AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Hei alle sammen. Mitt barn får ikke morsmelk, har aldri fått det. Henne er nå 10 måneder. Får morsmelkerstatning noen ganger, men går for det meste i disse glassene og ferdigmaten. Men dette er ganske så dyrt. Koster jo mellom 20 og 30kr. Jeg er helt grønn på dette og trenger råd. Hvor mye bruket man ca I måneden på mat til baby på 10 måneder? Nå snakker jeg kun om mat, ikke noe annet. Anonymkode: 276bf...a4c
Heln Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Mine spiste brødskiver eller grøt til frokost og kvelds, vanlig middagsmat sammen med oss og mme/ble ammet innimellom der og til kvelden. Det var lite melk når de var så store, og ferdigglassene syntes jeg var for dyre til å gi hver dag, men grei å ha på reise feks.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei alle sammen. Mitt barn får ikke morsmelk, har aldri fått det. Henne er nå 10 måneder. Får morsmelkerstatning noen ganger, men går for det meste i disse glassene og ferdigmaten. Men dette er ganske så dyrt. Koster jo mellom 20 og 30kr. Jeg er helt grønn på dette og trenger råd. Hvor mye bruket man ca I måneden på mat til baby på 10 måneder? Nå snakker jeg kun om mat, ikke noe annet. Anonymkode: 276bf...a4c Ga vanlig mat fra 6 mnd. Spiste det samme som oss voksne Aldri lagd egen barnemat Anonymkode: 3c6ff...d21
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Babyene våre spiste det samme som oss. Salte maten ved bordet, så kan babyen spise det meste dere spiser. Anonymkode: 2162a...906
Arkana Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 Våre spiste det samme som oss til middag i den alderen. Vi saltet ved bordet slik at maten de fikk var usaltet. Brødskive til frokost og lunsj og grøt til kvelds.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Skrevet 28. november 2023 Babyen min (7 mnd) spiser samme mat som oss, aldri noe spesielt. Sitter sammen med oss og spiser det samme. (Dvs utforsker mye og spiser litt enn så lenge.) Har gjort slik med alle. Anonymkode: ba490...994
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #7 Skrevet 28. november 2023 Vår spiser det samme som oss stort sett. Er snart 1 år. Har ikke hatt noen vesentlig økte kostnader fordi vi bare bruker av våre porsjoner siden hun spiser så lite. Hu spiser alt fra taco til laks. De glassene hjelper ikke barnet med å håndtere biter. Det er viktig at de lærer seg tygging og ulike konsistenser på mat. Anonymkode: cc064...f24
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Skrevet 28. november 2023 Eldste spiste stort sett det samme som oss(litt tilpasset) i den alderen. Yngste levde stort sett på mme på den alderen fordi hun ikke klarte å svelge noe annet (hun «spiste» mye som hun spytta ut igjen) Anonymkode: 91518...272
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå