Fighter83 Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Tror nok de fleste som er interessert har fått med seg 2 av kandidatene til denne posten ved neste valg. Hvis vi ser bort fra disse: Støre og Erna! Hvem andre er aktuelle? 1
Fighter83 Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2024 (endret) Etter å ha hørt talen til kongen så vil jeg ha Marie Sneve Martinussen som statsminister. Er så drittlei evt andre alternativer da ingen kommer med noen🥱 Endret 2. januar 2024 av Fighter83 3 1
Fighter83 Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2024 Jullen skrev (4 minutter siden): Kari Nessa Nordtun❤️ Tror man hun vil tåle stresset og presset? Men superkjekt med en som har erfaring som tidligere ordfører 👏 3
Jullen Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 (endret) Fighter83 skrev (18 minutter siden): Tror man hun vil tåle stresset og presset? Men superkjekt med en som har erfaring som tidligere ordfører 👏 Det tror jeg absolutt! Hun har jo ikke minst en del erfaring med stress og press fra advokat bakgrunnen sin. Hun var en fantastisk ordfører i Stavanger❤️ Endret 2. januar 2024 av Jullen 1 1
Drizzt Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 (endret) Fighter83 skrev (På 7.12.2023 den 9.15): Tror nok de fleste som er interessert har fått med seg 2 av kandidatene til denne posten ved neste valg. Hvis vi ser bort fra disse: Støre og Erna! Hvem andre er aktuelle? Jeg ønsker meg Listhaug som statsminister i en flertallsregjering hvor Frp er største parti Da blir mye fikset i dette landet! Ikke at Frp har alle løsninger, men vi unngår ihvertfall svenske tilstander i fremtiden og det i seg selv er en stor seier. Endret 2. januar 2024 av Drizzt 5 1 6
LiseTV Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 Drizzt skrev (31 minutter siden): Jeg ønsker meg Listhaug som statsminister i en flertallsregjering hvor Frp er største parti Da blir mye fikset i dette landet! Ikke at Frp har alle løsninger, men vi unngår ihvertfall svenske tilstander i fremtiden og det i seg selv er en stor seier. Da blir det dårlege forhold for arbeidsfolk. Se på Frankrike og Italia. 2 1
bysummerfall Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 On 1/2/2024 at 9:01 PM, Drizzt said: Jeg ønsker meg Listhaug som statsminister i en flertallsregjering hvor Frp er største parti Da blir mye fikset i dette landet! Ikke at Frp har alle løsninger, men vi unngår ihvertfall svenske tilstander i fremtiden og det i seg selv er en stor seier. Overrasker meg at noen tror på populismen deres. 3
Drizzt Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 bysummerfall skrev (13 minutter siden): Overrasker meg at noen tror på populismen deres. Noen tror på løsninger, andre følger ''vi venter og ser''-metoden. Min stemme går til de som har løsninger og så langt har Frp vært det eneste partiet som har kommet med løsninger. 4 1
Hannah80 Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 Helt fullstendig urealistisk, men Jenny Klinge. Fornuftig dame. Og man hadde i tillegg hatt noe pent å hvile øynene på😜 4
bysummerfall Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 2 hours ago, Drizzt said: Noen tror på løsninger, andre følger ''vi venter og ser''-metoden. Min stemme går til de som har løsninger og så langt har Frp vært det eneste partiet som har kommet med løsninger. Lett å komme opp med løsninger - enten de er gode eller dårlige. 1
bysummerfall Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 2 hours ago, Hannah80 said: Helt fullstendig urealistisk, men Jenny Klinge. Fornuftig dame. Og man hadde i tillegg hatt noe pent å hvile øynene på😜 Du ønsker en statsminister som stemte mot å innføre loven mot konverteringsterapi?
Sykepleierinnen Skrevet 4. januar 2024 #13 Skrevet 4. januar 2024 Hadde det vært opp til meg skulle vi hatt Olaug Bollestad som statsminister. Fornuftig dame, med erfaring fra det virkelige arbeidsliv. 3
Hannah80 Skrevet 4. januar 2024 #14 Skrevet 4. januar 2024 bysummerfall skrev (13 minutter siden): Du ønsker en statsminister som stemte mot å innføre loven mot konverteringsterapi? Hun er uenig i enkelte ting i loven. Bl.a det med at man kan skifte juridisk kjønn ved kun noen få tastetrykk. Og at det kun finnes to kjønn. Noe som jeg er enig i. 5 2
bysummerfall Skrevet 4. januar 2024 #15 Skrevet 4. januar 2024 Just now, Hannah80 said: Hun er uenig i enkelte ting i loven. Bl.a det med at man kan skifte juridisk kjønn ved kun noen få tastetrykk. Og at det kun finnes to kjønn. Noe som jeg er enig i. og derfor skal mennesker utsettes for konverteringsterapi og psykisk mishandling? At man velger seg ut en gruppe mennesker som man mener ikke fortjener vern er direkte motbydelig.
Gjest SeriousSlurp Skrevet 4. januar 2024 #16 Skrevet 4. januar 2024 Jenny klinge er kansellert, ikke representativ for folket med bla. hennes transfobiske holdninger.. Som hun sa selv, kua kalver.. Med slike holdninger burde hun for å ikke være for politisk ukorrekt ovenfor seg selv funnet veien tilbake til kjøkkenet og gitt opp karrieren.. Holdningene hennes hører til forrige generasjon, for å slå tilbake mot henne sier jeg, en kvinne må kjenne sin plass!
bysummerfall Skrevet 4. januar 2024 #17 Skrevet 4. januar 2024 18 minutter siden, SeriousSlurp said: Jenny klinge er kansellert, ikke representativ for folket med bla. hennes transfobiske holdninger.. Som hun sa selv, kua kalver.. Med slike holdninger burde hun for å ikke være for politisk ukorrekt ovenfor seg selv funnet veien tilbake til kjøkkenet og gitt opp karrieren.. Holdningene hennes hører til forrige generasjon, for å slå tilbake mot henne sier jeg, en kvinne må kjenne sin plass! Ironien er at de andre som stemte i mot dette på Stortinget også ønsker å betale kvinner for å gå hjemme, men man kaller selvsagt ikke en spade for en spade og gjemmer det bak "familieverdier".
Hannah80 Skrevet 4. januar 2024 #18 Skrevet 4. januar 2024 SeriousSlurp skrev (3 timer siden): Jenny klinge er kansellert, ikke representativ for folket med bla. hennes transfobiske holdninger.. Som hun sa selv, kua kalver.. Med slike holdninger burde hun for å ikke være for politisk ukorrekt ovenfor seg selv funnet veien tilbake til kjøkkenet og gitt opp karrieren.. Holdningene hennes hører til forrige generasjon, for å slå tilbake mot henne sier jeg, en kvinne må kjenne sin plass! Men hun har jo helt rett. Det er kua som kalver. Ikke oksen. Eller mener du at både kua og oksen kan kalve?? 3 3
Gjest SeriousSlurp Skrevet 4. januar 2024 #19 Skrevet 4. januar 2024 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Men hun har jo helt rett. Det er kua som kalver. Ikke oksen. Eller mener du at både kua og oksen kan kalve?? Jeg mener at kyr og mennesker er to forskjellige arter og således ikke sammenlignbare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå