Helene Skrevet 29. november 2023 #1 Del Skrevet 29. november 2023 Jeg bare stiller spørsmål. Hver gang garasjeporten går opp knirker og knaker det. Jeg skjønner at jeg må smøre med noe. Men med hva? Jeg har flere sprayer. Noen er multi spray. Andre er silikon spray. Jeg spør dere da jeg ikke orker å spørre min far eller min x. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 29. november 2023 #2 Del Skrevet 29. november 2023 5-56 eller WD40 vil gjøre susen, på de stedene du mener/tror det er ulyder. For det er metalliske lyder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Del Skrevet 29. november 2023 lithiumfett fra biltema på fjæra og på lagerene på rullerene, ikke noe fett eller olje i selve skinnene siden det vil bare samle støv og drit Anonymkode: a8b37...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 29. november 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 29. november 2023 Takk for svar. Da bruker jeg multisprayen. Jeg orker ikke lydene, men det som er viktigere er at ting ikke bli ødelagt. Har fortsatt garanti, men ønsker selv å vedlikeholde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå