VennligVulva Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Jeg lurer på om noen her inne har fått dekket brystløft av det offentlige? Jeg har gått ned mye og fått store hengende bryster som et resultat. I teorien kan vel det regnes som å få dekket overflødig hud etter stor vektnedgang?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Brystløft går under kosmetisk, og blir ikke dekket. Brystreduksjon kan man få dekt, men er noen kriterier som man må oppfylle. Man kan være heldig med legen, som skriver reduksjon i papirene og så er det kun løft. Anonymkode: 0591b...9d9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Jeg har fått dette dekket. Det må falle inn under gjeldende kriteriene. Som er hvor stort heng, hvor store. Plager som som smerter nakke og rygg. Og en skal ikke ha for høy BMI. Det brukes skjønn i hver tilfelle. Jeg ville bedt min fastlege om henvisning. Lykke til Jeg hadde ikke veldig store Str G/H, men stort heng og store til min kropp og plager rygg| nakke Anonymkode: cc94a...dfe
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Min fastlege mente først jeg ikke hadde store nok bryster. Men jeg hadde lest meg opp på kriteriene, som var mer enn 3 Str over D og avstand kragebein og bystvorte. Hun vise ikke dette. Så om du avvises, så be spesialisten avgjøre Anonymkode: cc94a...dfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå