AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #21 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvor så han hen? Anonymkode: b87f0...a7b Lukket øynene eller stirret på noehelt annet😂 det var utrolig irriterende. Han her gjør rake motsetning. Han sier itillegg at han vil kjenne kroppen min mot hans. Anonymkode: 2faf9...60c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #22 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trodde du skrev at noen må ha sex i mørket med en eks, tenkte så trist 😅 Anonymkode: 0fa8b...66e 😂😂 nei nei. Anonymkode: 2faf9...60c
Baktus2024 Skrevet 5. desember 2023 #23 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. Anonymkode: 2faf9...60c nei jeg vil at en jente jeg har sex med ligger under og tar imot..det er nesten som historien , for å si det sånn...en kvinne som ønsker å sitte oppå for å h kontrollen...blir som å engasjere seg med en jente so har vært singel lenge..men har hund...jeg blir aldri den hunden...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #24 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. Anonymkode: 2faf9...60c Selvfølgelig er det helt vanlig under sex. Anonymkode: 686b3...6dd 2
Even Tuell Skrevet 5. desember 2023 #25 Skrevet 5. desember 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min ser på meg hele tiden når jeg sitter oppå han, han smiler litt av og til og når det går for han så ser han på meg. Han ville kjenne hud mot hud og ha kroppskontakt under sexen. Er dette en fortsatt små forelsket mann eller er det helt vanlig under sex å nyte det slik? Følte meg virkelig sett i sexen, det er så viktig for meg. Anonymkode: 2faf9...60c Det hørest helt normalt ut. Det er vanlig å ville se kroppen til den man har sex med, uansett kjønn. Du er tross alt den han er kåt på. Det er også helt vanlig for menn å like at hun er øverst. Den som er øverst/foran er gjerne den som blir knulla ... og det er deilig å bli knulla. Når du er øverst får han også mer tid og mulighet til å se mer av deg, se, ta, kjenne på kroppen din. Det er langt vanskeligere når han er øverst eller bakfra. Tips: du kan gi han et lite show ... når du er øverst, len deg litt bakover og kanskje forsøk å sprik litt med beina. La han se pikken sin gli inn og ut av deg. Det er alle former for sexy og han vil sannsynligvis elske det. (stillingen gir også stimulering på en helt annen måte som kan være enda ett pluss.)
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #26 Skrevet 5. desember 2023 Det er helt vanlig Anonymkode: 8ffa0...3a1 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 6. desember 2023 #27 Skrevet 6. desember 2023 M.H85 skrev (18 timer siden): 😂 hva slags innlegg er dette? Dette er helt normalt. Lurer på hva slags menn du har hatt før😱 Hvor har de sett? Oppi taket eller på mobilen? Forstår du ikke at det ts beskriver er en gutt/ mann som er veldig tilstede i akten. Som har et ømt og kjærlighetsfullt blikk som virkelig utstråler trygghet og innlevelse. Tror kanskje ikke det er så altfor normalt at vi behøver å harselere over det?? (Ps! Les innlegget om han som kastet et handkle over ansiktet til damen under akten).
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #28 Skrevet 6. desember 2023 Mr. Ron skrev (3 timer siden): Forstår du ikke at det ts beskriver er en gutt/ mann som er veldig tilstede i akten. Som har et ømt og kjærlighetsfullt blikk som virkelig utstråler trygghet og innlevelse. Tror kanskje ikke det er så altfor normalt at vi behøver å harselere over det?? (Ps! Les innlegget om han som kastet et handkle over ansiktet til damen under akten). Ja takk du har skjønt det😄🙏 Når han smiler og spurte om ikke jeg kunne legge meg inntil han, kjenne hud mot hud, da føler jeg han viser følelser i sexen? Langt ifra alle menn som gjør det. Noen skal bare tømme ladningen og stikke.. Anonymkode: 2faf9...60c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #29 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Langt ifra alle menn som gjør det. Noen skal bare tømme ladningen og stikke.. Anonymkode: 2faf9...60c Du er altfor dårlig vant, trådstarter. Hold på han her, og om dere sklir fra hverandre, så ikke finn deg i noe mindre. Anonymkode: e2c98...d7e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #30 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja takk du har skjønt det😄🙏 Når han smiler og spurte om ikke jeg kunne legge meg inntil han, kjenne hud mot hud, da føler jeg han viser følelser i sexen? Langt ifra alle menn som gjør det. Noen skal bare tømme ladningen og stikke.. Anonymkode: 2faf9...60c Jeg må nok dessverre fortelle at det finnes menn som ser på deg med kjærlig og ømt blikk. Som stryker deg over håret og kysser deg i pannen. Menn som forteller deg om drømmene han har for fremtiden.. som fortsatt ikke har følelser for deg. Jeg sier ikke at det må være sånn her, bare at det finnes menn det ute som gjør dette for å få damer til sengs. Har opplevd det selv. Følte meg sååå forelsket og trodde vi hadde det så kjempe fint sammen. 3 dager etterpå ville han ikke mer fordi han ikke hadde de rette følelsene. Så gi det litt til TS, du må rett og slett gi det litt tid før du finner helt ut av det. Anonymkode: e12e6...6c0 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #31 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja takk du har skjønt det😄🙏 Når han smiler og spurte om ikke jeg kunne legge meg inntil han, kjenne hud mot hud, da føler jeg han viser følelser i sexen? Langt ifra alle menn som gjør det. Noen skal bare tømme ladningen og stikke.. Anonymkode: 2faf9...60c Nei, det er det ikke nødvendigvis. Anonymkode: 686b3...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #32 Skrevet 6. desember 2023 Haha, dette er jo helt normal sex? Leit å høre om opplevelsene dine med eksen din, Ts. Men mannen du har nå oppfører seg altså helt normalt. Det er eksen din som ikke var normal. Anonymkode: d850b...178 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #33 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må nok dessverre fortelle at det finnes menn som ser på deg med kjærlig og ømt blikk. Som stryker deg over håret og kysser deg i pannen. Menn som forteller deg om drømmene han har for fremtiden.. som fortsatt ikke har følelser for deg. Jeg sier ikke at det må være sånn her, bare at det finnes menn det ute som gjør dette for å få damer til sengs. Har opplevd det selv. Følte meg sååå forelsket og trodde vi hadde det så kjempe fint sammen. 3 dager etterpå ville han ikke mer fordi han ikke hadde de rette følelsene. Så gi det litt til TS, du må rett og slett gi det litt tid før du finner helt ut av det. Anonymkode: e12e6...6c0 Takk 😉 ja det er merkelig hvor forelsket menn kan være når de har sex. Anonymkode: 2faf9...60c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #34 Skrevet 6. desember 2023 Mr. Ron skrev (8 timer siden): Forstår du ikke at det ts beskriver er en gutt/ mann som er veldig tilstede i akten. Som har et ømt og kjærlighetsfullt blikk som virkelig utstråler trygghet og innlevelse. Tror kanskje ikke det er så altfor normalt at vi behøver å harselere over det?? (Ps! Les innlegget om han som kastet et handkle over ansiktet til damen under akten). Det forstår jeg vet du😅 Har selv en kjæreste som er veldig "passion" under sex,MEN når det er sagt har jeg opplevd mange menn som er både ekstremt tilstede og nyter hvert sekund i løpet av mine sex aktive år,jeg hadde reagert om en mann virket fjern. Det er ganske normalt og være sånn tilstede under sex. Det jeg er vant med,så synes fremdeles innlegget var litt morsomt slikt. 🙈Og det må man få lov mene😉 Anonymkode: ec327...e43
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #35 Skrevet 6. desember 2023 Det er ganske normalt ja. Men han virker ganske lat om dette er favorittstillingen 🤣 Anonymkode: 11c16...c18 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #36 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er ganske normalt ja. Men han virker ganske lat om dette er favorittstillingen 🤣 Anonymkode: 11c16...c18 Han vil alltid ha meg oppå han😉 Anonymkode: 2faf9...60c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #37 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Han vil alltid ha meg oppå han😉 Anonymkode: 2faf9...60c Fordi han ikke gidder å legge inn en innsats når det kommer til sex engang, så lite interessert er han. Anonymkode: 686b3...6dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #38 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han vil alltid ha meg oppå han😉 Anonymkode: 2faf9...60c Ja? Det er jo det jeg sier? Han er lat. Late menn vil alltid ha dama oppå Anonymkode: 11c16...c18 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #39 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi han ikke gidder å legge inn en innsats når det kommer til sex engang, så lite interessert er han. Anonymkode: 686b3...6dd Ja, her kan vi legge enda en ting til på listen. Som er uendelig lang nå. Anonymkode: 5b0ee...713 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #40 Skrevet 6. desember 2023 Når vi gir oss hen til nytelsen foretrekker sansene de runde formenes klassiske fullkommenhet, kvinneligheten som har utfoldet seg helt og ikke lenger er i sin vorden, den modne kvinnens yppige kurver, det utsøkte raffinement som kjennetegner den utro kvinnen ved ethvert fin de siècle. Anonymkode: d404e...f0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå