Gjest Adobyen Skrevet 8. desember 2023 #1 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) Det har nettopp kommet en ny dokumentar i 6 deler på Netflix. Jeg er ikke så veldig belest på området, og synes dokumentaren virker veldig god. Jeg har kommet til 3. episode og der angriper Japan USA, mens Tyskland holder på å bombe Moskva og storbritannia ber Usa om hjelp uten respons. Det er så kjent på en måte, men likevel spesielt med alle på en gang, obs, nå glemte jeg Italia med deres tyrann. Man blir jo aldri riktig ferdig med den krigen. Edit: Jeg klarte ikke å legge den fra meg, så nå har jeg sett hele. Utrolig bra! Endret 8. desember 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 10. desember 2023 #2 Del Skrevet 10. desember 2023 Denne må definitivt sjekkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai Historie har alltid fascinert meg, selv sett og likte også denne. Da jeg gikk på gymnas så var historie fremfor noe annet mitt fag, den gang lekte jeg med tanken om å studere historie, det gjorde jeg derimot ikke. Men ser historiske dokumentarer jeg kommer over, leser blader om historie og artikler jeg kommer over, det vil jeg nok alltid gjøre. Ville også anbefalt denne overfor andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå