Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dette her er jo egentlig veldig enkelt: Ja, vi elsker skal ikke fornyes, sangen er en del av vår historie og innholdet i den likeså... Man KAN derimot diskutere om vi bør han en annen nasjonalsang.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vær så snill si dette bare er trolling, kan ikke være mulig å si dette seriøst?? Hvis det er alvor, så skal jeg gjøre alt i min makt for å bli med Musk til Mars, for denne verden begynner tydeligvis å gå under 

Anonymkode: e8d2a...b54

😂 fantastisk! 

Anonymkode: a38ad...76e

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vær så snill si dette bare er trolling, kan ikke være mulig å si dette seriøst?? Hvis det er alvor, så skal jeg gjøre alt i min makt for å bli med Musk til Mars, for denne verden begynner tydeligvis å gå under 

Anonymkode: e8d2a...b54

Dette høres ut som en fantastisk boktittel 😂

Skrevet

Bytt den ut. Vi må fornyes og endres, hvorfor ha så gammel og utdatert sang som ikke hører til med tiden? 

Anonymkode: 56b90...a86

Skrevet

Fredrikshald

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Fredrikstad_og_Fredrikshald_minedetasjement

Noe er jo selvsagt utdatert, det er en historisk sang. 

I forhold til dette med kvinner, selv om de ikke bare satt å gråt, men gjerne jobbet hardt -så var det jo ofte kvinnene som ble sittende igjen med gård, unger og sorgen over alle både soldater og folk ellers som døde enten på slagmarken eller av sult, sykdom og nød hjemme. Verden var annerledes. 

Jeg synes det er helt på sin plass at folk forsøker å skrive nye sanger for Norge, kanskje noen kommer med noe bra som kan føye seg til rekken. 

Personlig føler jeg "Mellom bakkar og berg" og "Vårsøg" er Norges nasjonalsanger 

Anonymkode: 10b40...ab6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 12.07):

Her i landet er det religionsfrihet og jeg tror de fleste i Norge er ateistiske? Og før skulle kvinnene kjempe som om de var menn, men nå sitter de bare og griner?

Nei, de fleste er fortsatt kristne, og vår kristne kulturarv er nedfelt i grunnloven og den kan woke-ekstremistene bare å glemme å få fjernet.

Anonymkode: da4a9...00b

Skrevet

Trist innlegg av TS. Et typisk tegn på nasjonens Norges forfall og utvanning. 

Anonymkode: 130af...fed

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke noe fint når ett mannskor synger denne.

Anonymkode: f4da1...897

Skrevet

Ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og latterliggjøring, og svar til det. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...