feliek54 Skrevet 1. desember 2023 #41 Skrevet 1. desember 2023 Druid skrev (8 timer siden): Det vil jeg ikke kalle luremus. Her handler det kun om at man har fått kalde føtter og ombestemt seg. Luremus bygger seg på at man skaper et feil forventningsbilde, der hennes egentlige intensjoner aldri har hatt noen målsetning om sex, kun å gi deg inntrykket. Så når dere har avtalt treff for kos og sex, så er foventningsbildet i synk. Vi snakket mye sammen føre. Jeg skrev ikke detaljert hva som skjedde og du kan ikke uttale deg uten å vite helheten. 1
exictence Skrevet 2. desember 2023 Forfatter #42 Skrevet 2. desember 2023 feliek54 skrev (14 timer siden): Nei det er ikke greit ute å si fra. Hadde vert enkelt å si fra. Du kan ikke uttale deg uten å vite helheten hvor mye vi snakket sammen og hva vi ble enige om. Dessuten har jeg en avtale så holder jeg avtalen. Det forventer jeg andre også gjør vid det ikke har skjedd noe spesielt som forhindrer. Jeg kjenner naturligvis ikke din situasjon og det du opplevde. Det har du rett i. Men i en situasjon kan det forekomme at damen først har veldig lyst, eller f.eks bare veldig lov for nærhet og bekreftelse. Men oppi det hele kjenner hun på at hun ikke har lyst til å ta skrittet helt ut. Mener du da at hun ikke med ret kan trekke seg vekk, og at mannen må akseptere dette?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #43 Skrevet 2. desember 2023 exictence skrev (På 29.11.2023 den 13.55): Hva oppnår de med å late som de er interessert? Bekreftelse? For å være ærlig så har ikke jeg noe problem med det, og etter et langt liv synes jeg det er enkelt å gjennomskue kvinner som bare ønsker bekreftelse på at de fortsatt er attraktive. Har et større problem med kynisk utnyttelse av stakkarslige menn for penger, gaver, osv. Anonymkode: 7903a...41a
exictence Skrevet 2. desember 2023 Forfatter #44 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bekreftelse? For å være ærlig så har ikke jeg noe problem med det, og etter et langt liv synes jeg det er enkelt å gjennomskue kvinner som bare ønsker bekreftelse på at de fortsatt er attraktive. Har et større problem med kynisk utnyttelse av stakkarslige menn for penger, gaver, osv. Anonymkode: 7903a...41a At de bare vil ha bekreftelse, kan jeg egentlig forstå. Kanskje de føler at de ikke får nok bekreftelse på andre måter. At denne bekreftelsen gjør dem godt. Enig med deg at det er dårlig av mennesker med kynisk bevisst utnyttelse av andre for penger, gaver mm.
feliek54 Skrevet 2. desember 2023 #45 Skrevet 2. desember 2023 exictence skrev (9 timer siden): Jeg kjenner naturligvis ikke din situasjon og det du opplevde. Det har du rett i. Men i en situasjon kan det forekomme at damen først har veldig lyst, eller f.eks bare veldig lov for nærhet og bekreftelse. Men oppi det hele kjenner hun på at hun ikke har lyst til å ta skrittet helt ut. Mener du da at hun ikke med ret kan trekke seg vekk, og at mannen må akseptere dette? Jeg mener at hun da uten tvil bør si fra etterpå at hun ikke ville, For hun vet hvordan hun kan få kontakt igjen. og da er det uten tvil en luremus.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #46 Skrevet 2. desember 2023 Har opplevd uendelig antall ganger i livet at kvinner dingler sex foran nesen min som en gulrot bare for å få oppmerksomhet eller få meg til å bruke penger på dem. Når man spør når man kan kommer over så er det alltid "neste helg". Anonymkode: 18539...1e4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #47 Skrevet 2. desember 2023 On 11/29/2023 at 10:25 AM, exictence said: er ikke det begrepet utdatert? Det går ikke an å være luremus. Det går fint an, og det skjer hele tiden. Hva er det du lurer på egentlig? Det er ikke snakk om dyret mus, håper jeg du forstår. En luremus er en kvinne som spiller på sex, og bevisst bygger opp mannens håp og forventninger om sex (alt fra nonverbale seksuelle hint til direkte løgner) med den plan om å ikke innfri. Hensikten er å lure til seg eller motta materielle goder. Anonymkode: 6ee81...b73 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #48 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hater luremus. Er alt for mange av dem blant norske jenter. Anonymkode: ad133...80e AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har opplevd uendelig antall ganger i livet at kvinner dingler sex foran nesen min som en gulrot bare for å få oppmerksomhet eller få meg til å bruke penger på dem. Når man spør når man kan kommer over så er det alltid "neste helg". Anonymkode: 18539...1e4 Dette er noe stort sett alle menn vet av erfaring. Men kvinnene skal selvsagt nekte på det, uten at de forstår hvor dumt det blir. Anonymkode: 15dae...571 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #49 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det går fint an, og det skjer hele tiden. Hva er det du lurer på egentlig? Det er ikke snakk om dyret mus, håper jeg du forstår. En luremus er en kvinne som spiller på sex, og bevisst bygger opp mannens håp og forventninger om sex (alt fra nonverbale seksuelle hint til direkte løgner) med den plan om å ikke innfri. Hensikten er å lure til seg eller motta materielle goder. Anonymkode: 6ee81...b73 Skal være ganske bra virkelighetsfjern om man tror slike kvinner ikke eksisterer 😅 Anonymkode: 8a908...409 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #50 Skrevet 2. desember 2023 exictence skrev (På 29.11.2023 den 13.55): Hva oppnår de med å late som de er interessert? Jeg tror mange damer viser interesse og ønsker å flørte, men de vil ikke ha sex der og da. Det er fullstendig lov å trekke seg. De lurer ikke for det. De ønsker å flørte, eller kanskje de til og med ønsker sex en stund, men ombestemmer seg. Er ikke det lov, mener du? Selvfølgelig er det lov Det er jo ikke dette det handler om. Men når en slik dame har vist en enorm interesse, mannen har spandert som pokker, og hun trekker seg i siste liten ? Da er det luremus man blir kalt. Verre er det ikke, så slutt å ta det i verste mening. Selvfølgelig er det lov å si nei, men du kan ikke definere at andre misliker det og setter ord på fenomenet. Anonymkode: 3108a...d46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå