AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #41 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Elsker genserne mine fra Hést! Mine er ikke store og slaskete, og jeg er ikke en overvektig 50-åring, men en dame som har mange ulike stiler og er trygg nok på meg selv til å gå med det jeg liker! Genserne er gode og varme, og i en god kvalitet. Det holder i massevis for meg. Rart å bruke energi og tid på å skrive her inne om hva man syns er harry. Jeg syns også ting er "harry", eller stygt, men holder meningene mine for meg selv og har ikke behov for å fortelle andre hva de bør og ikke bør gå med. 👍 Anonymkode: db0fe...f44 Jammen, den er jo Harry. Hvis Ali og Muhammed fra Jessheim hadde stått for designet hadde du jo ikke kjøpt dem. Anonymkode: b5247...f4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #42 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg har ikke genseren, men jeg synes den er fin jeg 🤷♀️ Er noen damer som jobber ved siden av meg som har den, og det ser ut som om den er vellaget/kvalitetsull. Anonymkode: ef7ae...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 31. desember 2023 #43 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg er godt under 50 og har 2 kjoler fra Careless. Og jeg bruker tights fordi strømpebukser er utrolig ubehagelig! Og jeg nekter å gå i noe ubehagelig så her blir det tights under kjoler og tunika. Resten av det andre angår ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #44 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg blir så FLAU når jeg ser folk med de H-genserne. Det er litt sånn: Se hvor dyr genser jeg har på meg. Den er ikke fin på noen, og folk ville aldri kjøpt den om det ikke var for merket. Åh, jeg skjemmes. Anonymkode: c388f...763 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #45 Del Skrevet 31. desember 2023 Har aldri hørt om hverken hest eller careless. Hva sier det om meg? Anonymkode: 8f826...a88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 31. desember 2023 #46 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 14.47): Det tror jeg definitivt, særlig CareLess er jo mange yngre enn det som bruker. Her i Trøndelag har jeg i hvert fall sett mange unge i CareLess-bikini. Hest er det flest eldre kvinner som bruker, men det er stort sett kvinner med penger, altså ikke de som bruker tights og tunika eller drikker Pepsi Max. Anonymkode: 64f25...94c Jeg har penger og liker Pepsi Max. Men ikke Hest 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #47 Del Skrevet 31. desember 2023 Å hjelp, jeg blir 50 neste år.😳 Betyr det at jeg må bytte ut pene, klassiske kasjmirgensere med overprisede gensere som består av 50% plast? Gensere som ser ut som en slarkete overlevning fra nittitallet, der den er blitt utvidet nederst av å bli trukket over knærne som et «telt» som illustrert nedenfor: Anonymkode: 767b6...36c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #48 Del Skrevet 31. desember 2023 On 12/5/2023 at 2:40 PM, AnonymBruker said: Finnes det andre typer folk som går i disse klærne? Anonymkode: 6c4f3...742 Hjelpe meg så unødvendig generaliserende og dømmende. 🙄 Anonymkode: 10628...6fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #49 Del Skrevet 31. desember 2023 Hest er den genseren med H? Den ser jeg overalt her i Asker ihvertfall, både på damer 30+ og 50+ men også unge jenter. Som sikkert låner mamma sin. Er de dyre de gensere? Det jeg ser ihvertfall at de blir fort nuppete. Anonymkode: 0d23b...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #50 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 14.52): Elsker genserne mine fra Hést! Mine er ikke store og slaskete, og jeg er ikke en overvektig 50-åring, men en dame som har mange ulike stiler og er trygg nok på meg selv til å gå med det jeg liker! Genserne er gode og varme, og i en god kvalitet. Det holder i massevis for meg. Rart å bruke energi og tid på å skrive her inne om hva man syns er harry. Jeg syns også ting er "harry", eller stygt, men holder meningene mine for meg selv og har ikke behov for å fortelle andre hva de bør og ikke bør gå med. 👍 Anonymkode: db0fe...f44 Enig med deg🧡 jeg har en Hést genser i kort modell og jeg er fornøyd. Jeg er i 50 åra og bokstavene JUL på hylla nå i høytiden. Vær nå snill med hverandre. Jeg gir blanke i hva andre syns om både careless og hést, bokstaver, tights og pepsi max. Alle er vi jo ulike, og bra er jo det. 🥰 Anonymkode: a8e77...d21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. desember 2023 #51 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 23.12.2023 den 0.10): Det som er kleint her er sånne som deg, som liksom skal prøve å håne de som liker de to merkene. Det er en flau og umoden oppførsel av voksne mennesker, som liksom skal prøve å fremstille seg selv som så mye mer kulere og bedre enn mennesker som liker andre klesmerker enn seg selv. Nettopp. Må si jeg stusser over hvorfor noen gidder å være så ovenfra og ned og disse to klesmerker og menneskene som liker dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #52 Del Skrevet 1. januar 2024 49 % nylon 😁 Anonymkode: f40b8...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #53 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 10.40): Hést er jo veldig kjedelig.. eller? Hadde lett sett for meg de genserne på et stativ på Zavanna feks. Selv føler jeg meg for ung for merket. Er 30 år. Anonymkode: 607bf...b30 Jeg er 46 og anser ikke Hést som klær for en spesiell aldersgruppe. Det er vel heller for de med en spesiell kroppsfasong, og da tenker jeg overhodet ikke på lett overvektige. Jeg er lett overvektig og hadde garantert sett ut som ei bumse i en Hést-genser. Dessuten synes jeg H-ene er altfor prangende og rare. Overhodet ikke min stil, og jeg tviler på jeg endrer mening når jeg bikker 50. Jeg kjenner forøvrig ingen som går i Hést, så tror ikke merket har slått an her oppe i nord. Careless er et av favorittmerkene til en av mine venninner (samme alder som meg), men jeg fant ingenting jeg likte da jeg sjekket ut nettsiden. Syntes de hadde veldig lite. Dersom klærne faktisk er kinakvalitet (type Wish og Temu), så gidder jeg i hvertfall ikke kjøpe noe derfra. Jeg synes det er litt komisk med folk som skal rakke ned på klær ved å antyde at de brukes av "eldre" kvinner. For det første kler damer over 50 seg like ulikt som damer under 50, og for det andre så må man jo fortsatt ha klær når man blir eldre. eller mener TS at damer over 50 skal gå naken eller kle seg som tenåringer og unge damer i 20-årene? for å si det sånn: ungdom og unge voksne er sånn skrudd sammen at med én gang godt voksne kjøper et merke eller en viss stil, så blir det automatisk helt uaktuelt for dem. Unge vil selvsagt ikke kle seg likt som foreldregenerasjonen eller besteforeldregenerasjonen. Oldeforeldrene, derimot, kledde seg alltid litt kult. Da er det retro og unikt. Anonymkode: 2fb7e...799 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå