MiriamH Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Hei! Jeg var hos vikarlege på mandag da jeg har vært syk i ei uke, skrev 2 dager sykemelding. Så var jeg hos en annen vikarlege i går og fikk 2 dager sykemelding og fikk beskjed om at det nok er bedre om 2 dager og at jeg fint kan jobbe i helgen. Nå er halsen enda vondere og jeg klarer ikke å spise og såvidt svelge mitt eget spytt. Stemmen min er borte og jeg blir sliten av å bare gå på toalettet. Jeg har lyst nedi halsen og der e det 2 vonde blemmer nedi svelget. Bør jeg stikke hull i de? De er helt sykt vonde. Nå må jeg bestille ny time i morgen( begynner å bli flaut). Skjønner ikke at jeg ikke får AB behandling, hadde det vært fastlegen hadde jeg fått det med en gang. Jeg har hatt hovne mandler hele tiden, men nå er hele halsen hoven og jeg holder snart ikke ut mer. Det er sykt vondt å hoste og det bare renner ut blankt spytt. Noen som har hatt vonde blemmer bak i svelget? 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Ikke stikk hull, ring heller legen. Det er da ikke flaut at legene har undervurdert hvor dårlig du skulle bli. Anonymkode: bf7e4...947 1
MiriamH Skrevet 7. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2023 slik ser blemmene ut. Noen som vet hva der er??
MiriamH Skrevet 7. desember 2023 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke stikk hull, ring heller legen. Det er da ikke flaut at legene har undervurdert hvor dårlig du skulle bli. Anonymkode: bf7e4...947 Ja må ringe i morgen.😭 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Gurgle saltvann i dag, og ring lege i morgen. Du kan koke vann med sakt selv og avkjøle om du ikke har saltvann på flaske. Anonymkode: 57ae5...949
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gurgle saltvann i dag, og ring lege i morgen. Du kan koke vann med salt selv og avkjøle om du ikke har saltvann på flaske. Anonymkode: 57ae5...949 Rettet autocorrect Anonymkode: 57ae5...949
Carine95 Skrevet 7. desember 2023 #7 Skrevet 7. desember 2023 Ring så fort de åpner i morgen og forklar hvor vondt det gjør om de evt. kan få deg inn i løpet av dagen hvis du orker å vente på legekontoret på en åpning. Si rett og slett at du ikke holder ut lengre. Høres ut som det samme jeg hadde tidligere i år, klarte ikke å spise drikke og måtte liksom ta sats for å klare å svelge. Ikke at jeg er lege altså det bare høres veldig likt ut. Jeg var heldig å få fikk time samme dag og rett på antibiotika.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå