AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Jeg er en kvinne, har en svigerinne som jeg ikke har en bra relasjon med. Mye konflikt og uenighet som har gjordt til at vi ikke har no kontakt. Men det er ingen tvil om at vi hadde en ok relasjon før og det var en gnist mellom oss. Den seksuelle spenningen var blitt ekstrem etter konfliktene våres og vet vi begge kjenner på det. Jeg her ikke vært med en dame før men vet hun har. Jeg har en fantasi om og være med henne. Vet det lite vanlig når det er snakk om svigerinne. Noen som har opplevd dette før Anonymkode: ab93a...33d
Bamseklemmer Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Grublet litt i over 15 minutter nå.. og av det jeg leser er dere opprinnelig to bifile damer, og at du er mye yngre enn henne? Stemme ikke det? Altså, tenningen i aldersforskjell og den bifile delen, skjønner jeg meget godt. Jeg har jo ingen erfaring med bi-delen, siden jeg er en hetero mann.. Men litt peiling og livserfaring har jeg jo😉 Jeg tror også svigerinna di har stor forståelse av dette, for hun har jo erfaring fra før. Og du vet jo at hun har tent på deg før, så det har nok ikke endret seg. Så jeg tror fremdeles at hun tenner på deg, og at den "konflikten" mellom dere kanskje bare er tegn på skuffelse. Altså skuffelse, av at dere ikke var mere tydelig med deres lyster på hverandre. Kanskje ble hun skuffet av at hun gikk glipp av deg? Kanskje konflikten er skapt pga to like dominante damer? Kanskje alt sammen bare er en bagatell av for mye overtenking? Jeg tror også at svigeinna di kan holde på hemmeligheter, for hun vet jo hva et slikt "forhold" innebærer🤔 Jeg tror alltid at samtaler løser konflikter.. Og jeg tror at hvis du sier at du ha ondt inni deg pga konflikten, vil svigermora di bli like myk og også be om unnskyldning. Gjenforening etter slike konflikter er så ofte rørende, så du må nok forberede deg på "makeup sex"🤭 Kanskje er mine tanker med spørsmål og svar til nytte? jeg vil jo så gjerne at dere skal lykkes❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Eh. Fôrer trollet seg selv? Anonymkode: 2669f...775 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Kjøp dere en dobbeltdildo og kjør på! Husk å filme for mannen. Anonymkode: 7d64d...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå