anonymisert2001 Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Har påvist middallergi og legen anbefaler meg å ta allergimedisin (cetirizin) hver morgen. Dette blir man fryktelig trøtt av, etter egne erfaringer. Har noen av dere middallergi, og hva gjør dere for å holde allergien nede? Klør så fryktelig i øynene og har snuesymptomer hele tiden
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Jeg brukte Aerius lenge, men fikk etterhvert gå på allergivaksinering mot midd. Man må ha henvisning til ØNH først, så tester dem med sånn hudtest. Vaksinen er en smeltetablett som man legger under tunge hver dag i 3 år, for meg hjalp det veldig! Kanskje du kan spørre legen om det? Anonymkode: 37c6c...45c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Jeg tar cetirizin året rundt, og blir ikke trøtt av det. Ikke av Aerius eller Telfast heller. Så ville gitt det et forsøk ihvertfall. Evt ta tabletten om kvelden. Anonymkode: b4921...793
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Hva med å ta medisinen om kvelden? Og en annen ting: renser du øyelokkene for midd? Har hjulpet veldig for meg. Øynene renner og klør mindre, er ikke så tørre lenger heller. Anonymkode: 8e9ac...0d9 1
anonymisert2001 Skrevet 2. desember 2023 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å ta medisinen om kvelden? Og en annen ting: renser du øyelokkene for midd? Har hjulpet veldig for meg. Øynene renner og klør mindre, er ikke så tørre lenger heller. Anonymkode: 8e9ac...0d9 Det gjør jeg ikke! Hvordan gjør man det?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 anonymisert2001 skrev (19 minutter siden): Det gjør jeg ikke! Hvordan gjør man det? Du kjøper et flytende middel på apotek som du tar på små gasbind (de følger med). Renser vippene om morgen og kveld. Du kan også bruke et produkt med teatreeolje, en gele. Dt har hatt stor effekt for meg, ihvertfall. En øyelege så at jeg hadde midd på vippene. Anonymkode: 8e9ac...0d9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå