AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Har noen tips i kulden. Minus 10 her så kan ikke vaske bilen heller. Redd den fryser fast. Hva gjør dere etter å ha kjørt på salta veier? Redd for bilen min ruster sammen nå. 😮💨 Anonymkode: e6134...8d0
Helene Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Jeg har valgt vaske abonnement. Her er det type 20 minus. Alt saltes. Tenker st dette er en billig forsikring. Bilen blir vasket, også under.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 Helene skrev (4 minutter siden): Jeg har valgt vaske abonnement. Her er det type 20 minus. Alt saltes. Tenker st dette er en billig forsikring. Bilen blir vasket, også under. Den kan vaskes selv i kulden? Anonymkode: e6134...8d0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Salting er bilens største fiende, og under kjøring spres saltlaken under hele understellet. Vinterdekkene vrivler ekstremt mye veistøv /saltlake opp fra veien, og derfor høyt forbruk av spylerveske. Saltlaken legger over hele bilen, og spres med vinden under kjøring inn i alle hullrom / motorrommet / elektriske komponenter. Selvvask m/ tilgang på manuell høgtrykksvasker er det beste for rengjjøring av bil både over, og understell bilen,og helst m/ litt varmt vann. Anonymkode: 0fb2b...d87
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Ikke kjør med bilen og parker den på garasjen om du er redd vedlikehold. Anonymkode: 0e16e...ecf
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Den dagen det blir plussgrader er det rett til vask. Ta en fullstendig fluidfilmbehandling, inkl. hulrom mm., til våren. Anonymkode: 53502...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå