Gå til innhold

Hést og Careless er for damer 50+...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 12/5/2023 at 2:40 PM, AnonymBruker said:

...som kommer fra feks Drammen eller Askim, og fortsatt har HOME-bokstaver på peishylla, synes at tights og tunika er stilig på julebord og har 50 liter Pepsimax i boden i kjelleren.

Finnes det andre typer folk som går i disse klærne?

Anonymkode: 6c4f3...742

Jeg er riktignok bare 30, men her gikk jeg for HOMO på peishylla 😃

Anonymkode: 0900d...4c6

  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 14.47):

Det tror jeg definitivt, særlig CareLess er jo mange yngre enn det som bruker. Her i Trøndelag har jeg i hvert fall sett mange unge i CareLess-bikini. 

Hest er det flest eldre kvinner som bruker, men det er stort sett kvinner med penger, altså ikke de som bruker tights og tunika eller drikker Pepsi Max. 

Anonymkode: 64f25...94c

Her i Trøndelag ……

Er det alenemødre uten utdanning og jobb som kjøper Hést for å prøve å vise de har penger (som de ikke har).

Anonymkode: 79f30...7f9

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Max? Trodde det helst var slitne fattige utrente jenter som helte i seg den harrydrikken?

Anonymkode: dc8a9...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 14.40):

...som kommer fra feks Drammen eller Askim, og fortsatt har HOME-bokstaver på peishylla, synes at tights og tunika er stilig på julebord og har 50 liter Pepsimax i boden i kjelleren.

Finnes det andre typer folk som går i disse klærne?

Anonymkode: 6c4f3...742

Hahaha, du beskrev nettopp min kollega som elsker disse fæle Hést-genserne i alle farger. 

Anonymkode: f8db0...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en tulling skrev (På 22.12.2023 den 23.59):

Er det fransk? Blir vel ee da....

Islandsk

Anonymkode: 0ea1d...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Pepsi Max? Trodde det helst var slitne fattige utrente jenter som helte i seg den harrydrikken?

Anonymkode: dc8a9...b9f

Finnes høyt utdannede og sofistikerte kvinner som liker denne brune leskedrikken. :D og en mann, begge er veldig arbeidsomme og skikkelige mennesker. 

Moi derimot, liker ikke brus. :D  Men liker en annen brun drikke, kaffe ... 

Anonymkode: b5247...f4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K49 fra Oslo vest/sentralt her, som aldri ville gått med en Hést-genser. Ville syntes det var ytterst pinlig å bli assosiert med Märtha på noe som helst vis. Her ser jeg forøvrig bare unge jenter opp til midten av 20-årene med disse grusomme  genserne, de vet vel ikke bedre, stakkars.
 

Jeg drikker Pepsi Max da, men synes tights og tunika er 2004. Tjener veldig bra. Sa jeg at jeg synes man virker litt dum når man har sånne forenklede holdninger til alder og smak..? Folk er høyst ulike.

Anonymkode: dc0c4...8be

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hest genseren er definitivt typ lett overvektig kjerring 50/60 år som tror at nå har hun kjøpt noe lekkert og eksklusivt😬 Den genseren ser helt jæ… ut, og ser ut som om du har vasket en ullgenser og strukket den skeivt på sidene når den var våt😂😂 Fatter ikke at noen vil kjøpe de plaggene der……

Anonymkode: 64dbd...7e1

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 14.41):

Er ikke Hést og Careless for overvektige kvinner?

Anonymkode: 5d6f1...252

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Pepsi Max? Trodde det helst var slitne fattige utrente jenter som helte i seg den harrydrikken?

Anonymkode: dc8a9...b9f

Jeg ser love actually og tenker at jo, det finnes kjærlighet og gode mennesker og så går jeg inn her og troen på menneskeheten synker ned igjen. 

Håper selvsagt dere er unntak, men det virker ikke sånn!

Anonymkode: cb871...cb7

  • Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 Her ser jeg forøvrig bare unge jenter opp til midten av 20-årene med disse grusomme  genserne, de vet vel ikke bedre, stakkars.
 

Jeg drikker Pepsi Max da, men synes tights og tunika er 2004. Tjener veldig bra. Sa jeg at jeg synes man virker litt dum når man har sånne forenklede holdninger til alder og smak..? Folk er høyst ulike.

Anonymkode: dc0c4...8be

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hest genseren er definitivt typ lett overvektig kjerring 50/60 år som tror at nå har hun kjøpt noe lekkert og eksklusivt😬

Anonymkode: 64dbd...7e1

Dere to, også. 

Anonymkode: cb871...cb7

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Dere to, også. 

Anonymkode: cb871...cb7

Kan du forklare hva du mener med den kommentaren?

Anonymkode: 64dbd...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker pepsimax  og er 44 år.

Har aldri hørt  om careless, syns hest - genseren  er støgg  og tunika og tights brukte jeg sist i 2009 da jeg var gravid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/22/2023 at 2:41 PM, AnonymBruker said:

Er ikke Hést og Careless for overvektige kvinner?

Anonymkode: 5d6f1...252

Ja, man må for all del ikke bruke boe de overvektige bruker. Folk kunne jo komme til å tro at man respekterte disse kvinnene på samme måte som de som har slanke, tynne, veltrente. Tenk om litt overvektige jenter i alle aldre følte seg bra med seg selv. Det ville jo ha vært en ren tragedie….

 

Anonymkode: 1ac25...b9e

  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Islandsk

Anonymkode: 0ea1d...390

Hvordan er det islandsk? Hést er ikke et islandsk ord. Det ville på islandsk blitt uttalt omtrent «hjest» med en litt lenger e, men ordet har ingen betydning såvidt meg bekjent. 

Anonymkode: d761a...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Genseren ville jeg ikke ha gått med. Diger og slaskete. Careless er absolutt ikke min stil. Rare kjoler i elendig stoff. Og BH'er som ser ut som enorme tvangstrøyer 🙃. Men hver sin smak.

Anonymkode: 15717...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan er det islandsk? Hést er ikke et islandsk ord. Det ville på islandsk blitt uttalt omtrent «hjest» med en litt lenger e, men ordet har ingen betydning såvidt meg bekjent. 

Anonymkode: d761a...471

Står her:

https://www.minmote.no/mote/klaer/a/5BXLv1/hest-historien-bak-klesmerket

 

Etterpå fant vi ut at «hést» faktisk er islandsk for hest. Og så står det for styrke, eleganse, mot og sensitivitet. 

Anonymkode: 0ea1d...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Islandsk

Anonymkode: 0ea1d...390

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Står her:

https://www.minmote.no/mote/klaer/a/5BXLv1/hest-historien-bak-klesmerket

 

Etterpå fant vi ut at «hést» faktisk er islandsk for hest. Og så står det for styrke, eleganse, mot og sensitivitet. 

Anonymkode: 0ea1d...390

Jeg kan ikke islandsk, men Google Translate oversetter norsk "hest" til "hestur" på islandsk.

"Hést" på islandsk oversettes med "kalt" på norsk.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker genserne mine fra Hést! :D Mine er ikke store og slaskete, og jeg er ikke en overvektig 50-åring, men en dame som har mange ulike stiler og er trygg nok på meg selv til å gå med det jeg liker! ;) Genserne er gode og varme, og i en god kvalitet. Det holder i massevis for meg. 

Rart å bruke energi og tid på å skrive her inne om hva man syns er harry. Jeg syns også ting er "harry", eller stygt, men holder meningene mine for meg selv og har ikke behov for å fortelle andre hva de bør og ikke bør gå med. 👍

Anonymkode: db0fe...f44

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...