Ellemelle93 Skrevet 4. desember 2023 #1 Del Skrevet 4. desember 2023 Får ikke sendt eller mottatt e-post fordi den angivelig skal være full! Har kjøpt mer plass og slettet sikkert 1000 e-poster, men dette bildet kommer fremdeles opp. Står at jeg har brukt 131 % av plassen… Noen som har hatt samme problemet og kan hjelpe meg? Er helt DESPERAT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Del Skrevet 4. desember 2023 har du noen veldig store e-post og / eller som inneholder vedlegg? i så fall tar sånne ting kanskje ekstra mye plass... Anonymkode: 6a641...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 4. desember 2023 #3 Del Skrevet 4. desember 2023 Har du tømt papirkurv og søppelpost? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 4. desember 2023 #4 Del Skrevet 4. desember 2023 Du må slette "søppelpost" og sikkert ikke behov for mange av de "sendte" meldingene heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Del Skrevet 4. desember 2023 Det samme skjedde med meg da jeg fikk ny PC i fjor. Den hadde altså automatisk synkronisert bildemappen på PC-en min Fikk stoppet synkroniseringen, slettet det som var lastet opp og plutselig hadde jeg veldig god plass (på e-postkontoen jeg har hatt i godt over 20 år ) Skal ikke si at det er det som har skjedd med deg, men verdt å sjekke ut. Anonymkode: 33d1d...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå