AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Hei er litt ute av gamet, da jeg har vært singel lenge. Har nylig fått meg kjæreste, men føler vi enda er mere på «datingen». Jeg har verken truffet venner og familie, og ingen som «vet» vi er i forhold (bortsett fra mitt nettverk). Det gnager mye på meg, og føler meg mindre verdsatt. Hvordan definerer dere et forhold? Er det åpenlyst i sosiale media og viser han deg stolt frem? Jeg tenker hankanskje ikke er helt klar, eller vet hvordan man oppfører seg? Anonymkode: 8dd37...5a0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei er litt ute av gamet, da jeg har vært singel lenge. Har nylig fått meg kjæreste, men føler vi enda er mere på «datingen». Jeg har verken truffet venner og familie, og ingen som «vet» vi er i forhold (bortsett fra mitt nettverk). Det gnager mye på meg, og føler meg mindre verdsatt. Hvordan definerer dere et forhold? Er det åpenlyst i sosiale media og viser han deg stolt frem? Jeg tenker hankanskje ikke er helt klar, eller vet hvordan man oppfører seg? Anonymkode: 8dd37...5a0 Det er veldig forskjellig. Jeg gidder uansett ikke være kjærester i sosiale medier. Anonymkode: abbd6...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Vi oppførte oss som kjærester før vi definerte oss som det. Og behovet for å definere det som pågikk var mye på grunn av at vi begge har barn. Vi klemte og kysset og holdt hender ute blant folk. Handlet sammen på butikken. Kom sammen til konserter og andre tilstelninger. Tilbragte tid sammen både hjemme hos hverandre og ute offentlig. Og etterhvert som det var feiringer og sosiale lag spurte venner og familie om "den nye" også skulle inviteres og inkluderes. Vi har vært sammen i 8 mnd nå, og har valgt å feire julaften hver for oss siden det mest trolig er siste julen alene med hver vår familie. Han har ikke sine barn, jeg har mine. Nyttårsaften er vi sammen alle 6 og samles nok hos hans søsken. Lykke til 😉 Anonymkode: 1bf7e...1d2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Veldig mange i dag vil ha kjæreste light. Dvs ikke offisielt et par men alle fordelene en kjæreste gir, men uten den samme dedikasjonen tilbake. Ergo egentlig bare et slags pulevenn forhold men med litt mer følelser enn det men ikke nok til å ville bli offisielle. Søker du noe seriøst er sånt bortkastet tid Anonymkode: c186f...659
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Enig med hun over, som sa at man ofte er kjærester før man definerer seg som kjæreste. Ala, man går ut sammen, handler, kysser, klemmer. Møter venner å eventuelt familie osv... Der etter faller det bare naturlig "kjæresten min". Sosiale medier er jeg ikke sikker på. Det, er lenge siden for min del. Men, det blir vel kanskje litt samme opplegg der også? Faller seg etterhvert bare naturlig der også, vil jeg tro. Anonymkode: 7f32d...063
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 Meg lenger oppe her. Det med sosiale medier gjorde han som en romantisk tulle-gest en kveld. Han finnes ikke interessert i SoMe, og jeg scroller bare til nøds litt gjennom interiørkontoer på instagram. Han var mer tydelig på at han ikke kom til å legge ut noe på facebook, rett og slett fordi han ikke liker oppmerksomheten. Profilbildet hans er 11-12 år gammelt 😅 Men en kveld vi satt i sofaen å hadde rolig hjemmehelg så hadde han lagt meg til som livshendelse på facebook, offentlig, og valgt datoen vi møttes. Jeg oppdaget det ved en tilfeldighet utover kvelden og ble skikkelig rørt. Jeg lurte på hvorfor han valgte akkurat den datoen, og han svarte det var øyeblikket han forelsket seg og visste han hadde funnet den han vil dele livet og barna sine med. Smelt ❤️ Anonymkode: 1bf7e...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå