Gå til innhold

Tastefeber, og annet vissvass


Shagya

Anbefalte innlegg

Dette er vel den tredje dagboken som åpnes uten særlig hell, så vi får se hvor lenge det varer denne gangen.

Tålmodighet er en dyd og finnes ikke i mitt vokabular, er jeg redd.

Jeg har visstnok begynt å abbonnere på Tara, fant jeg ut i går.

Jeg bestilte 3 prøve-blad (til 99,- eller noe slikt..), for å sjekke om dette var interessant, og så ikke vitsen med å si det opp før jeg hadde fått de tre.

I går fikk jeg blad nr 2, og en regning for 7 blad :overrasket:

Det er lørdag, og jeg skal ikke gjøre noenting.

Bedt hit og dit både i går og i dag, men jeg sa nei takk, jeg.

Jeg er alene hjemme for en gangs skyld på et par måneder, og med litt ubetalt gjeld som venter på å synke, tok fornuften overhånd.

Så her har jeg sittet altfor lenge, og har ikke planer om å reise meg med det første.

Fikk meg faktisk sko til 100,- på Din Sko i dag, og det kan jo redde en hel dag det, å gjøre et slikt kupp.

At det var semska sko, som jeg egentlig prøver å unngå fordi de alltid tiltrekker seg all mulig skit, var noe jeg ignorerte p.g.a prisen.

Har hatt to hyggelige telefonsamtaler i dag, og venter den tredje om ikke så lenge - røret er varmt.

Hva gjør vel det når man snakker med så hyggelige mennesker som er langt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søndag.

Jeg er ikke spesielt glad i søndager.

Ukas siste dag, og i morgen er det jobb igjen.

Ikke fritt for at man går rundt og smågruer seg for å måtte tidlig opp og ny uke med fullt stress.

Får prøve å kose seg så godt man kan, selv om det er aldri så mye søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Pondusa :)

I dag begynner BigBrother igjen.

Jaja, skal vi bli slaver av Tv'en igjen i noen måneder nå da.....

Mannen er forsåvidt uforbederlig på det punktet.

Jeg kan gjerne ha TV'en av en hel dag, eller opptil en uke (bortsett fra et program jeg må se), mens det første han gjør når han står opp, er å skru på den firkanta boksen.

Støy, kaller jeg det.

Og spesielt alt som er av sport, er drepende kjedelig.

Skulle fått kobla til Tv'en på soverommet, så kunne jeg zappa litt der inne isteden når han begynner å plage meg med sport'en sin flere timer av gangen.

Nå er han heldigvis ikke sportsidiot, det hadde nok blitt litt for meget for meg som er anti og får nervøse rykninger bare jeg hører disse helsikes kommentatorstemmene på TV.

Bytt dem i det minste ut, så vi får nye stemmer å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare 12 dager til, det.

Jeg trodde faktisk det hadde begynt for to uker siden, mannen pleier da ikke å se på sport hele tiden ellers, men neida, det var en stund til enda sa han.

Slik (u)flaks at OL altså begynner akkurat når han kommer hjem fra jobb, da.

Jaja, jeg får stikke hodet i en bok eller surfe mens han begraver seg i den olympiske verdenen.

BigBrother, ja.

Litt over ti, ble jeg så uinteressert i å se på alle disse nye snuppene og snerpene som skal inn i dette huset, at jeg rett og slett gikk og la meg.

Tror ikke jeg gikk glipp av stort.

De skulle visst ha en hel drøss med babes, fordi babes selger, leste jeg.

Greit nok det, men litt variasjon hadde jo vært hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg mildt sagt lite imponert over dinhund.net !

Jeg bestilt Pet hair magnet, og Lavasten.

Ingenting skjedde, de svarte ikke på 2 mail.

Jeg ringer.

Andre gang jeg ringer, ringer de meg opp igjen kort etter, og sier de ikke hadde fått bestillingen min, men "skal legge den inn med en gang!"

De får navn og adresse for levering, og lover å komme på lørdag.

De ringer alltid først.

Nå er det mandag, har jeg hørt noe ?

Neida !

:frustrert:

Synd jeg ikke vet om andre steder jeg kan bestille dette fra, for hvis han ringer meg nå, da skal han få beskjed om hva jeg syns om denne kunderservice'n han praktiserer!

Jeg sendte han en mail og sa hva jeg syns og skrev at jeg skal ha beskjed om når varene blir levert, ellers bestiller jeg hos noen andre.

Jeg krysser ikke møkk !

Endret av Shagya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javelja.

Nå har jeg fått svar på mailen fra dinhund.net.

Måtte tre mailer til før han gadd å svare, så han leser tydeligvis mailen sin.

Han hadde ligget syk, og hadde ingen mulighet for å kjøre ut varene.

Neivel, hva med å gi beskjed ?

Så sa han at hans kulle få en eller annen dame til å kjøre ut varene til meg i morgen (dvs i dag), og vedkommende kunne jeg treffe på det og det telefonnummeret.

Nå er jeg møkklei dinhund.net, og jeg har ingen planer om å ringe noen dame for å purre på levering enda en gang.

Endret av Shagya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei #spidergirl#, koselig det :)

Nå har jeg gitt opp dinhund.net, han greide jo hverken å gi beskjed eller levere varer i går heller, så nå har han fått seg en uvenn. Meg.

Det er dessverre ikke til å komme bort ifra at jeg blir en smule muggen når folk ikke holder avtaler. :frustrert:

Endret av Shagya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini, jeg er så trøtt.

I går kveld var det bare såvidt jeg ikke havna i drømmeland allerede klokka 17, men jeg tvang meg til å holde meg våken.

Hadde jeg gitt etter for et øyeblikks fristelser der, hadde nattesøvnen mi vært ødelagt og jeg hadde vært helt ferdig i dag.

Kunsten er å IKKE legge seg i sofaen.

For all del sitt i den, men ikke ligg.

Da er du (hvertfall jeg) borte iløpet av 3 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag: Bolognesesuppe og loff.

Helt greit hverdagsfyll.

I kveld skjer det ingen verdens ting, jeg pløyde gjennom en bok i går, og i dag skal jeg starte på en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor har KOLS, og hun har ikke tenkt å slutte å røyke.

Det var èn tanke som slo meg da jeg hørte det: Idiot.

Ikke fordi hun har KOLS, men fordi hun tydeligvis ikke er interessert i å hjelpe på situasjonen.

Jeg vet ikke hvor ille det er, men jeg fatter ikke at den røyken skal være så livsviktig når man har fått en slik diagnose.

Javel, så kan røyk være avhengighetsskapende, men å ta i et tak for å bedre sin egen situasjon, det hadde jo kanskje vært en idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...