AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #21 Del Skrevet 6. desember 2023 Det er jo ingen generasjon som er "best", men jeg synes at vi som er Gen X har fått i både pose og sekk. Vi er gamle nok til å ha erfart en verden før internett og skjerm tok helt av og kan forstå og verdsette de litt eldre verdier. Samtidig er vi unge nok til at vi klarer å henge med på, og forstå, den teknologiske utviklingen. Anonymkode: c88c2...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #22 Del Skrevet 6. desember 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ingen generasjon som er "best", men jeg synes at vi som er Gen X har fått i både pose og sekk. Vi er gamle nok til å ha erfart en verden før internett og skjerm tok helt av og kan forstå og verdsette de litt eldre verdier. Samtidig er vi unge nok til at vi klarer å henge med på, og forstå, den teknologiske utviklingen. Anonymkode: c88c2...a23 Helt enig, bortsett fra at de fleste GenX jeg kjenner oppleves som veldig konforme nå. Jeg identifiserer meg fremdeles med den delen av befolkningen som er i opprør mot systemene, og pt er det GenZ. Jeg er skuffet over alle som godtar status quo, og slutter å bry seg om urettferdighet de ikke selv føler. Spesielt blant oss "voksne". Anonymkode: 56873...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #23 Del Skrevet 7. desember 2023 Den som kan forskjell på hvem og hvilken🙊 Anonymkode: f6a9e...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #24 Del Skrevet 7. desember 2023 Millenials er best. Ingen protest. Gen Z er verst. Boomere får altfor mye kritikk, de var gode foreldre. Anonymkode: a3f0d...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 10. desember 2023 #25 Del Skrevet 10. desember 2023 Ryddet for brukerangrep og brukerdebatt, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jessop Skrevet 10. desember 2023 #26 Del Skrevet 10. desember 2023 On 12/6/2023 at 7:50 PM, Osenua said: Alt som kom før Millennials Millennials og Zoomers er noen politisk-korrekte crybabies som oppfordrer oss til å legalisere vrangforestillinger Jaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå