AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #1 Skrevet 10. desember 2023 så denne artikkelen i dag: https://www.kk.no/livet/hilde-41-er-drittlei-fuckboys-pa-forti-1/80631885 Hvis menn er ærlige og sier at de vil ha uforpliktende forhold så får de ikke matcher, derfor blir det sånn. Anonymkode: 67f57...99b 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #2 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): så denne artikkelen i dag: https://www.kk.no/livet/hilde-41-er-drittlei-fuckboys-pa-forti-1/80631885 Hvis menn er ærlige og sier at de vil ha uforpliktende forhold så får de ikke matcher, derfor blir det sånn. Anonymkode: 67f57...99b Ah, da er de unnskyldt..... Anonymkode: 09a93...42a
LadeJarl Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 Hilde er nok i likhet med de fleste andre kvinner ekspert på å plukke fra de 10% mest brukte fuckboysa på tinder. 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Skrevet 10. desember 2023 Når jeg sier ærlig at jeg svindler noen, så vil de ikke la meg gjør det. Derfor må jeg late som at jeg er en oppriktig person de kan stole på. Gi meg forståelse. Anonymkode: 39a4b...c4f 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #5 Skrevet 10. desember 2023 LadeJarl skrev (44 minutter siden): Hilde er nok i likhet med de fleste andre kvinner ekspert på å plukke fra de 10% mest brukte fuckboysa på tinder. Fuckboys er ikke bare en type menn eller bare de 10% diggeste eller hva du tror. Det er stygge nerdegutter, forfalne single pappaer, tilsynelatende empatiske vanlige menn. Den derre 10% teorien om at 90% menn ikke har suksess på tinder kommer ikke av at damer bare velger 10% kjekkeste menn i landet eller noe, men fordi 90% av tinderprofilene uavhengig av utseende suger og har blurry bilder eller bilde rett opp i nesehåra og dårlig eller ingen profiltekst. Da velges de som presenterer seg på en bedre måte, og det er menn på alle nivåer utseendemessig. Anonymkode: 9cfa9...e75 4 2
LadeJarl Skrevet 10. desember 2023 #6 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fuckboys er ikke bare en type menn eller bare de 10% diggeste eller hva du tror. Det er stygge nerdegutter, forfalne single pappaer, tilsynelatende empatiske vanlige menn. Den derre 10% teorien om at 90% menn ikke har suksess på tinder kommer ikke av at damer bare velger 10% kjekkeste menn i landet eller noe, men fordi 90% av tinderprofilene uavhengig av utseende suger og har blurry bilder eller bilde rett opp i nesehåra og dårlig eller ingen profiltekst. Da velges de som presenterer seg på en bedre måte, og det er menn på alle nivåer utseendemessig. Anonymkode: 9cfa9...e75 Har ikke nevnt er ord om utseendet jeg, og det var ikke tilfeldig for å si det sånn...😂..De som har lært hvordan kvinnehjernen fungerer og bruker det bevisst lykkes på tinder og datingapper..de andre ikke. 2 1
KallePils Skrevet 10. desember 2023 #7 Skrevet 10. desember 2023 LadeJarl skrev (1 time siden): Hilde er nok i likhet med de fleste andre kvinner ekspert på å plukke fra de 10% mest brukte fuckboysa på tinder. "Brukte"… det var da en fryktelig språkbruk? I et sosialdemokrati må da en mann kunne være opptatt av rettferdig fordeling uten å bli beskyldt for å være "brukt"…?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #8 Skrevet 10. desember 2023 Er jo mange grunner til at en mann skygger bannen etter første sexopplevelse...kan jo ikke forutsi det på forhånd. Mye som kan dukke opp som betyr at videre forhold/kontakt ikke er av interesse. Anonymkode: 79f4b...f32
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #9 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er jo mange grunner til at en mann skygger bannen etter første sexopplevelse...kan jo ikke forutsi det på forhånd. Mye som kan dukke opp som betyr at videre forhold/kontakt ikke er av interesse. Anonymkode: 79f4b...f32 Kan du komme med elsempler på ting som kan dukke opp fra et manneperspektiv? Jeg spør av nysgjerrighet. Jeg har nemlig opplevd et par ganger at første sex er veldig fint, og at man føler kjemien er god. Og at det virker opriktig gjensidig at mannen hadde en fin kveld/natt, for så å miste interessen for deg etterpå😅 Anonymkode: bc7d9...6ae
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #10 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du komme med elsempler på ting som kan dukke opp fra et manneperspektiv? Jeg spør av nysgjerrighet. Jeg har nemlig opplevd et par ganger at første sex er veldig fint, og at man føler kjemien er god. Og at det virker opriktig gjensidig at mannen hadde en fin kveld/natt, for så å miste interessen for deg etterpå😅 Anonymkode: bc7d9...6ae Selv om du føler kjemien, så er det ikke sikkert han føler det samme Anonymkode: 3f3a8...b41 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #11 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kan du komme med elsempler på ting som kan dukke opp fra et manneperspektiv? Jeg spør av nysgjerrighet. Jeg har nemlig opplevd et par ganger at første sex er veldig fint, og at man føler kjemien er god. Og at det virker opriktig gjensidig at mannen hadde en fin kveld/natt, for så å miste interessen for deg etterpå😅 Anonymkode: bc7d9...6ae Det kan være mye, kommer frem dårlige holdninger, viser dårlig selvbildet/selvtillit, utseendet på kroppen teller også inn, forskjellige seksuelle preferanser som kommer frem underveis...mer mere.. Har selv hatt kvinner med nydelig kropp og utseendet som har skuffet kraftig med dårlige holdninger, da er det turn off for min del. Mens med noen kan man ha super bra sex, uten at man kunne tenke seg noe mer. Kun seksuelt forhold, det vil jo ikke kvinnen som ville ha forhold. Så like greit å gå videre da uten å skuffe henne for mye. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Selv om du føler kjemien, så er det ikke sikkert han føler det samme Anonymkode: 3f3a8...b41 Nettopp, tror man har gjensidig kjemi bare fordi det føles bra Anonymkode: 79f4b...f32 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #12 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan være mye, kommer frem dårlige holdninger, viser dårlig selvbildet/selvtillit, utseendet på kroppen teller også inn, forskjellige seksuelle preferanser som kommer frem underveis...mer mere.. Har selv hatt kvinner med nydelig kropp og utseendet som har skuffet kraftig med dårlige holdninger, da er det turn off for min del. Mens med noen kan man ha super bra sex, uten at man kunne tenke seg noe mer. Kun seksuelt forhold, det vil jo ikke kvinnen som ville ha forhold. Så like greit å gå videre da uten å skuffe henne for mye. Nettopp, tror man har gjensidig kjemi bare fordi det føles bra Anonymkode: 79f4b...f32 Vi er forskjellige Men for min del syns jeg en del av dette kan avklares før sex. Har null toleranse for at noen absolutt skal nær meg kun for sex. Selv om jeg er enig i at kjemi kan vise seg å ikke stemme. Men er ikke interisert i noen det er komplett umulig det skal bli noe med uansett, bedre å være foruten den sexen. Anonymkode: 39a4b...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #13 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du komme med elsempler på ting som kan dukke opp fra et manneperspektiv? Jeg spør av nysgjerrighet. Jeg har nemlig opplevd et par ganger at første sex er veldig fint, og at man føler kjemien er god. Og at det virker opriktig gjensidig at mannen hadde en fin kveld/natt, for så å miste interessen for deg etterpå😅 Anonymkode: bc7d9...6ae Fordi det er jakten og erobringen de er ute etter for egoboost, og ingen videre interesse for noe forpliktelser eller følelser Anonymkode: 9cfa9...e75 1
KallePils Skrevet 10. desember 2023 #14 Skrevet 10. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du komme med elsempler på ting som kan dukke opp fra et manneperspektiv? Jeg spør av nysgjerrighet. Jeg har nemlig opplevd et par ganger at første sex er veldig fint, og at man føler kjemien er god. Og at det virker opriktig gjensidig at mannen hadde en fin kveld/natt, for så å miste interessen for deg etterpå😅 Anonymkode: bc7d9...6ae Skyldes at det er snakk om to forskjellige ting. Det ene er å ha det gøy med en dame. Det andre er å forplikte seg til en dame. Og ett eller annet sted underveis fra det ene til det andre kan interessen rett og slett være strukket så langt som den går. Endret 10. desember 2023 av KallePils
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #15 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi det er jakten og erobringen de er ute etter for egoboost, og ingen videre interesse for noe forpliktelser eller følelser Anonymkode: 9cfa9...e75 Takk for svar! Jeg tror også det ligger mye i dette! (Håper nesten det også, istedenfor at det er fordi de ikke synes jeg var fin nok eller flink nok)🙈😅 Anonymkode: bc7d9...6ae
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #16 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det kan være mye, kommer frem dårlige holdninger, viser dårlig selvbildet/selvtillit, utseendet på kroppen teller også inn, forskjellige seksuelle preferanser som kommer frem underveis...mer mere.. Har selv hatt kvinner med nydelig kropp og utseendet som har skuffet kraftig med dårlige holdninger, da er det turn off for min del. Mens med noen kan man ha super bra sex, uten at man kunne tenke seg noe mer. Kun seksuelt forhold, det vil jo ikke kvinnen som ville ha forhold. Så like greit å gå videre da uten å skuffe henne for mye. Nettopp, tror man har gjensidig kjemi bare fordi det føles bra Anonymkode: 79f4b...f32 Takk for svar!:) Anonymkode: bc7d9...6ae
Fjellmannover190 Skrevet 11. desember 2023 #17 Skrevet 11. desember 2023 Å gå ut i en sjekkeapp med formål om tilfeldig sex tiltrekker seg ikke mange damer, og spesielt de man da er interessert i. En fuckboy beskrevet her, er en som skaper en såkalt nice guy som er på utkikk etter forhold, men kun vil ha sex. Setter pris på jakten og når byttet er i havn(sex) fortsetter jakten. Etterhvert får man mengde-erfaring og det blir lettere. Jeg opplever at en del jenter kan på mange måter legger litt opp til dette selv, ved å være vel needy når de møter en som de kan se et langvarig forhold med. Det har iallefall jeg møtt, og det hadde vært ganske lett å få seg mye sex ved å utnytte dette! 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #18 Skrevet 11. desember 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Kan du komme med elsempler på ting som kan dukke opp fra et manneperspektiv? Jeg spør av nysgjerrighet. Jeg har nemlig opplevd et par ganger at første sex er veldig fint, og at man føler kjemien er god. Og at det virker opriktig gjensidig at mannen hadde en fin kveld/natt, for så å miste interessen for deg etterpå😅 Anonymkode: bc7d9...6ae Dette skjer fordi han er en dreven 10%-er. De som er virkelig gode i gamet, får damene til å ville ha mer. Det er egentlig en form for markedsføring. Venninner snakker, etc. og blikkene andre damer sender til ham får andre damer igjen til å ville ha ham. Enkle greier egentlig dette Anonymkode: b7219...de5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #19 Skrevet 11. desember 2023 Nå er jeg gift og ikke på Tinder - men når jeg datet i 20-åra var dette ganske enkelt for min del. Vent tre måneder før du ligger med noen. Innen den tid forsvinner de som kun er ute etter sex, og de som bare trenger litt tid på å utvikle følelser får den tiden. Da kan man ta en prat om hva man vil, og de som kun juger for sex vil ikke ha holdt ut så lenge, så det er større sjanse for at mannen svarer ærlig når han blir spurt om han vil date eksklusivt eller være kjærester. Dette er såklart kjipt for kvinner som elsker sex (jeg er en av dem), men det er så verdt det. Sexen blir bedre når man venter, og man kan slappe av og vite at vedkommende er interessert i deg som person. Lærte leksa mi som 19-åring, har ikke gått vekk fra denne regelen. Har hatt ett samboerskap (21-22 år), en forlovelse (24-29 år) og et ekteskap (31 til nå i midten av 40-åra). Datet et par menn uten sex mellom disse forholdene. Aldri blitt «lurt» av en mann siden tenåra. Anonymkode: fe96a...98d 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #20 Skrevet 11. desember 2023 Fjellmannover190 skrev (3 timer siden): Å gå ut i en sjekkeapp med formål om tilfeldig sex tiltrekker seg ikke mange damer, og spesielt de man da er interessert i. En fuckboy beskrevet her, er en som skaper en såkalt nice guy som er på utkikk etter forhold, men kun vil ha sex. Setter pris på jakten og når byttet er i havn(sex) fortsetter jakten. Etterhvert får man mengde-erfaring og det blir lettere. Jeg opplever at en del jenter kan på mange måter legger litt opp til dette selv, ved å være vel needy når de møter en som de kan se et langvarig forhold med. Det har iallefall jeg møtt, og det hadde vært ganske lett å få seg mye sex ved å utnytte dette! Trist! Håper de kvinnene ville ha sex da, kan jo være de ønsket det kvinner har behov. AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nå er jeg gift og ikke på Tinder - men når jeg datet i 20-åra var dette ganske enkelt for min del. Vent tre måneder før du ligger med noen. Innen den tid forsvinner de som kun er ute etter sex, og de som bare trenger litt tid på å utvikle følelser får den tiden. Da kan man ta en prat om hva man vil, og de som kun juger for sex vil ikke ha holdt ut så lenge, så det er større sjanse for at mannen svarer ærlig når han blir spurt om han vil date eksklusivt eller være kjærester. Dette er såklart kjipt for kvinner som elsker sex (jeg er en av dem), men det er så verdt det. Sexen blir bedre når man venter, og man kan slappe av og vite at vedkommende er interessert i deg som person. Lærte leksa mi som 19-åring, har ikke gått vekk fra denne regelen. Har hatt ett samboerskap (21-22 år), en forlovelse (24-29 år) og et ekteskap (31 til nå i midten av 40-åra). Datet et par menn uten sex mellom disse forholdene. Aldri blitt «lurt» av en mann siden tenåra. Anonymkode: fe96a...98d Liker denne tanken, men er bekymret for at den ikke vil fungere med noen når det såes mye mer usikkerhet rundt dating, hvor alt må skje så så fort eller betyr det dette, dette eller dette så dump. Kommunikasjon er viktig da. Får se hvordan det går 😊 Vil heller være singel enn å ha sex med mange som ikke en gang liker meg, så det går jo greit. Anonymkode: 39a4b...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå