AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Del Skrevet 3. desember 2023 Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det kan ta før bestillingen kommer. Det står 4-6 dager, men vet ikke om det stemmer. Bestilte klærne i kveld, og håper virkelig de kommer før lørdag. Anonymkode: 4f6e8...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Del Skrevet 3. desember 2023 Så etterpå at jeg la inn på feil sted. Skulle vært på klær, sko og mote. Moderator må gjerne flytte tråden. Anonymkode: 4f6e8...238 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Del Skrevet 3. desember 2023 Helt riktig at du plasserte innlegget ditt her på samfunn og verden: religion, alternativt og filosofiske spørsmål. Vet du hvorfor? Du må nesten tro for å stole på Bonprix. Det er svindlerside. Jeg ble utsatt for utallige faktura de sendte og varer jeg ikke fikk. Når jeg etterspurte dem fikk jeg dobbelt faktura og endeløs mas om å betale for varene. Truet med å gå til sak og da ga de seg. Anonymkode: b656a...976 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Del Skrevet 3. desember 2023 Hver gang du nettshopper er det lurt å sjekke trustpilot og lese erfaringene der. Anonymkode: b656a...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Del Skrevet 3. desember 2023 Leveringstiden er 2-3 uker på varer det står 4 dager på. Du får den garantert ikke før lørdag. Anonymkode: 8dba6...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt riktig at du plasserte innlegget ditt her på samfunn og verden: religion, alternativt og filosofiske spørsmål. Vet du hvorfor? Du må nesten tro for å stole på Bonprix. Det er svindlerside. Jeg ble utsatt for utallige faktura de sendte og varer jeg ikke fikk. Når jeg etterspurte dem fikk jeg dobbelt faktura og endeløs mas om å betale for varene. Truet med å gå til sak og da ga de seg. Anonymkode: b656a...976 Uff da, det var leit! Har bestilt derfra før, og jeg har ikke hatt problem med noe som helst. Men husker ikke hvor lang tid det tok. Anonymkode: 4f6e8...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leveringstiden er 2-3 uker på varer det står 4 dager på. Du får den garantert ikke før lørdag. Anonymkode: 8dba6...786 Åh, håper ikke det stemmer denne gang😔 Anonymkode: 4f6e8...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Del Skrevet 5. desember 2023 Tatt rundt 2 uker for de 2 bestillingene jeg har gjort. Bestilit nå nylig forventer vel 3 uker denne gangen mer fordi det er så nærme jul og da tar alt lenger tid. Anonymkode: 8637f...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Del Skrevet 5. desember 2023 Bonprix er ganske raske, pleier å få fra dem i løpet av en uke eller raskere. Er en av nettbutikkene jeg liker best. Er ikke svindelside, Bonprix er en seriøs Svensk kjede. Anonymkode: a0516...616 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Del Skrevet 5. desember 2023 Ringte dit i går og spurte. Fikk til svar at siden pakken ikke var sendt fra Tyskland enda, så ville den mest sannsynlig ikke komme før lørdag. Spurte da om å få avbestille. Det var ikke noe problem, og fikk avbestillingsbekreftelse på epost ikke lenge etter. Forstår derfor ikke hvorfor en som har svart her tidligere at de er "svindlere". God og rask behandling, og lette å nå på tlf. Da blir det kjole til julebord i butikkene rundt her istedenfor, selv om jeg ikke finner noen jeg liker. Anonymkode: 4f6e8...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Del Skrevet 5. desember 2023 Bestilt der 3 - 4 ganger. Har tatt 2 - 3 uker. Ikke noe særlig fornøyd. Syns plaggene så billige ut. Anonymkode: b9a54...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #12 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bestilt der 3 - 4 ganger. Har tatt 2 - 3 uker. Ikke noe særlig fornøyd. Syns plaggene så billige ut. Anonymkode: b9a54...89b Bestilt der før jeg også, og er fornøyd med klærne. Både utseende og kvalitet. Anonymkode: 4f6e8...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Del Skrevet 5. desember 2023 Sitter faktisk i støvletter fra BonPrix nå, endelig fant jeg slike jeg har letet etter i årevis 🤩 elsker dem. Anonymkode: a0516...616 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 5. desember 2023 #14 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg har bestilt fra Bonprix flere ganger og har aldri hatt noen som helst problemer med de. Leveringstiden er ca 1 uke, men nå som det nærmer seg jul, så tar det litt lengre tid. Jeg har bestilt 4 pakker fra Bonprix den siste tiden og pakkene bruker nå lengre tid enn vanlig, så skal man bestille noe på nett i juletiden, så må man regne med lengre leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #15 Del Skrevet 5. desember 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Bonprix er ganske raske, pleier å få fra dem i løpet av en uke eller raskere. Er en av nettbutikkene jeg liker best. Er ikke svindelside, Bonprix er en seriøs Svensk kjede. Anonymkode: a0516...616 Svensk? Tysk. Ikke så nøye eller? Men ja, den er seriøs. Jeg bestilte i aug, da tok det ca 10 dgr for 4-6 dager hvis jeg husker riktig. Hadde forventet lenger tid nå. Tror ikke du har det til helgen. Anonymkode: 7dafe...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #16 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg har handlet fra dem flere ganger. Leveringstidene er ofte litt lengre enn de antyder, men butikken er seriøs. Det er jo mye som er veldig billig, så jeg har ikke hatt så høye forventninger, men jeg synes de tingene jeg har kjøpt har gitt veldig god valuta for pengene. Anonymkode: 9b9a8...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå