LadeJarl Skrevet 12. desember 2023 #61 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Vi har en Porsche taycan og en tesla x Vi elsker vår tesla, mens vi trodde vi skulle krangle om hvem som skulle kjøre porsha ble det mottsatt. Den går hurtigere, kjempe stor plass, går langt, aldri tull når vi skal lade, lader hurtig.. Knall bil 🙂 nedre gang bytter vi ut porsha med en tesla Y. Taycanen er trang, barna sitter dårlig i den, liten bagasjeplass, går ikke så langt som vi hadde trodd og vi har tapt allerde 600 000 tusen på den og den er akkuratt 1 år gammel. Anonymkode: 0ca2e...ee4 Og her er hele greia i et nøtteskall..Teslaeierne elsker bilene sine og dieselmafiaen elsker å hate Tesla..😂 Tesla og kineserne kommer til å ta over hele bilindustrien, de andre er alt for langt bak til å ta igjen forspranget og alt for investert i fossilbiler som forsvinner i dette 10året..
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #62 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 11.38): ts, bare ikke kjøp en kinesisk bil da, mer harry blir det ikke Mener du denne er harry??? Anonymkode: 2ba86...fc1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #63 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du denne er harry??? Anonymkode: 2ba86...fc1 Huff, den er blodharry. Sikker en bil Hugh Hefner ville kjørt, hvis han levde og kjørte elbil. Anonymkode: bfccc...baa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #64 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har tydeligvis sterke meninger om en bil du aldri har eid og en service du bare har lest om.. Det blir som med de som sier BV er dårlig fordi de har lest om det uten selv å erfare det - meget begrenset men for all del, ditt valg.. Anonymkode: 6f136...f32 Hvis jeg skal kjøpe noe, så sjekker jeg alt jeg kan om produktet før jeg handler. Ut i fra alt jeg leser om Tesla hadde jeg aldri brukt 500-tusen + på en en bil av dette merket. Det er i mine øyne risikosport. Så ja, jeg har sterke meninger ut i fra ALT jeg har lest i mediene. Folk står ikke frem i med problemer for moro skyld. Jeg har aldri lest så mye negativt om et bilmerke noen gang, som med Tesla. Det sier seg selv at det ikke skrives og klages uten grunn. Men for all del, det er alltid noen som er heldige med sin bil. Jeg har som sagt vært heldig og veldig fornøyd med bilene jeg har hatt av et merke som ligger langt nede på lister over feil. Men de hadde iallefall et godt forhandlernettverk hvis det skulle vært noe. Der feiler også Tesla. At jeg aldri ville kjøpt en fordi jeg synes den er stygg som juling, men det er en annen sak. Anonymkode: bfccc...baa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #65 Skrevet 12. desember 2023 LadeJarl skrev (2 timer siden): Og her er hele greia i et nøtteskall..Teslaeierne elsker bilene sine og dieselmafiaen elsker å hate Tesla..😂 Tesla og kineserne kommer til å ta over hele bilindustrien, de andre er alt for langt bak til å ta igjen forspranget og alt for investert i fossilbiler som forsvinner i dette 10året.. Nja.... Jeg vil tørre å påstå å si at det finnes en hel del Tesla-eiere som ikke elsker bilen sin. Men til gjengjeld prøver de hardt å heve kjøpet eller bli kvitt den på andre vis, og skal aldri ha Tesla igjen. Men vi snakker ikke så høyt om dem... 🤫 Anonymkode: bfccc...baa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #66 Skrevet 12. desember 2023 LadeJarl skrev (7 timer siden): Du sier ikke det..?..🙈..Destinasjon Bergen.. Du vet både NCA og NCM batteriene Tesla bruker kan stå halvladet i 20 år uten noe problem..for ikke å snakke om LFP batterier...kan trolig stå halvladet i 100 år uten særlig degradering... Bra du er nyskjerrig da..et sunnhetstegn det. Den der røyk du når du skrev det, før du trykket enter. 20år er ikke passert enda, med elbiler på veiene, og de få som er nærmere 15år har byttet batteri for lenge siden, om er på veien i hele tatt. Og 100år, nope, ren fantasi! Anonymkode: 868c0...ea0
-jk- Skrevet 12. desember 2023 #67 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den der røyk du når du skrev det, før du trykket enter. 20år er ikke passert enda, med elbiler på veiene, og de få som er nærmere 15år har byttet batteri for lenge siden, om er på veien i hele tatt. Og 100år, nope, ren fantasi! Anonymkode: 868c0...ea0 Enig i at 15 år gamle elbiler nok har fått byttet batteri, for på den tiden var det NiCD-batterier. PSA, Buddy og Think. De holder ikke evig. Vår gamle Leaf har dog passert 12 år, still going strong på originalt batteri.
LadeJarl Skrevet 13. desember 2023 #68 Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Den der røyk du når du skrev det, før du trykket enter. 20år er ikke passert enda, med elbiler på veiene, og de få som er nærmere 15år har byttet batteri for lenge siden, om er på veien i hele tatt. Og 100år, nope, ren fantasi! Anonymkode: 868c0...ea0 De bilene du tenker på hadde jo nikkel/ cadmium eller nikkel/ metallhydrid batterier...kan ikke sammenlignes med litimionebatterier bilene bruker i dag.
LadeJarl Skrevet 13. desember 2023 #69 Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nja.... Jeg vil tørre å påstå å si at det finnes en hel del Tesla-eiere som ikke elsker bilen sin. Men til gjengjeld prøver de hardt å heve kjøpet eller bli kvitt den på andre vis, og skal aldri ha Tesla igjen. Men vi snakker ikke så høyt om dem... 🤫 Anonymkode: bfccc...baa "Vi snakker ikke høyt om dem" 🙈😂😂😂..JO vi gjør det! Er det noe som skaper klikk er det skriverier om Tesla- problemer! Den historien fra skottland forrige mnd om dem Teslaen som ikke tålte en regnskur gikk verden rundt..!!.. Svære oppslag om at Tesla ikke dekket et batteri som tok inn vann bare veien var fuktig ..😂🙈..Så kom det fram at fyren hadde lekt seg og kjørt bilen under en oversvømmet bro ...i en meter høyt vann fram og tilbake! Ingen som skrev om det nei..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå