Gjest Mr. Ron Skrevet 6. desember 2023 #41 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det forstår jeg vet du😅 Har selv en kjæreste som er veldig "passion" under sex,MEN når det er sagt har jeg opplevd mange menn som er både ekstremt tilstede og nyter hvert sekund i løpet av mine sex aktive år,jeg hadde reagert om en mann virket fjern. Det er ganske normalt og være sånn tilstede under sex. Det jeg er vant med,så synes fremdeles innlegget var litt morsomt slikt. 🙈Og det må man få lov mene😉 Så bra at du har positiv erfaring og kjærest med «passion». Er heldig selv, dog uten erfaring med andre. 🤗
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #42 Skrevet 7. desember 2023 Mr. Ron skrev (16 timer siden): Så bra at du har positiv erfaring og kjærest med «passion». Er heldig selv, dog uten erfaring med andre. 🤗 Mener du Mr.Ron at en mann har passion når han alltid vil ha kvinnen på topp? De få jeg har hatt sex med hvor jeg har vært oppå under hele akten, er menn som ikke har vært interessert i meg! Ingen mann med passion legger seg ned og tar imot!... Anonymkode: d0a16...d81 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #43 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Mener du Mr.Ron at en mann har passion når han alltid vil ha kvinnen på topp? De få jeg har hatt sex med hvor jeg har vært oppå under hele akten, er menn som ikke har vært interessert i meg! Ingen mann med passion legger seg ned og tar imot!... Anonymkode: d0a16...d81 Ikke? Her "slåss" vi nesten litt om å få velge stilling 😅 Han forsøker å vippe meg over i varianter av misjonær rett som det er, mens jeg elsker å være på toppen å styre meg stødig frem mot vaginal orgasme når han smiler med det kåteste blikket sitt og slikker og biter meg på puppene 🤩🤩 Anonymkode: 9fb2b...6f0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #44 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke? Her "slåss" vi nesten litt om å få velge stilling 😅 Han forsøker å vippe meg over i varianter av misjonær rett som det er, mens jeg elsker å være på toppen å styre meg stødig frem mot vaginal orgasme når han smiler med det kåteste blikket sitt og slikker og biter meg på puppene 🤩🤩 Anonymkode: 9fb2b...6f0 Ja. Det er veldig anderledes enn en mann, som bare legger seg ned. Anonymkode: d0a16...d81
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #45 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Det er veldig anderledes enn en mann, som bare legger seg ned. Anonymkode: d0a16...d81 Aldri opplevd 😅 Hvordan foregår det? Bare ligger han der å ser, med armene ned langs siden? Da hadde jeg nok spurt om han var dau eller noe. Anonymkode: 9fb2b...6f0
Gjest Mr. Ron Skrevet 7. desember 2023 #46 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mener du Mr.Ron at en mann har passion når han alltid vil ha kvinnen på topp? Nå var det ikke min «passion» det var snakk om.? Jeg foretrekker variasjon. Fruen ønsker meg helst oppå (til slutt) fordi det gir henne lettest vaginal orgasme. 😉
Kryneren Skrevet 8. desember 2023 #47 Skrevet 8. desember 2023 (endret) Skjønner det godt. Legg deg på ham også , det er mykt og godt for ham Endret 30. oktober 2024 av Kryneren
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #48 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Aldri opplevd 😅 Hvordan foregår det? Bare ligger han der å ser, med armene ned langs siden? Da hadde jeg nok spurt om han var dau eller noe. Anonymkode: 9fb2b...6f0 Nei, nettopp! Hun snakker ikke om variasjon. Han ligger, ser på henne og det er vel omtrent det eneste. Jeg har opplevd dette med 2 menn! Jeg liker forsovidt å være oppå, men jeg VET også at, om en mann "bare" ligger å tar i mot. Så er han ikke særlig interessert. Dette er ikke passion eller "kjærlighet". TS, er en dame som har en "hekt" ønske å et håp. Om at en mann skal ha følelser for henne. Hun oppretter mange tråder, hvor hun leter etter andre som kan bekrefte at det er følelser der fra hans side, når det ikke finnes. De har gått fra å "datet" til et offisielt FF forhold. Men, fremdels holder han henne litt i håpet om at, om hun ikke "skremmer" han, så kan han jo ha lyst på et forhold om 10år... Og da er hun "høyt på listen". Mange prøver å si, at desverre gjør nok TS ikke det, da han ikke viser noen interesse, hverken på den ene eller den andre måten. Men, ikke fordi at det er noe feil med hun. Det er viktig å poengtere. Hun kan få noen veldig mye bedre! Anonymkode: d0a16...d81 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #49 Skrevet 7. januar 2024 On 12/5/2023 at 2:43 PM, AnonymBruker said: ????????? Høres ut som helt vanlig sex for min del. Hilsen ei som ikke er i ett forhold, men har sex med knullevenner. Anonymkode: 2480e...bbf Du vet vel neppe hva forelskelse er tipper jeg, siden du bare har sex med «knullevenner» 🤮 Anonymkode: aac79...4ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå