Gå til innhold

Vålerenga rykker ned!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hraff skrev (4 minutter siden):

Fult navn er vel Ken Remi Stefan Hansen Strandberg.

Ja, ikke "Stefan" 

Anonymkode: 71910...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hraff skrev (5 minutter siden):

Fult navn er vel Ken Remi Stefan Hansen Strandberg.

Skal vi tippe at Solbakken tar han ut på landsen lselv om han spiller i OBOS? 

Anonymkode: 10b10...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Lurven said:

Dere som ler og godter dere kan ta dere en stor muggen Bolle 

Ta deg en grautbolle selv, Lurven! Jeg ler mest av den gjøken som gikk fra LSK til VIF. Fyren mangler åpenbart Bakke-kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (24 minutter siden):

Ta deg en grautbolle selv, Lurven! Jeg ler mest av den gjøken som gikk fra LSK til VIF. Fyren mangler åpenbart Bakke-kontakt.

Det er et par grunner til at Bakke/LSK fungerte bedre enn Bakke/Enga.  Og den største grunnen er hvordan spiller-rotasjonen er i klubbene. LSK er ikke like hissige som Enga til å selge dyrt (toppspillere) og kjøpe  billig (middels spillere). Enga og Rosenborg er foregangslag på å selge dyre spillere og erstatte de med billige. Men det de tjener der taper de i poengregnskapet. Nå får Enga en fantastisk mulighet til junioroppdrett i OBOS. Spennende å se om de får det til.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pawn Hearts skrev (9 timer siden):

Ta deg en grautbolle selv, Lurven! Jeg ler mest av den gjøken som gikk fra LSK til VIF. Fyren mangler åpenbart Bakke-kontakt.

Han var jo også under kontrakt med Sarpsborg 08, da han gikk til Lillestrøm i sin tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Lurven said:

Han var jo også under kontrakt med Sarpsborg 08, da han gikk til Lillestrøm i sin tid

Pålitelig type. Når det er sagt, synes jeg det er litt synd at lille KFUM blir det eneste hovedstadslaget i eliteserien (og likevel holdt jeg med KBK, så jeg kan ikke klage).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (4 timer siden):

Pålitelig type. Når det er sagt, synes jeg det er litt synd at lille KFUM blir det eneste hovedstadslaget i eliteserien (og likevel holdt jeg med KBK, så jeg kan ikke klage).

Ja, og det er jo ikke sånn at han automatisk gjør det bra i vålerenga,  selv om han har gjort det bra i andre klubber.

Det har vi jo sett eksempler på før 

Kåffa driver jo klubben på en mye mer fornuftig måte, derfor rykka de opp og vif ned

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Lurven skrev (På 12.12.2023 den 17.33):

Ja, og det er jo ikke sånn at han automatisk gjør det bra i vålerenga,  selv om han har gjort det bra i andre klubber.

Det har vi jo sett eksempler på før 

Kåffa driver jo klubben på en mye mer fornuftig måte, derfor rykka de opp og vif ned

 

Han har gjort det rimelig bra med Vålerenga før og, har han ikke? Starta med nedrykk og endte med seriegull sist. 

Anonymkode: 179ed...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Stemninga i Oslo i går.. altså. Er det noen tippeligalag i år som vil få til noe lignende? Når det gjelder Bakke tror jeg han var rett valg og at historien gjentar seg. En liten visitt i obos er bare for og mobilisere. Både klubben og supportere. Oslofotballen er ikke død. Blir det 3 Oslolag i Tippeligaen neste år? 
 

Anonymkode: 179ed...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 17.36):

Stemninga i Oslo i går.. altså. Er det noen tippeligalag i år som vil få til noe lignende? Når det gjelder Bakke tror jeg han var rett valg og at historien gjentar seg. En liten visitt i obos er bare for og mobilisere. Både klubben og supportere. Oslofotballen er ikke død. Blir det 3 Oslolag i Tippeligaen neste år? 
 

Anonymkode: 179ed...c33

Nei blir 1 eller 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke Geir Bakke sin skyld, klubben driftes dårlig og spillerne holder ikke mål. 

Bakke er en sympatisk og fin fyr og en god trener. 

Anonymkode: 2068e...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på årets sesongstart og det evinnelige kaoset i klubben der man til tross for store ressurser klarer å rote det til, ville det ikke forundre meg om Vålerenga til slutt klarer å rykke ned, ja ....

Hovedstadens eneste lag i toppen heter faktisk KFUM Oslo nå.

Anonymkode: cdf64...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (6 timer siden):

Nei blir 1 eller 2

Hvem? 

Anonymkode: 179ed...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Med tanke på årets sesongstart og det evinnelige kaoset i klubben der man til tross for store ressurser klarer å rote det til, ville det ikke forundre meg om Vålerenga til slutt klarer å rykke ned, ja ....

Hovedstadens eneste lag i toppen heter faktisk KFUM Oslo nå.

Anonymkode: cdf64...0b3

Status per i dag er jo klar. 
synes ikke årets sesongstart tyder på nedrykk akkurat, men er jo nettopp i gang. Synes du fjorårets nedrykk var klart fortjent? Jeg synes det var for jevnt i bunnstriden og at kvaliken var en parodi av en kamp med de værforholdene, så det var litt tilfeldig / uflaks. Allikevel, med de ressursene burde en jo være en toppklubb ja. 

Anonymkode: 179ed...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvem? 

Anonymkode: 179ed...c33

Kåffa (vålerenga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 14.28):

Dette er ikke Geir Bakke sin skyld, klubben driftes dårlig og spillerne holder ikke mål. 

Bakke er en sympatisk og fin fyr og en god trener. 

Anonymkode: 2068e...2b3

Ikke hans skyld nei...? Ledelsen angrer nok på denne "investeringen" 

Anonymkode: 71910...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...