AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Noen som har forslag til hva man kan kjøpe til gutt på 5år? Eneste jeg kommer på er lego og togbane, men det har han masse av fra før. Pris rundt 500. Takknemlig for forslag! Anonymkode: e5576...eb7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Ønsker seg ikke noe? Ellers så husker jeg at min femåring ikke fikk nok av legi. Greit at han hadde mange klosser, men var akktid gøy med et litt utfordrende byggesett som vi kunne sitte sammen og bygge. Anonymkode: ed6fa...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 Gutten min ønsker seg actionfigurer fra Marvel-universet, en baby yoda-bamse, hot wheels-biler og bane og tegnesaker 😅 Tusjer med glitter, maling, malebøker med pokemon, minecraft osv. er veldig poppis til dem som liker å tegne 🙌 Min er veldig opptatt av Minecraft og Among us (???) av en eller annen grunn, selv om han aldri har spilt det. Er nok noe han plukker opp i barnehagen, virker som mange gutter er opphengt i det. Anonymkode: e6b25...355
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 Hør hva han ønsker seg? Og altså; min femåring får aldri nok lego. Han har voldsomme mengder, men det hindrer ham ikke i å ønske seg mer. Han elsker å få nye sett. Anonymkode: 76ac3...8df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 Ellers er bøker og brettspill gjerne en greie? Min 5 år gamle gutt elsker bøkene om Musse og Helium. Spiller mye Monopol junior, ticket to ride junior, ludo, hatt over hatt, o.l. Anonymkode: 76ac3...8df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #6 Skrevet 8. desember 2023 Radiostyrt bil? Anonymkode: b820f...c21
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #7 Skrevet 8. desember 2023 Min 4,5-åring liker Hot Wheels, superhelter, Cars, Lego Technic, dinosaurer, fjernstyrte biler, monster trucks, brettspill, klær med kule trykk, faktabøker ++ Anonymkode: d7d83...0d9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #8 Skrevet 8. desember 2023 Femåringene i barnehagen vår er helt vill etter Sonic! Alt med Sonic er fantastisk. Dinosaurer er også populært, og Minecraft, Ninjago, Super Mario osv. Anonymkode: 82b27...f2c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #9 Skrevet 8. desember 2023 Min 5 åring får Cobi titanic, lego godstog, nerfgun, nerf målskive og noen småting som perler og leire. Og en bok om norske bergarter😄 Anonymkode: 23bdd...0e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå