AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Det er mange av mine venninner som foretrekker en mann som er utadvendt, humørfylt og tar mye iniativ. Jeg liker faktisk dem som er stille og noe resverte, som det faktisk går an å snakke med, selvfølgelig er det bra om ha tar iniativ til kontakt. Anonymkode: dbc3d...9ac
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Helt greit for meg. Liker ikke høylydte menn som skal være center of attention i alle anledninger. Men mannen må kunne føre en samtale og vise interesse for meg og mitt liv, ikke bare sitte stille på stolen og tro at det skal lede til et forhold som er givende for meg Anonymkode: 8b6c9...bf2 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Liker stille menn så lenge han er åpen for å ha gode samtaler og det ikke er i den graden at han ikke svarer, det er ensomt. Er også rolig og kan nyte stillhet, men det er jo gøy med litt liv også. Anonymkode: 12a15...f73 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Så lenge han tar initiativ er det ikke noe prolem, gjør han ikke det så er han nok ikke kun stille og reservert, heller uinteressert. Anonymkode: 28053...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så lenge han tar initiativ er det ikke noe prolem, gjør han ikke det så er han nok ikke kun stille og reservert, heller uinteressert. Anonymkode: 28053...f4d Signerer denne. Å være en stille/rolig person er en ting, å ikke ta initiativ er å være uinteressert. Der må det være balanse. Anonymkode: 8db23...4b1 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Skrevet 28. november 2023 Bare han ikke er tafatt, så. Anonymkode: d90a6...e8b 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #7 Skrevet 28. november 2023 En mellomting er best 🙂. Litt rolig, lun humor, lite drama, men bør like å finne på noe en gang i blant, både på egen hånd og sammen. Bør absolutt ikke være folkesky, men heller ikke en sånn som må ha full oppmerksomhet fra alle rundt. Anonymkode: f9711...80d 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er mange av mine venninner som foretrekker en mann som er utadvendt, humørfylt og tar mye iniativ. Jeg liker faktisk dem som er stille og noe resverte, som det faktisk går an å snakke med, selvfølgelig er det bra om ha tar iniativ til kontakt. Anonymkode: dbc3d...9ac Jeg er en ganske stille og rolig person, ikke den som snakker mest, og veier mine ord før de kommer ut. Og egentlig litt inntrykk av at det ofte blir satt pris på at jeg er mer en lytter enn en prater, de føler seg sett og hørt når jeg er lytter mer enn prater, og kommer derfor best overens med utadvendte damer Anonymkode: f8570...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #9 Skrevet 28. november 2023 Jeg er introvert og blir alltid forelsket i og tiltrukket av menn som er litt introvert selv. Dype blikk og rolig/mystisk aura er drithot. Syns det er slitsomt med humørfylte menn som skravler og er veldig energiske hele tiden. Anonymkode: 2f3c4...13b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå