Gå til innhold

Folk som bruker sær og rar som skjellsord.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her på forumet er det mange som bruker rar og sær som skjellsord.

Da må jeg bare le! Hahahaa!

Folk som er stolte av å være normal gjør narr av seg sjøl. Det finnes ingen mennesker som er normale, bare folk som tenker mindre sjøl.

Husk at livet er en unntakstilstand, ikke en normal. Vi er død mye lenger enn i live. Det å leve er sært.

Anonymkode: b739c...2ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jammen sant, ts. Hvorfor skal vi ligne hverandre så veldig? Og skjule det som er oss? Det blir jo et kjedeligere liv  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (4 minutter siden):

Det er jammen sant, ts. Hvorfor skal vi ligne hverandre så veldig? Og skjule det som er oss? Det blir jo et kjedeligere liv  

Livet trenger farge

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her på forumet er det mange som bruker rar og sær som skjellsord.

Da må jeg bare le! Hahahaa!

Folk som er stolte av å være normal gjør narr av seg sjøl. Det finnes ingen mennesker som er normale, bare folk som tenker mindre sjøl.

Husk at livet er en unntakstilstand, ikke en normal. Vi er død mye lenger enn i live. Det å leve er sært.

Sær kan også bety egen/tverr/sta og mer

Anonymkode: 9c084...ca1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, alle er forskjellige. Likevel har vi sosiale normer, og de varierer med ulike kulturer. Sosiale normer er viktige for å kunne navigere i samfunnet. Man er ingen konform idiot om man forholder seg til sosiale normer. Alle med et snev av sosial intelligens forstår at man opptrer på ulike måter i ulike situasjoner. Gjør man ikke det er man fort en sosial taper. Men man bruker vel helst sær eller rar når den/de man snakker om er såpass langt unna "normalen" at de blir problematiske å forholde seg til. Jeg tror ikke det finnes en eneste person i verden som tolererer absolutt alle egenskaper ved absolutt alle personer, og begrunner det med at "det er jo så flott med mangfold". 

Endret av Ullvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel helt an på hva man legger i ordet?

For meg kan sær og rar være både positive og negative ting. Har mange rare og sære venner som er dødskule. Positivt.

Vi har en sær raring på jobb som på død og liv skal ha klem av alle kvinnene på kontoret. Negativt. 

Anonymkode: 92dc9...a9a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...