AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Vi har lagt gaming på hylla etter ungen ble bannet fra fortnite. tenker vi dropper dette og bare selger Pc'en. Men holder det å slette alt/nullstille den? altså er den klar for neste person som vil feks spille fortnite med denne pc'en da, kan han det selv om tidligere eier ble bannet? kan ikke dette og vil gjerne gjøre det riktig. Dyrbar lærepenge for ungen. Anonymkode: 74606...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 For en merkelig måte å gjøre ting på, har dere ikke lært ungen å oppføre seg og så tror du dette er måten å gjøre det på. Stenge barnet ute fra en av de viktigste arenaene barna, spesielt gutter henger på, altså gaming? Barnet skal lide for at dere ikke har gjort jobben, kan bli en dyrebar lærepenger for dere voksne og på sikt. Anonymkode: 94fca...673 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 Er Fortnite det eneste de ville spille? Skal dessverre ofte lite til for å bli bannet der. Finnes masse annet gøy. Behold pc'ene så får de nok snart et nytt liv. Anonymkode: 9c9bd...559 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 Det var da heftig til reaksjon da... Hva gjorde ungen? Og hva kommer dere til å gjøre første gang han kommer i en slosskamp? Holder det ikke å bare nedlegge forbud mot spilling i noen ukers tid? Alternativt beslaglegge tastatur, keyboard og strømkabel om det ikke funker med kun forbudet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Vi har lagt gaming på hylla? Hva sier barnet selv da? Det å selge pcn virker som en overdrivelse av oppdragelsesmakt! Tenker det vil komme å bite dere hardt etterhvert. Alle barn gjør feil, og man må lære av feilene sine. Men det gjelder å ikke overdrive konsekvensene.. Mitt barn har og gjort feil, og måtte ta en pause fra.spillet i noen dager. Når han fikk spille igjen var tiden begrenset, og vi skulle høre alt som ble sagt.. (dvs spille der vi var). Her har vi nå hatt ett foredrag på skolen om nettvett, der de tok opp god gamingoppførsel og la vekt på det. Anonymkode: b2363...e1e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 Hva gjorde ungen for å bli bannet? Anonymkode: 3e593...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjorde ungen for å bli bannet? Anonymkode: 3e593...400 Det lurer jeg på også, og hvor gammelt er barnet? Fordi barn har mye glede av spillingen. Jeg ville lagt unna litt og så heller tatt den frem seinere, med en god dose hva man forventer. Barn kan raskt bli veldig utenfor uten, alle rundt spiller, man har både mye læring og sosialt vis spilling. Så det og selge pc og si fra nå er det null spilling fremover høres veldig ekstremt ut. Anonymkode: 699e7...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Del Skrevet 30. november 2023 Egentlig burde du sikkert kjøre dt eget program for å slette disken, men i praksis holder nok en clean reinstall med mindre du har noe sykt hemmelig på den maskina Anonymkode: ebcd3...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det lurer jeg på også, og hvor gammelt er barnet? Fordi barn har mye glede av spillingen. Jeg ville lagt unna litt og så heller tatt den frem seinere, med en god dose hva man forventer. Barn kan raskt bli veldig utenfor uten, alle rundt spiller, man har både mye læring og sosialt vis spilling. Så det og selge pc og si fra nå er det null spilling fremover høres veldig ekstremt ut. Anonymkode: 699e7...728 Ja altså, hadde foreldrene mine solgt pc-en min hver gang jeg ble bannet fra goSuperModel i sin tid, hadde det jammen blitt månelyst i hus! Det skal så lite til for å bli bannet også, så å selge pc-en fremstår som en veldig overdreven reaksjon. Anonymkode: 3e593...400 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja altså, hadde foreldrene mine solgt pc-en min hver gang jeg ble bannet fra goSuperModel i sin tid, hadde det jammen blitt månelyst i hus! Det skal så lite til for å bli bannet også, så å selge pc-en fremstår som en veldig overdreven reaksjon. Anonymkode: 3e593...400 Som mor selv så er jeg helt enig. Jeg ser selv hvor mye glede barna mine har av gaming, det er ikke bare noe ubrukelig, dem lærer mye, barna mine får høre dem er ekstremt gode i engelsk. Det er en sosial arena for mange, som ikke har så mange venner utenom. Vi følger jo med og har også grenser her hjemme. Men aldri om jeg hadde solgt noe og avsluttet dette for godt i lang tid fremover. Anonymkode: 699e7...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Del Skrevet 30. november 2023 Md tanke på at det har vært noen tråder her med "Jeg er bannet fra fortnite, hva gjør jeg nå"-opplegg de siste dagene... så tviler jeg litt på at denne tråden faktisk er reel. Det er ETT RASKT GOOGLE SØK som forteller deg HVA av informasjon som blir blacklistet om du blir bannet på Fortnite. Det er brukernavn og IP-adressen. Det vil si; IP-adressen fra din hjemmerouter er bannet og brukernavnet. PCen kan derfor fint selges...... E Anonymkode: f91ab...d7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå