Gå til innhold

Ford Ranger Raptor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer med Ford Ranger Raptor 2020 mod? 

Jeg går å lurer litt på om jeg skal kjøpe en. Jeg har 0 erfaring med denne bilen, men det jeg leser virker positivt. Bilen virker som en solid bil. Men jeg er litt skeptisk på 2.0 liter motor i så stor bil. Føles den treg? 213 hk er jo ikke all verden i en såpass tung bil. Jeg skal selvfølgelig ut å prøvekjøre en, men det er alltids greit å høre med folk som kjenner litt til bilen også. 

Jeg skulle gjerne hatt den nye med V6 motor, men den er litt for dyr ennå. Er det noen her som vil dele sin erfaring med bilen?  

Anonymkode: b5ae4...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt en slik på jobben. Ser jo kul ut, men er jalla upraktisk ift. en 4x4 varebil.

Anonymkode: 8b3a1...0f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har hatt en slik på jobben. Ser jo kul ut, men er jalla upraktisk ift. en 4x4 varebil.

Anonymkode: 8b3a1...0f9

Hvordan da? Jeg vet jo at der er en pickup, og ikke har et varerom ala' Land Cruiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan da? Jeg vet jo at der er en pickup, og ikke har et varerom ala' Land Cruiser. 

Der har du jo svaret på det du spør om. Til mitt bruk er varerom å foretrekke over lasteplan i minst 90% av tilfellene.

Men Pickup er jo mye kulere, der er jeg helt enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappi skrev (1 minutt siden):

Der har du jo svaret på det du spør om. Til mitt bruk er varerom å foretrekke over lasteplan i minst 90% av tilfellene.

Men Pickup er jo mye kulere, der er jeg helt enig.

Nei, jeg spør vel mer om noen har erfaringer med bilen. Da tenkte jeg mer på motor, kjøreegenskaper, om den er driftsikker osv. Jeg vet jo som sagt at den har plan istedet for lasterom, og det er ikke noe problem for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...