Gå til innhold

Hvem er beste generasjonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ingen generasjon som er "best", men jeg synes at vi som er Gen X har fått i både pose og sekk.

Vi er gamle nok til å ha erfart en verden før internett og skjerm tok helt av og kan forstå og verdsette de litt eldre verdier. Samtidig er vi unge nok til at vi klarer å henge med på, og forstå, den teknologiske utviklingen.

Anonymkode: c88c2...a23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ingen generasjon som er "best", men jeg synes at vi som er Gen X har fått i både pose og sekk.

Vi er gamle nok til å ha erfart en verden før internett og skjerm tok helt av og kan forstå og verdsette de litt eldre verdier. Samtidig er vi unge nok til at vi klarer å henge med på, og forstå, den teknologiske utviklingen.

Anonymkode: c88c2...a23

Helt enig, bortsett fra at de fleste GenX jeg kjenner oppleves som veldig konforme nå. Jeg identifiserer meg fremdeles med den delen av befolkningen som er i opprør mot systemene, og pt er det GenZ.

Jeg er skuffet over alle som godtar status quo, og slutter å bry seg om urettferdighet de ikke selv føler. Spesielt blant oss "voksne".

Anonymkode: 56873...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millenials er best. Ingen protest. Gen Z er verst. Boomere får altfor mye kritikk, de var gode foreldre. 

Anonymkode: a3f0d...91e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/6/2023 at 7:50 PM, Osenua said:

Alt som kom før Millennials

Millennials og Zoomers er noen politisk-korrekte crybabies
som oppfordrer oss til å legalisere vrangforestillinger

Jaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...