Gå til innhold

En sjokkerende opplevelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei min sønn på 14 sier at han vil ha peanøttsmør, til havregrøten før skolen men peanøttsmøret, går fort unna fortere enn det som det egentlig skal, jeg åpnet døren hans for og levere klær, tok han på fersken i og få penisen og testiklene, slikket av hunden jeg jagde hunden ut av rommet, og ba han legge seg på sengen og skamme seg, det koker i hodet jeg er rasende, og skuffet hvordan hadde du straffet din sønn?, jeg tenker husarrest hele helgen, bare meg og han ingen pc ingen Xbox, kun sitte i sofaen og se på TV, det som JEG velger og se på, og er ikke det bra nok for han, så blir det soverommet med mobilen, høres dette ut som en fin straff?, for han blir det en lang og kjedlig helg, men da har han fått lære en lekse, handlinger kan gi konsekvenser ja jeg forstår, at han er i puberteten men SÅPASS burde han vite, ja det kan godt hende at han kjenner noen, som har gjort det med en hund men det er DEM...

Anonymkode: 4244e...842

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette er en reel hendelse så er det straff nok for han at du tok han på fersken.

Let it go!

Anonymkode: 8c029...255

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Nice try.

Anonymkode: 348b7...90b

• Liker 12
Skrevet

Oi, her hadde visst alle punktumene havnet sist i innlegget, ble litt andpusten av å lese det hele. 
Jeg tenker kanskje han trenger mer en prat, enn husarrest på rommet? Snakke litt om kropp, sex og grenser..?

Anonymkode: 142e5...32b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Når det har blitt såpass hadde jeg droppet straff og tatt en lang, alvorlig prat med gutten.

Hva skal straff lære en 14 åring?

Her må det forklares nøye hvorfor slik oppførsel og handling ikke er OK.

• Liker 7
Skrevet

trolling-57a9902f3df78cf459cd5776.jpg

Anonymkode: 2568f...15d

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Få han til og ta oppvask, klesvask, støvsuge, rengjøring alt husarbeid som du gjør ellers...slik at han får merke at han ikke får mye ro i baken og send han tidligere til sengs...og stå opp tidligere...

Anonymkode: 4244e...842

Skrevet

Du bør få veiledning i hvordan oppdra ungdom! Dette ble så feil det går an å bli! 

Og kanskje litt veiledning i hvordan bruke komma...

Anonymkode: f06fb...bcb

• Liker 8
Skrevet

Dette er heller ikke greit for hunden! Med denne handlingen har din sønn krysset en ganske alvorlig grense som gjør at det kan utvikle seg videre til straffbare handlinger med dyr. Dessverre er ikke seksuelle handlinger med dyr et ukjent seksuelt avvik.

Jeg hadde blitt så satt ut av dette at jeg hadde vurdert å snakke med fagpersoner, for å håndtere dette riktig. Problemet ditt nå er at du har brakt skam inn i dette, noe som kan gi ham større problemer når det kommer til sin seksualitet, og at han kan komme til å gjøre ulovlige seksuelle handlinger med dyr i fremtiden som han holder hemmelig.

Du trenger hjelp for å håndtere dette riktig, din sønn trenger hjelp av fagpersoner for å ikke utvikle sin seksualitet inn på en straffbart retning.

(Og om du troller er dette virkelig ikke noe å trolle om!)

Anonymkode: 35059...225

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Ai ai ai. Dette trolleforsøket var dårlig😬

Anonymkode: 3a2ff...43d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du bør få veiledning i hvordan oppdra ungdom! Dette ble så feil det går an å bli! 

Og kanskje litt veiledning i hvordan bruke komma...

Anonymkode: f06fb...bcb

Mangelen på punktum er verre.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sikkert en som troller for morro skyld...er flere av dem her inne som spøker om ting...

Skrevet

Sist gang du skrev et slikt innlegg (med like dårlig tegnsetting), så var DU tenåringssønnen som hadde seksuell omgang med familiens hund TS. På tide å finne seg en ny hobby. 

Anonymkode: 0e88d...257

• Liker 4
Skrevet

Dette håper jeg virkelig er tull og tøys

Anonymkode: d2f9b...ea1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ai ai ai. Dette trolleforsøket var dårlig😬

Nuvel. Jeg vet at slikt har skjedd.

Anonymkode: 7fbf8...93b

• Liker 3
Skrevet

Mistenker trolling her, men altså, å bli tatt på fersken i det der er en langt, langt verre "straff" enn noe som helst annet du kan finne på. 

Det er selvfølgelig ugreit å gjøre, men isolert sett ikke en kjempesak. 

Bare det at han vet at du vet er straff nok..

Anonymkode: bdd81...f55

Skrevet

Omplasser den stakkars hunden.

Anonymkode: f4449...cba

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Godt han ikke har nøtteallergi i det minste.

Men bikkja må jo bli et enormt slit etterhvert som assosierer kjønnsorganene til mennesker med mat.

• Liker 1
Skrevet

Tenker døra til rommet hans forsvant for en stund

Anonymkode: 36bd5...95e

Skrevet

Nå trodde jeg det var noen som hadde sett en barnefamilie spise på mcDonalds, eller overhørt en kollega som ville ta seg et glass vin, noe sånt sjokkerende du ville meddele verden. 
Skuffet.

Anonymkode: f206a...a05

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...