øvelser, vekt, osv., sånn at jeg kan se progresjon over tid. (Jeg kan selvfølgelig bruke en god gammeldags dagbok av papir, men jeg liker det om en app kan plotte statistikk, eller gi meg klapp på skulderen når jeg når en ny milepæl, for eksempel.) Ikke interessert i at appen skal vise øvelser, foreslå program og sånt, ei heller av sosiale aspekt. Går ut i fra at dette må finnes, så hva er det jeg leter etter? Har forøvrig android-telefon og garmin klokke. 

Anonymkode: 50913...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...