AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #161 Del Skrevet 22. desember 2023 På tide med noen ville fantasi-teorier nå som det bare er to episoder igjen! Dette er selvfølgelig ikke noe jeg tror vil skje i serien, bare tull. Det er gøy finne på crazy tvister og handlinger/slutter 😁 1. Casper er egentlig ingen hund, men onkelen til Selma i forkledning. Julius fikk nemlig TO barn, Albin og Nalvin. Nalvin er i Vu forkledd som hund for å passe på Selma. 2. I siste episode raser Dunkel-steinen sammen, og mens støver legger seg trår Dunkel fram med motorsag og drar til Snøfall for å ødelegge stemninga. 3. Pil og Håkon er hemmelige kjærester og fortvilet fordi de bare kan treffes en gang i året. I likhet med Albin velger Pil også å bli igjen i Vu, sammen med Håkon. Orakelet velger da rotta Sol som ny lærling. 4. Dunkel kommer tilbake når steinen mister sin onde kraft, og han viser seg å være broren til Julius og en grei kar. Han blir tilgitt, snill, og begynner å gå under navnet Onkel Dunkel. Flere crazy forslag? Anonymkode: 945d4...d7f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #162 Del Skrevet 23. desember 2023 Savner Trixter jeg! Også shipper jeg Luna og Vinter. De hadde jo blitt et fint par?😄 Anonymkode: f6208...4d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #163 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Savner Trixter jeg! Også shipper jeg Luna og Vinter. De hadde jo blitt et fint par?😄 Anonymkode: f6208...4d0 Synes det har vært litt tension mellom dem helt fra starten av serien 😉 Spørs om det ikke er noe der. Anonymkode: 945d4...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. desember 2023 #164 Del Skrevet 23. desember 2023 23 desember. Jeg klarte ikke å vente til i kveld, episoden ble sett til frokost. De nøster opp i mye her. Men reinsdyrene er enda borte, og her kommer smutthullene inn i bildet. Ikke helt slik jeg så for meg at det skulle være relevant, men det funker. De har ikke levert tilbake nordlys maskinen, men det kan hende at det skjer «off screen» 😅 Julius har er brev til Selma? Ruth er med på at Selma trenger å reise til Snøfall, men hva med Julius. Kommer Selma til å dra? Er det kanskje instrukser for hvor hun skal finne han og sleden? 🤔 Det blir er spørsmål for i morgen. Hva skjer videre med Noah og Elise. Jeg liker at de ikke sier noe om at magi kan helbrede noen, men de snakket om håpet. For det er utrolig viktig ikke bare i serien, men i det virkelige liv når man har noen som er syk. Jeg vet at kreft har fått mye kritikk i serien, men jeg synes at de har belyst situasjonen på en fin måte. I dag er det lille julaften, og vi har nå bare en dag igjen til jul! 🤩 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #165 Del Skrevet 23. desember 2023 Litt tam episode i dag. Litt skuffet. Savner julemagi, julepynt, lys og glede. Anonymkode: ab4c5...dce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. desember 2023 #166 Del Skrevet 23. desember 2023 Nå sparte jeg gårdagens episode til idag, sånn at jeg hadde 2 episoder og se på. Da skjedde det jo masse spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. desember 2023 #167 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) Da var det blitt den 24, og siste episode. Tårer og glede! En flott slutt. Jeg hadde håpet å se Selma faktisk komme seg til Snøfall, men skal ikke klage. Og de levde lykkelig alle sine dager. God Jul alle sammen! ✨🎄 Nå blir det Snekker Andersen og Tre Nøtter til Askepott, før vi så må finne frem litt Dinsey+ for å se litt Donald og Mikke Mus 😄 Endret 24. desember 2023 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #168 Del Skrevet 24. desember 2023 Hva var dette? For en tam slutt. Beste episoden var 22.des. Skulle ønske slutten var litt koseligere. Anonymkode: ab4c5...dce 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 24. desember 2023 #169 Del Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva var dette? For en tam slutt. Beste episoden var 22.des. Skulle ønske slutten var litt koseligere. Anonymkode: ab4c5...dce Helt enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #170 Del Skrevet 24. desember 2023 Blir det Snøfall 3? Anonymkode: 5e71f...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #171 Del Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Blir det Snøfall 3? Anonymkode: 5e71f...550 Det må det jo bli. Ellers er det jo tidenes verste slutt i en julekalender, som ellers er helt magisk! Helt utrolig at vi ikke fikk se gjenforeningen med Ruth og Elise, og øyeblikket når Noah forstår at Ruth er bestemoren hans. Selmas retur til Snøfall forventet jeg ble med i siste episode også. Siden Selma nå skal være ett år i Snøfall, tipper jeg det lages en sesong 3, der vi får vær med på hennes siste 24 dager før hun reiser hjem til Ruth igjen. Denne serien har potensiale til å få ganske mange episoder uten at det blir kjedelig. Anonymkode: e197f...b75 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #172 Del Skrevet 25. desember 2023 For mye kaos. De kunne holdt seg til mer om snøfall folket. Pynte mer til jul og mindre mas fra VU. Tema kreft var skivebom med den teite slutten. Anonymkode: ab4c5...dce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 25. desember 2023 #173 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg hadde sånn migrene i går, så jeg fikk ikke sett siste episode før sent på kvelden. Jeg er ikke enig i alt. Men hvem er det? Har fulgt med på flere barne tv. Er sånn barnslig. Ser heller barne-TV kalender enn voksen kalender. Har sett litt Asbjørn sin kalender, men ikke hver dag. Barne-TV er mye mere interessant. Selv om jeg ikke har små barn lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 25. desember 2023 #174 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Blir det Snøfall 3? Anonymkode: 5e71f...550 Det er det nesten nødt til å bli. Alt skriker jo på en fortsettelse, og Selma med ett års utveksling i Snøfall… ja, det MÅ bli en sesong 3, håper bare vi slipper å vente så mange år på den som på toern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #175 Del Skrevet 25. desember 2023 Syntes serien var fin jeg, men jeg syntes mulig siste episode ikke toppet serien. Men samma det, resten var bra. Mye fine skjulte budskap er det også. Feks at folk kan gjøre feil, men de kan tilgis og gå videre. Raringer kan være godt å ha, når det er krise. At man kan behandle hverandre fint, selv om man ikke er enige eller liker hverandre. At selv om du har opplevd kjipe ting, kan du få det fint alikevel. At man bør lytte til alle og ikke bare tro det første du hører, når ting føles skikkelig håpløst, er det uansett viktig å ikke miste troen. Livet går videre uansett Anonymkode: 0c398...7f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #176 Del Skrevet 25. desember 2023 Ja, om det blir snøfall 3- nr 4- nr 5.... bla-bla-bla... snøfall 2 var så dårlig at nå er det stopp. Anonymkode: c5951...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. desember 2023 #177 Del Skrevet 25. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, om det blir snøfall 3- nr 4- nr 5.... bla-bla-bla... snøfall 2 var så dårlig at nå er det stopp. Anonymkode: c5951...828 syns ikke det var dårlig... eneste dårlige var skuespillerne som spilte Noah og Elise spilte sykt dårlig Endret 25. desember 2023 av Maleficenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. desember 2023 #178 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det må det jo bli. Ellers er det jo tidenes verste slutt i en julekalender, som ellers er helt magisk! Helt utrolig at vi ikke fikk se gjenforeningen med Ruth og Elise, og øyeblikket når Noah forstår at Ruth er bestemoren hans. Selmas retur til Snøfall forventet jeg ble med i siste episode også. Siden Selma nå skal være ett år i Snøfall, tipper jeg det lages en sesong 3, der vi får vær med på hennes siste 24 dager før hun reiser hjem til Ruth igjen. Denne serien har potensiale til å få ganske mange episoder uten at det blir kjedelig. Anonymkode: e197f...b75 enig. savner og gjenforening mellom trekløveret. Vi så at hun fikk se pil igjen men ikke frida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #179 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg syns serien var helt nydelig ❤️ enig i at vi kunne fått sett at Ruth og Elise møttes, men det viktigste for Ruth er jo at hun har greid å åpne opp igjen og slippe mennesker innpå seg. Så det kommer jo til å skje selv om vi ikke fikk se det. Nydelig lærdom, at det er viktig å fortelle og snakke med noen hvis man bærer på noe vondt. Nei, jeg elsket Snøfall 2 💙 Spennende, morsom, rørende, magisk. Jeg liker at de tar seg tid og at alt ikke trenger å gå så fort. Tommel opp herfra 👍 Anonymkode: 06ce9...431 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #180 Del Skrevet 25. desember 2023 Synes Snøfall 2 har vært en helt nydelig flott reise å følge gjennom advent. Har sett den sammen med mine barn på 7 og 11 år og har alle sammen elsket denne sesongen. Selvfølgelig enig i det enkelte har påpekt om at jeg også skulle ønsket å se gjenforenelse av Selma i Snøfall og Elise, Ruth og Noah, men det ødela ikke noe for meg og jeg synes tross mangelen av disse scenene at siste episode ble avsluttet på en god måte. Jeg gråt masse i siste episode. Ruth er bare så fantastisk herlig, fra den sure kjerringa i starten av sesong 1 til å se henne vokse emosjonellt så er hun en av mine favoritten. Hun og Selma har så fin og naturlig kjemi sammen. Nydelig scene med Amina og Noah når de sa farvel også. Følger han som spiller Pil på tik tok, og han har sagt at det ikke er snakk om noe Snøfall 3 blant produksjon, så han har anbefalt flest mulig å skrive tips til nrk om man ønsker en ny sesong, for hvis nok mennesker viser interesse for ny sesong vil det bidra til at de vurderer det. Han sa selv at produksjon ikke får med seg "snakk" på sosiale medier og oppfordret derfor til å melde tips. Anonymkode: 4b6d0...b2a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå