Gå til innhold

Julegave til egne barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere i julegave til deres barn?

evt hvor mye bruker dere på gavene? 
har barn på 8 og 12 år, og sliter litt med å finne noe. 8 åringen ønsker seg gaming PC, men det sier økonomien nei til. 

Anonymkode: cb8e5...b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn på 11 og 13.

11-åringen får "ny" telefon (brukt på finn.no), med nytt deksel kom det på 2000 kr.

13-åringen får penger (1000 kr) og en hettegenser hun har ønsket seg.

I fjor fikk 11-åringen gaming PC. MEN det var et avtalt spleiselag mellom julenissen og sparepengene hans. :)

Anonymkode: a79db...349

Skrevet

I den alderen brukte jeg 1000 - 1500. Har god råd, men vil ikke at jula skal handle om grisedyre gaver. Har ved noen tilfeller kjøpt dyrere bursdagsgaver. Mobil osv. 

Anonymkode: bb68e...5fa

Skrevet

Voksne barn, bruker 6000 på hver av de i år pluss 2000 på svigerbarn. 

Anonymkode: e3168...038

Skrevet

største  som er tenåring ønsker seg ny gamingskjerm, gjorde ett kupp på black friday, ås det ble 1900kr, i overkant, men er nok en utgift vi hadde måttet ta uansett. minste, usikker, ønsker seg en kopp fra starbucks, så det må allefall under treet.

Anonymkode: 0be12...7b2

Skrevet

Kjøper for en 1000-lapp. Ønsker seg fjernstyrt leke.

Anonymkode: ca9ac...491

Skrevet

Årskort i fornøyelsespark. Vi har ikke planlagt noe stor ferie neste år så det passer godt😀

Skrevet

Det går jo an å gi penger så 8-åringen kan spare opp til gaming-pc? Det har jeg gitt til nevøer. 

Mine barn er mindre (3 og 6), og de får gaver for ca tusenlappen (det man må opp i for å få de Lego-settene de ønsker seg...)

Anonymkode: 18a25...0c6

Skrevet

Største får for 6000 i år

minste får for 2-3000

Anonymkode: bf82b...041

Skrevet

Minste får leke av et slag (4år)

Eldste får penger (16 år)

Anonymkode: cd5b5...68e

Skrevet

Har en på åtte. Hovedgaveb fra oss er på ca 1500kr, men det er alltid minst seks gaver under juletreet fra julenissen og rampenissen på morgenen julaften til hvertfall 3000kr. Når han blir eldre og ønsker seg større ting blir det heller droppet. Telefon, Nintendo, iPad osv får han når det trengs :) 

Anonymkode: f13a5...6a3

Skrevet

Varierer veldig, passer på at alle får noe de ønsker seg i alle fall. Eldste får gave til ca 300 i år. Fant en bok på loppemarked hun har lett etter i flere år, betalte 20 kroner 😆 I tillegg får hun noen gode tusjpenner, en fin skrivebok til studiene og et par votter jeg har strikka. De tre eldste hjemmeboende barna får ps5 og to spill på deling, det er vel det dyreste noen får i år. Ellers er det bøker, litt lego, fotballdrakter ol. 

Skrevet

Mine på 2 og 4 får en leke som ikke koster for mye, men som de blir glad for, og så setter vi litt ekstra inn på sparekonto. Har ikke bestemt sum enda. Besteforeldre har spurt om vi kan fikse for dem og gitt oss sånn ca sum de vil betale, rundt 1500kr per barn. Det passer perfekt med noe eldste ønsker seg og det vi hadde tenkt å kjøpe til yngste, så da får de det av besteforeldrene. 

Anonymkode: 44189...8c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...