AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #21 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 0.23): Folk er så forskjellige. Liker du at kvinner beholder håret mellom beina at hun friserer det, eller tar bort alt? Og er det annerledes i fohold til menn- er det mer ok at han beholder hår der? Jeg har selv beholdt naturlig hårvekst, og liker det hos kvinner også. Voksen mann. Anonymkode: e7556...0ef Hvorfor vil en voksen mann snakke om andres intimhårpreferanser? Æsj. Anonymkode: 224dd...b54 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #22 Skrevet 30. november 2023 Dere som sier glattbarbert, barberer dere eller vokser dere? Liker det også veltrimmet/glatt, men takler virkelig ikke å få barbere oppå venusberget, klør sånn når det vokser ut, dvs dagen etter😅 Da er det bedre å puste seg gjennom det smertehelvete voksing er, og nyte glatt i mange uker Anonymkode: 054d0...859
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #23 Skrevet 30. november 2023 Hva legger dere i glattbarbert? Alt bort eller beholde litt hår over? Personlig foretrekker jeg barbert men med trimmer hår over kjønnsdelene. Både på meg selv og kvinner. Anonymkode: 41c81...306
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #24 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som sier glattbarbert, barberer dere eller vokser dere? Liker det også veltrimmet/glatt, men takler virkelig ikke å få barbere oppå venusberget, klør sånn når det vokser ut, dvs dagen etter😅 Da er det bedre å puste seg gjennom det smertehelvete voksing er, og nyte glatt i mange uker Anonymkode: 054d0...859 Hei barberer alt å bruker ipl jevnlig, nå er det bare vedlikeholdsfasen , så lenge en holder det vedlike, vokser det ikke ut i hele tatt Anonymkode: 80298...067
skreppamedleppa Skrevet 30. november 2023 #25 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er voldsomt til beskyidning yt fra en eneste uttalelse. Den bør du trekke. Og visste ikke st det var øvre aldersgrense for å ztarte tråder her. Andre vil komentere" å hvor gammel er du da? Tenåring kanskje?" Skjero dere! Anonymkode: e7556...0ef Viss en selv ikke har noe problem med å være respektløs ovenfor andres valg regner jeg med at en ikke har noe imot at andre er respektløst med deres valg. Det går fint an å si at en ikke barberer seg uten å blande verken barn eller pedofile inn i debatten, men for noen virker det helt umulig for det skjer hver eneste gang. Da bør en ikke ha så mye problemer om andre mener at deres tankegang er syk, eller at de er ekkle, hippier, apekatter eller annet barnslig. For å få respekt bør en gi respekt, det er en grei leveregel 😊 Når det ikke skjer får en slike tråder med barnslige kallenavn og utsagn på og om hverandre der ingen er bedre enn den andre siden. 1 1
skreppamedleppa Skrevet 30. november 2023 #26 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som sier glattbarbert, barberer dere eller vokser dere? Liker det også veltrimmet/glatt, men takler virkelig ikke å få barbere oppå venusberget, klør sånn når det vokser ut, dvs dagen etter😅 Da er det bedre å puste seg gjennom det smertehelvete voksing er, og nyte glatt i mange uker Anonymkode: 054d0...859 Jeg barberer ca en gang i uken, men det holder seg i lengre enn en dag. Merker først at det begynner å klø når det stikker og da gjør det vondt, det tar ca en uke. Tar ikke mange sekundene i dusjen så barbering funker for meg. Har prøvd voksing en gang men det var ikke noe for meg😅
OxBall Skrevet 30. november 2023 #27 Skrevet 30. november 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Dere som sier glattbarbert, barberer dere eller vokser dere? Liker det også veltrimmet/glatt, men takler virkelig ikke å få barbere oppå venusberget, klør sånn når det vokser ut, dvs dagen etter😅 Da er det bedre å puste seg gjennom det smertehelvete voksing er, og nyte glatt i mange uker Anonymkode: 054d0...859 Bruker voks, og gjør det selv. Varierer hvor mye som fjernes, og tar det lille på magen også. Så alt etter hva jeg gidder, så er det noe ala helt glatt, trekant, firkant, sirkel, hjerte.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #28 Skrevet 30. november 2023 2 hours ago, OxBall said: Bruker voks, og gjør det selv. Varierer hvor mye som fjernes, og tar det lille på magen også. Så alt etter hva jeg gidder, så er det noe ala helt glatt, trekant, firkant, sirkel, hjerte. Hva slags type voks kjøper du til dette? Anonymkode: 6fdcf...317
AdonisFFM Skrevet 30. november 2023 #29 Skrevet 30. november 2023 (endret) Det må vel være 25++ år siden jeg har hatt sex med ei dame som er hårete. For meg blir det omtrent som å ha sex med ei dame som ikke liker å gi oral. Helt uaktuelt. I dag er det jo enkelt for kvinner å oppnå dette. Laser hårfjerning er enkelt og billig. Det er ikke lenge før dette tjener seg inn når de slipper voksing. Når kvinner forstørrer/retter opp puppene, så er jo dette en liten sak. Dette blir jo en preferanse, men når kvinner kan bruke tusenvis av kroner på sminke, så er det jo heller ikke noe problem med laser nedentil. Dama har hatt laser overalt, både nedentil, underarmer, armer, ben og "smådetaljer" i ansikt og ører/nakke. For henne holder det nå å gå på "tune-up" en gang hver tredje måned. Endret 30. november 2023 av AdonisFFM 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #30 Skrevet 30. november 2023 Som mann, med litt hår her og der, så blir det bare merkelig å fjerne alt i skrittet, derfor er frisert min stil. Jenter og kvinner vil alltid være finest når de er helt glatte. Hår kan være fint nok det, men de er spesielt fine når de er helt glatte, både for øynene og tunga. Anonymkode: 5dc40...27e 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #31 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 7.44): Det er voldsomt til beskyidning yt fra en eneste uttalelse. Den bør du trekke. Og visste ikke st det var øvre aldersgrense for å ztarte tråder her. Andre vil komentere" å hvor gammel er du da? Tenåring kanskje?" Skjero dere! Anonymkode: e7556...0ef Hvorfor bør den trekkes? Har du et problem med uttalelsen får du ta det opp med de som kom med beskyldninger i utgangspunktet Anonymkode: 8243d...a5c 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #32 Skrevet 1. desember 2023 Jeg er kvinne, i 30 årene. Har full busk, trimmer kun om jeg skal ha på bikini/badedrakt. Det har ikke skjedd på minst 5 år nå, så sjeldent. Epilerer leggene. Armhulene barberes i ny og ne. Jeg svetter mer med hår, så liker å fjerne det, men det er vinter, så ja, da skjer det sjeldnere. Jeg tar mine valg basert på hva jeg liker. Jeg liker bare legger, jeg som sagt barberer armhulene pga. svette. Busken den beholder jeg da huden blir så utrolig fettete uten. Jeg trenger håret der for å fange opp oljene fra huden. Ikke minst liker jeg at busken lager litt rom mellom trusa og vulva, og det er mer pusterom. Jeg er hetrofil, og jeg ønsker hår på en mann. Noe av det mest avtennende som finnes; en mann, skikkelig hår på brystet, fin stripe ned fra navlen, og så en ribbet høne av en fant som henger der naken og skrukkete. Hår! Jeg liker at håret er der. Det er tiltrekkende, og naturlig. Jeg respekterer alle andres valg. Jeg absolutt legger meg ikke oppi hva andre gjør med sin kropp. Jeg har datet en mann som fjernet hår. Hans valg. Var andre grunner at det ikke fungerte. Men jeg foretrekker hår. Anonymkode: f359d...23a 1
OxBall Skrevet 1. desember 2023 #33 Skrevet 1. desember 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Hva slags type voks kjøper du til dette? Anonymkode: 6fdcf...317 Veet varmvoks, men har også brukt noe annet. Husker ikke hva det heter, men kjøpt på normal.
Even Tuell Skrevet 1. desember 2023 #34 Skrevet 1. desember 2023 On 11/29/2023 at 12:23 AM, AnonymBruker said: Folk er så forskjellige. Liker du at kvinner beholder håret mellom beina at hun friserer det, eller tar bort alt? Og er det annerledes i fohold til menn- er det mer ok at han beholder hår der? Jeg har selv beholdt naturlig hårvekst, og liker det hos kvinner også. Voksen mann. Anonymkode: e7556...0ef Trimmer meg selv når det blir litt mye, men ellers er det hår på meg. Har prøvd å barbere meg helt glatt, men likte det ikke. Om jeg får velge foretrekker jeg at hun er helt glatt. Det er noe sexy, tennende og pirrende å se, kjenne, smake en silkeglatt fitte. Liker bedre å slikke når det ikke er noe hår der og det er helt magisk å se pikken gli inn og ut av henne når hun er helt glatt. Ekstra sexy er det når det blir litt safter rundt omkring og det glinser litt av huden. Liksom lyser kåt fitte lang vei. Glatt og smooth er sexy som fy. *chef's kiss* 1
NatNat Skrevet 1. desember 2023 #35 Skrevet 1. desember 2023 (endret) On 11/30/2023 at 7:56 AM, AnonymBruker said: Dere som sier glattbarbert, barberer dere eller vokser dere? Liker det også veltrimmet/glatt, men takler virkelig ikke å få barbere oppå venusberget, klør sånn når det vokser ut, dvs dagen etter😅 Da er det bedre å puste seg gjennom det smertehelvete voksing er, og nyte glatt i mange uker Anonymkode: 054d0...859 Hvis du klør etterpå, det er fordi : 1) du barberer ikke ofte nok og huden din er ikke vant til det. 2) du barberer med dårlig kvalitet barberhøvel, uten å preppe huden først. Endret 1. desember 2023 av NatNat 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå