Gå til innhold

Irriterende ting barndomsvenner gjorde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg har et barn på 10 år, får jeg historier fra henne om hva hennes venninner gjør som hun synes er irriterende/provoserende. Og plutselig ble jeg ung igjen, og kom på noen episoder...

Jeg fikk mensen i relativt ung alder, og betrodde meg til min beste venninne. Hver gang hun kom på besøk dro hun av dyna på senga for å se om jeg hadde blødd igjennom, og om det var blodflekker på lakenet. 

Da jeg ble utfryst av jevnaldrende i bygda, som la ut stygge rykter om meg, ville hun heller henge med dem enn meg, men kom av og til på besøk og fortalte meg alt det stygge de sa om meg. Takk for informasjon og manglende støtte....

Begynte å skrive dagbok som 10 åring, og fortalte henne dette og (dessverre) hvor jeg oppbevarte dagboka. Neste gang hun kom på besøk sprang hun opp på rommet mitt og begynte å rive opp skuffen der den lå, for hun ville lese igjennom den. Det blei nesten slåsskamp på ekte. 

Tror ikke hun oppførte seg slik ovenfor andre, så jeg følte hun hadde null respekt for meg. 

Hva er din historie?

Anonymkode: e7d13...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager for noe folk du hadde i barndommen! 

Anonymkode: 215dc...6d4

Skrevet

Hadde ikke orket å bekymre meg om noe som skjedde i barndommen. Hva er vitsen? 

Anonymkode: 737c5...8fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke orket å bekymre meg om noe som skjedde i barndommen. Hva er vitsen? 

Anonymkode: 737c5...8fb

Hun mimrer. Hun bekymrer seg ikke. Hvorfor er så voldsomt mange ivrige på å arrestere enhver trådstarter på hva de har lyst å lufte tanker om, eller diskutere? 

Sært.

Anonymkode: d9a7b...e4d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun mimrer. Hun bekymrer seg ikke. Hvorfor er så voldsomt mange ivrige på å arrestere enhver trådstarter på hva de har lyst å lufte tanker om, eller diskutere? 

Sært.

Anonymkode: d9a7b...e4d

Ikke bruk sært som skjellsord. Vi er mange sære somber snille og man må aldri være stolt av å være A4 🙂

Anonymkode: 06606...a2d

Skrevet

Hadde en "venninne" som mobba meg litt gjennom barneskolen og ungdomsskolen. Hun, søsteren og en annen venninne sendte meg et brev i timen og ba meg møte dem bak skolen i friminuttet. Når jeg kom dit stod de klar til og danse en dans mens de sang "I'm sexy, i'm hot, i'm everything you're not" også fortsatte med noe greier jeg ikke husker 😅 Jævla komisk når jeg tenker tilbake på det. Spesielt med tanke på at vi var sånn 10-11 år.. Var vel ikke mye sexy på den tiden 😅 Husker ikke var som skjedde. Tror jeg bare gikk derifra.

Anonymkode: f2209...265

Skrevet (endret)

Jeg hadde et par rare "venninner" (i ettertid ville jeg ikke akkurat kalt dem dét):

- de siste 4 mnd av vårt vennskap, før hun sa at hun ikke lengre hadde så lyst til å være venn med meg, og heller ville være venn med ei jeg ikke likte så godt. De siste 4 mnd av vårt "vennskap" hadde hun skrevet ned alt jeg hadde spist på besøk hos henne og skulle ha penger for det. Jeg var jo bare 9 år, så de 450 kr alt kostet var jo fryktelig mye penger for meg. Betalte ikke. Hun sa til andre hvem jeg likte og andre ting som jeg kanskje ikke ville delt offentlig - heldigvis var jeg en greit person, så hun hadde ikke egentlig så mye å gi ut.

- var ei som jeg er 100% sikker på er sosiopat. Hun fant på masse rykter om meg, og sa jeg hele tiden jugde til henne og kunne plutselig løpe av gårde midt i en samtale for å fortelle en gjeng med folk om noe jeg liksom hadde sagt. Jeg fikk nok av det når det ikke kun gikk ut over meg. Min hevn var å overbevise henne om at jeg skulle studere noe hun absolutt ikke var god i. Hun søkte seg inn på samme sted, og var da veldig fornøyd med at vi skulle gå i samme klasse. Jeg sa at jeg hadde kommet inn på noe annet, og da ble hun veeeeeldig overrasket over at jeg hadde jugd til henne. Hun var da stuck med å studere noe hun ikke likte i minst ett år, etterpå evt. havne i en klasse med yngre elever, bruke et ekstra år på utdanningen sin, og generelt fikk utsatt livet litt. Hun snakket aldri til meg igjen etter dette, som var mitt mål. 

Endret av katties
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...