Fjellmannover190 Skrevet 11. desember 2023 #21 Skrevet 11. desember 2023 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker said: Trist! Håper de kvinnene ville ha sex da, kan jo være de ønsket det kvinner har behov. Jeg hadde ikke sex med de, var litt rebound-følelse. Men har hatt sex med jenter (som er som en sexdukke) som all følelse forsvant etter det, og da har jeg sagt hvorfor. Endret 11. desember 2023 av Fjellmannover190 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #22 Skrevet 11. desember 2023 Fjellmannover190 skrev (21 minutter siden): Jeg hadde ikke sex med de, var litt rebound-følelse. Men har hatt sex med jenter som all følelse forsvant etter det, og da har jeg sagt det! Ansvarlig mann, det kan jeg like 😊 Anonymkode: 39a4b...c4f
KallePils Skrevet 13. desember 2023 #23 Skrevet 13. desember 2023 Fjellmannover190 skrev (På 11.12.2023 den 11.52): Jeg hadde ikke sex med de, var litt rebound-følelse. Men har hatt sex med jenter (som er som en sexdukke) som all følelse forsvant etter det, og da har jeg sagt hvorfor. Men hvorfor ikke? En ting er om du får en følelse av at dama faktisk er "ekte". Selv jeg får problemer med å bare feie over og dumpe ei som virkelig fortjener bedre, og jeg har ingen sjel. Men hvis hun er en av disse (unnskyld uttrykket) vandrende kjøttstykkene som bare er opptatt av seg selv og tror at verden plikter å brette seg over baklengs for å tilpasse seg hva hun ønsker fra det ene øyeblikket til det neste? Herregud, kjør på!
Fjellmannover190 Skrevet 13. desember 2023 #24 Skrevet 13. desember 2023 44 minutter siden, KallePils said: Men hvorfor ikke? En ting er om du får en følelse av at dama faktisk er "ekte". Selv jeg får problemer med å bare feie over og dumpe ei som virkelig fortjener bedre, og jeg har ingen sjel. Men hvis hun er en av disse (unnskyld uttrykket) vandrende kjøttstykkene som bare er opptatt av seg selv og tror at verden plikter å brette seg over baklengs for å tilpasse seg hva hun ønsker fra det ene øyeblikket til det neste? Herregud, kjør på! Desperasjon tenner meg ikke.
KallePils Skrevet 13. desember 2023 #25 Skrevet 13. desember 2023 Fjellmannover190 skrev (5 timer siden): Desperasjon tenner meg ikke. Nei, det er jo forsåvidt sant.
Example Skrevet 13. desember 2023 #26 Skrevet 13. desember 2023 Det er ikke tilfeldig at de samme kvinnene blir utsatt for "fuckboys" gang på gang. Det er vel gjerne en kombinasjon av naivitet, at de gjør det litt for enkelt for mennene og at de feilvurderer egen verdi på datingmarkedet. Om noe er for godt til å være sant, er det som regel det. 1
Gjest AnonymVestlending Skrevet 13. desember 2023 #27 Skrevet 13. desember 2023 2 hours ago, Example said: Det er ikke tilfeldig at de samme kvinnene blir utsatt for "fuckboys" gang på gang. Det er vel gjerne en kombinasjon av naivitet, at de gjør det litt for enkelt for mennene og at de feilvurderer egen verdi på datingmarkedet. Om noe er for godt til å være sant, er det som regel det. Helt enig. Er jo egentlig slik at de fleste sikter littegrann høyere enn sin egen markedsverdi. Når menn gjør det, får de ingenting. Når damer gjør det, får de kun sex.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #28 Skrevet 13. desember 2023 En dildo er bedre i senga uansett. Uten sykdommer også. Anonymkode: ff40a...6ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå