Gå til innhold

Fotnoter i word, der forklaring skal på siste side

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

…og ikke underveis(nederst på hver side). Kun på siste side. Hvordan gjør man det🫣

Anonymkode: 25cc0...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nordlending skrev (7 timer siden):

Tror det er det som heter sluttnoter, du finner det på samme sted som fotnotene 😊

Jeg prøvde det, men det kom automatisk note nede på siden der jeg ikke ønsker noter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet sluttnoter, og er ferdig. Men har glemt å legge inn en fotnote på første side🫣Har prøvd å google men finner ikke ut av hvordan jeg evt endrer nummerering. Blir stress å slette 32 noter pga en feil😫🤣Anyone? pls🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faktisk har benyttet fotnotefunksjonen skal det oppdatere seg automatisk når du legger inn en ny. Om du har gjort det manuelt må du også oppdatere alle manuelt. Kan være en god idé å ta backup av dokumentet ditt før du prøver å gjøre noe nytt som du ikke har gjort før.

Anonymkode: c7032...34b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg droppet sluttnoter, og er ferdig. Men har glemt å legge inn en fotnote på første side🫣Har prøvd å google men finner ikke ut av hvordan jeg evt endrer nummerering. Blir stress å slette 32 noter pga en feil😫🤣Anyone? pls🙏

Nummerering skal endre seg automatisk.  Er du sikker på at det er fotnoter du skal ha, og ikke kilder/referanser? Da kommer referanselisten til slutt.

Anonymkode: de03d...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nummerering skal endre seg automatisk.  Er du sikker på at det er fotnoter du skal ha, og ikke kilder/referanser? Da kommer referanselisten til slutt.

Så hvis jeg går på første side vil alle fotnotene oppdatere seg med rett nr; slik at ikke første note blir nr 33?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hvis jeg går på første side vil alle fotnotene oppdatere seg med rett nr; slik at ikke første note blir nr 33?😀

Ja, hvis du har brukt automatisk nummerering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja fotnoter. Skal ikke nummerere noe på referanseliste på siste side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...