Gå til innhold

Hvor mye hår

Hvor mye hår på vulva   

70 stemmer

1. 1. Hvor mye hår liker vi menn at en kjæreste har.

• Dekke hele trekanten , trinne bikinilinje
      11
    • Stripe
      9
    • La alt gro
      13
    • Ingenting
      29
    • Fint trimmet
      8

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. des. 2023, 06:18

Fremhevede innlegg

Skrevet
jabx skrev (På 6.12.2023 den 8.58):

Jeg klarer ikke å velge mellom stripe og trimmet. Det burde vært flervalg i avstemningen.

Glattbarbert går greit, men jeg foretrekker litt "pynt". Full busk der man må grave seg frem til skatten blir litt voldsomt. Heller glattbarbert da.

Men bare trimmet eller en pen stripe (eller lignende) er det ideelle.

Lagt til trimmet som alternativ nå. Gå inn og stem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn off med glattbarbert mann.

Anonymkode: 3279e...a87

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Turn off med glattbarbert mann.

Som mann synes jeg det er unaturlig å gjøre noe med håret der nede

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker glattbarber eller ubarbert mest, men trimmet er bra også. 

Anonymkode: ab89c...9dd

• Liker 1
Skrevet
Kryneren skrev (1 time siden):

De som synes glattbarbert er turn-off kommer jo alltid med den samme grunnen; de ser glattbarbert mus eller pikk og det første de tenker på er småbarn.

Skrevet (endret)

Jeg barberer meg utelukkende for meg selv. Hadde ikke sluttet med det selv om jeg skulle møtt på en mann som hadde ønsket at jeg skulle ha hår. For min kropp og mitt hår er detjo jeg som bestemmer over, ingen andre. For meg handler det om vælvære og egenpleie og den gode følelsen av å ha glatt hud. Det er selvfølgelig et gode at mannen foretrekker meg også glattbarbert men han bryr seg mindre enn meg. 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Kryneren said:

Trimming er jo greit, men fint om det er igjen litt :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De som synes glattbarbert er turn-off kommer jo alltid med den samme grunnen; de ser glattbarbert mus eller pikk og det første de tenker på er småbarn.

Tenkte ikke sånn 

Skrevet

Jeg synes glattbarbert minner om en jentunge, æsj. 

Anonymkode: c837a...656

Skrevet (endret)

Den krøllete dotten som ikke er veldig frisert, er for meg noe virilt, ikke så kontrollert  og et deilig overraskende moment når det ikke ser ut som du trodde. Mørk dott på lys blondine....😍

Endret av Kryneren
  • Liker 1
Skrevet
Kryneren skrev (På 6.12.2023 den 16.08):

Har hørt at det er kraftigere når det er mørkt?

Trenger ikke å være det......

• Liker 1
Skrevet (endret)

Glatt er best, ingen protest. Jeg foretrekker det. Syns det er mest sexy, fristende og sexy. Det er topp-punktet på skalaen og frittvoksende villniss er nederst.

Når det er sagt, så er ikke hårveksten nedentil en spesielt viktig detalj for meg. Det er mer viktig at hun er komfortabel med seg selv og føler seg fin. Selvtillig og å være komfortabel / fornøyd med egen kropp er langt mer viktig (og sexy) enn utseende. Eller sagt med andre ord; en hårete fitte som strutter av selvtillitt og lyst er langt mer sexy enn en utilpass og tilgjort glattbartbert en.

Hår ellers på kroppen betyr heller ikke noe. Barbere armer og legger er er poengløst å gjøre for min del.

Endret av Even Tuell
  • Liker 1
Skrevet

Liker dere det når hun har barbert seg men det tar så lang tid at hun ikke tar alt så det blir en skambarbert situasjon? Syns dere det er deilig? 😄

Anonymkode: 1ca1b...552

Skrevet
Kryneren skrev (På 7.12.2023 den 17.30):

Tissen din ser større ut hvis den ikke er begravet i et digert buskas. Men mulig du har så diger at du helst vil skjule det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 19.17):

Jeg synes glattbarbert minner om en jentunge, æsj. 

Anonymkode: c837a...656

Tenkte også litt sånn tidligere, men så var det noen som påpekte at det jo er i mitt eget hode. Jeg vet jo at det er en voksen, og det er andre deler av kroppen som er like på barn og voksen (kanskje bortsett fra størrelsen) uten at det er noe problem.

Så nei, det har jeg sluttet med. Tenker uansett at det er greit at jeg ikke begynner å blande inn barn når jeg er i en seksuell setting! Da er det full fokus på (den voksne) herligheten jeg har foran meg.

• Liker 2
Skrevet

Morsom du. 

jabx skrev (På 8.12.2023 den 23.02):

Tissen din ser større ut hvis den ikke er begravet i et digert buskas. Men mulig du har så diger at du helst 

Denne tråden er til dere som liker naturlig behåring av våre edlere deler 😄

Skrevet

Det er jo ikke noe alternativ for dem som ikke bryr seg om verken det ene eller andre. Kan jo være en stor andel av dem også.

Ha en hårfin aften 😊

• Liker 1
Skrevet
Kargo skrev (1 time siden):

Det er jo ikke noe alternativ for dem som ikke bryr seg om verken det ene eller andre. Kan jo være en stor andel av dem også.

Ha en hårfin aften 😊

De kan gå stille forbi 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...