idk_ Skrevet 5. desember 2023 #1 Del Skrevet 5. desember 2023 Så at Måneskin-Damiano og Dove Cameron kjent fra Disney er blitt et par. Er det noen Måneskin-fans her? Hva tror dere om dette? Merker at jeg er ikke helt overbevist om at dette ikke er et pr-stunt, men hyggelig for de om det er ekte så klart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 5. desember 2023 Mulig dette er feil sted å poste. I så fall beklager jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2023 Går på jobb, Sjekker tråden i kveld hvis jeg husker det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5. desember 2023 #4 Del Skrevet 5. desember 2023 Pent par da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. desember 2024 #5 Del Skrevet 21. desember 2024 Hvordan ble de to kjent da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet søndag kl 19:04 Forfatter #6 Del Skrevet søndag kl 19:04 Tough cookie skrev (På 21.12.2024 den 1.58): Hvordan ble de to kjent da? De møttes på MTV Video Music Awards. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet søndag kl 20:17 #7 Del Skrevet søndag kl 20:17 (endret) De passer sammen utseendemessig, men han har skiftet stil fra "rocka androgyn" til "italiensk mafia fra 1959" look. Endret søndag kl 20:18 av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå