Gå til innhold

Sæd i vagina

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja jeg merker det. Det er varmt og deilig 🥰 Veldig opphissende og sexy.

Savner det hvis han spruter et annet sted…. Nå er jeg singel og savner desperat å kjenne en manns orgasme med sæd som pumper inni meg 😘😉

Anonymkode: 96a8e...9a3

..hilsen mann

Anonymkode: 2bae8...2db

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker vel bare at det blir våtere og at det renner ennå mer når jeg reiser meg opp etterpå. Men synes det er deilig, så litt gris gjør meg ingenting 

• Liker 1
Skrevet

Det er deilig, elsker siste innspurt rett før han kommer og i det han kommer :)

• Liker 2
Skrevet
12 hours ago, Fioljenta said:

Jeg merker ingenting.

Men det jeg merker er når jeg ikke får det ut i do/dusjen etterpå. Da kan det bli liggende til neste dag og renne ut mens jeg for eksempel er på jobb. Det er ikke så kult.

(Savner noen ganger kondom…da hadde jeg sluppet at det rant ut igjen.) 😉

Kjenner ikke veldig til selv spruten, men derimot rykningene i selve penis når han pumper sæden inn i meg. Det er helst tanken på en stor og naken mannelem som med stor brunst spruter inn i meg som tenner. Problemet er selvsagt etterpå når mannen har kraftig sprut! Kondom sakner jeg ikke

Anonymkode: 9a726...73a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Finn to feil i følgende uttalelse:
"Vi" merker ikke en dritt.

"Vi"i er feil, det skal være "Jeg"
Som representant for alle kvinner i hele verden, så er det feil at de ikke merker en dritt.
Alle kvinner jeg har spermet i, har fortalt meg inngående hvor mye deiligere de opplevde sex uten kondom og full sprut.

Noen ganger synes de til og med at sølet kan være skikkelig sexy, tro det eller ei.

Anonymkode: 6be8d...f76

Jeg merker stor forskjell på å ha sex med eller uten kondom, og jeg er en av de som helst vil ha uten kondom, kjenner huden hans. Elsker også når han kommer inni meg. Men, jeg kjenner ikke selve sæden. Men, jeg kjenner når en mann kommer man kjenner kuken som pumper, bevegelsene er annerledes, dypere og bedre. Elsker også sæd forresten. Tenkte alle damer gjorde det. Viste ikke at folk tenkte "søl". 

Anonymkode: db7b7...899

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner ikke veldig til selv spruten, men derimot rykningene i selve penis når han pumper sæden inn i meg. Det er helst tanken på en stor og naken mannelem som med stor brunst spruter inn i meg som tenner. Problemet er selvsagt etterpå når mannen har kraftig sprut! Kondom sakner jeg ikke

Anonymkode: 9a726...73a

Det er litt av de samme tanken jeg har når jeg kommer inni kjæresten. Rent objektivt er kondom helt supert. For min del er følelsen og orgasmen mye det samme. Kondomer er så tynne at de ikke tar bort noe av følelsen. Men det er kanskje noe mentalt med å ha sex uten kondom ... tanken på at jeg spruter dypt inni henne er helt magisk. At jeg "fyller henne" framfor en litt glorifisert ballong; varm sæd i varm fitte... urmennesket som kommer fram. Herlig !

At det blir kliss og søl etterpå gjør ikke meg noe. Om hun rir meg, renner jo mesteparten ut og ned på meg før hun hopper av. Men god sex kan godt være litt klissete.

• Liker 1
Gjest Mr. Ron
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 20.13):

Varmt? Vel, la oss se litt vitenskaplig på saken. I vagina er det naturlig nok kroppstemperatur, ca 37 grader, sæd kommer også fra en kropp på 37 grader

Sånn vitenskapelig så kan vel to mennesker også ha ulik kroppstemperatur (har forresten elsket noen ganger med feber i kroppen). Når det kommer til væsker så kan jeg av og til kjenne hennes, - hvis det strømmer ekstra på innenfra (a-punktet). Det oppleves kanskje litt kjøligere enn den øvrig væsken hun har fra før. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja jeg merker det veldig godt, det blir varmt og deilig inni 😍Å bruke kondom er helt annerledes, da kjenner jeg det ikke annet enn at penis blir hardere rett før. Det er mer behagelig å ha sex uten kondom, men av og til må man jo bruke det pga beskyttelse.

Skrevet
Even Tuell skrev (2 timer siden):

For min del er følelsen og orgasmen mye det samme. Kondomer er så tynne at de ikke tar bort noe av følelsen

Skulle ønske jeg også hadde det sånn når jeg var singel, her ødela det følelsen totalt, og spontanitet og intimiteten ble borte, såppas at jeg droppet sex mange ganger pga det ikke ga meg noe særlig, men slipper heldigvis tenke på det med kjæresten 

Anonymkode: a2034...8b8

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle ønske jeg også hadde det sånn når jeg var singel, her ødela det følelsen totalt, og spontanitet og intimiteten ble borte, såppas at jeg droppet sex mange ganger pga det ikke ga meg noe særlig, men slipper heldigvis tenke på det med kjæresten 

Anonymkode: a2034...8b8

Spontaniteten er jeg helt enig med deg i. Det blir et sånt teit avbrudd når man skal ta på kondomet, spesielt om man får lyst "der og da". Det er sjeldent sånn at man har kondomer i lomma hele tiden.. og selv på soverommet blir den en pause mens man graver i nattbordet og trer den på osv.

Tilsvarende blir det når man har kommet... da bør man trekke seg ut ganske kjapt, og DET ødelegger litt også. Selv om det helt sikkert går fint å småknulle litt etter utløsning, så ligger det litt i tankene at man skal ut. Jeg er en stor fan av å "bli værende" litt etter orgasmen, småknulle litt på etterdønningene og kjenne krusningene nedover ryggen mens man er litt ekstra sensitiv. Noen ganger går kan man gå rett fra runde 1 til runde 2 uten å måtte gå ut av varmen. DET er stas. Kanskje litt enfoldig, men jeg elsker tanken på å knulle en fitte som allerede er full av sæd. Det mentale bilde av å "virkelig fylle henne opp".
... men det er heller ikke kompatibelt med kondom.

Heldigvis slipper vi også å tenke på det.
Er sterilisert, så det er bare å knulle på helt uten bekymringer. Beste investering noen gang.

Skrevet

Jeg kjenner ikke selve spriten nei. Tenker heller ikke søl. Har vaskekluter ved senga. Så jeg tørker meg etterpå. 

Anonymkode: d8cfe...8e3

Skrevet

Jeg liker variasjoner av hvor spruten går😅 noen ganger i munnen, og noen ganger på ryggen, magen og brystene. Hvis man masserer inn sæden.. tørker det fortere opp, så kan man fortsette igjen uten å måtte gå på do. Jeg liker iallefall facesitting, så kan jeg slupe og grise inn ansiktet med lystdråper. 

• Hjerte 1
Skrevet

Merker ikke spruten, nei, og kjenner ikke sæden. Merker at den renner ut, da, det er ekkelt. Må stå opp og gå på do for å tømme/tørke, stress.

Kondom er gull. Slipper å styre med det der sølet. Bare å snu seg og sovne, så er det hans jobb å rydde opp.

K45

Anonymkode: a4d44...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...