AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #61 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Mye som er en del av sexen for menn også, men det betyr ikke at pliktsex eller pliktkos er greit Anonymkode: b08f7...db2 Nei, det sier jeg ikke heller. Da sier jeg at man enten må akseptere at sexlysten til den som ikke får dekt sine behov blir lavere eller at man må finne seg en kompatibel partner. Ikke verre enn det. Men ikke forvent at den parten som har behov for afterplay vedlikeholder sexlysten når dette behovet ikke blir dekt over tid. Anonymkode: ddb84...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #62 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): ...han burde se at jeg ikke ønsker sex nå. Vi har vært samme n i 5år og jeg mener han burde kjenne meg bedre. Det er ikke riktig at han må ha det inn med teskje "jeg vil ikke ha sex nå". Anonymkode: f1ee9...2a4 Jeg skjønner ikke problemet. Bruk ordene dine. Anonymkode: f433a...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå