AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Er ganske slått ut med en influensa eller hva det nå er, hatt feber 2 netter på rad. Og i natt var det litt skummelt, jeg var våken men føltes som jeg var et annet sted samtidig. Drømmer men våken? Holdt på en stund tror jeg. Samtidig som jeg hadde skikkelig frostanfall og frøs. Var virkelig en rar opplevelse. Trodde det var mest vanlig hos barn å hallusinasjonere slik ved feber ? Anonymkode: 92193...086
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Neida, mannen får alltid feberfantasier ved høy feber, og han er over 50. Anonymkode: 32f11...a6d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Jeg får også det Anonymkode: e0a61...459
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå