Boetica Skrevet 13. desember 2023 #221 Del Skrevet 13. desember 2023 Lurven skrev (3 timer siden): @Boetica har vunnet, premien er en tur til @Irak Bra. Da får jeg forsket litt på den brukeren….. det er noe som virker kjent … ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #222 Del Skrevet 13. desember 2023 Boetica skrev (14 minutter siden): Hun ble brent på bålet 😭 Fikk brent vekk fettet sitt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. desember 2023 #223 Del Skrevet 13. desember 2023 Boetica skrev (3 timer siden): Hun ble brent på bålet 😭 Ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. desember 2023 #224 Del Skrevet 13. desember 2023 Cid skrev (3 timer siden): Fikk brent vekk fetta si da. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. desember 2023 #225 Del Skrevet 13. desember 2023 Boetica skrev (3 timer siden): Bra. Da får jeg forsket litt på den brukeren….. det er noe som virker kjent … ? Kan det være @Kira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #226 Del Skrevet 13. desember 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): 😲 Blir ikke noe mer stimuli lenger nå gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #227 Del Skrevet 13. desember 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Kan det være @Kira Eller @Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. desember 2023 #228 Del Skrevet 13. desember 2023 Lurven skrev (1 time siden): Ikke helt Bare litt svidd i kantene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. desember 2023 #229 Del Skrevet 13. desember 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Bare litt svidd i kantene? De prøvde men hu tok ikke fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. desember 2023 #230 Del Skrevet 13. desember 2023 Lurven skrev (25 minutter siden): De prøvde men hu tok ikke fyr Ren ull da?😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. desember 2023 #231 Del Skrevet 13. desember 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Ren ull da?😳 Huh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. desember 2023 #232 Del Skrevet 13. desember 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): Huh? Det brenner ikke daaaa, kan ta det om man mangler brannteppe. og dette kan jeg. Hadde brannkurs mandag. Varsle redde slokke ruler enno👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. desember 2023 #233 Del Skrevet 13. desember 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Det brenner ikke daaaa, kan ta det om man mangler brannteppe. og dette kan jeg. Hadde brannkurs mandag. Varsle redde slokke ruler enno👍 Åh de visste jeg ikke, det er vel derfor jeg aldri har sett en brennende sau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. desember 2023 #234 Del Skrevet 13. desember 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Åh de visste jeg ikke, det er vel derfor jeg aldri har sett en brennende sau 😂🐑❤️🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. desember 2023 #235 Del Skrevet 13. desember 2023 @Frøkenfryden er dagens vinner. Pga at hun tar brannsikkerhet på alvor. Premien er en lambi dorullnisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. desember 2023 #236 Del Skrevet 14. desember 2023 Lurven skrev (10 timer siden): @Frøkenfryden er dagens vinner. Pga at hun tar brannsikkerhet på alvor. Premien er en lambi dorullnisse Ååå hurra!! Endelig kommer alle brannkurs til nytte! Og jeg vasker aldri maskiner om natta, eller lader noe! Fakta! for øvrig ennå litt traumatisert av Ahus sin brann-e-læring der man må la en fyr brenne inne og innse at slaget er tapt, før man får gå videre i kurs-spørsmåla😮😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. desember 2023 #237 Del Skrevet 14. desember 2023 Dorullnisse❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. desember 2023 #238 Del Skrevet 14. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ååå hurra!! Endelig kommer alle brannkurs til nytte! Og jeg vasker aldri maskiner om natta, eller lader noe! Fakta! for øvrig ennå litt traumatisert av Ahus sin brann-e-læring der man må la en fyr brenne inne og innse at slaget er tapt, før man får gå videre i kurs-spørsmåla😮😭😭😭 Den kjipeste fyren på avdelingen må brenne inne, sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. desember 2023 #239 Del Skrevet 14. desember 2023 Luke 14 Hvor mange vise menn besøkte Josef og Maria , da de hadde fått en guttunge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. desember 2023 #240 Del Skrevet 14. desember 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Luke 14 Hvor mange vise menn besøkte Josef og Maria , da de hadde fått en guttunge? Vil si tre, men hva er oddsen for at de alle tre var vise.. sånn egentlig? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå