Gå til innhold

Exit har rett og Karpe tar feil: livet ER bedre i Porsche

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 20.46):

Porshe? Omtrent den billigste sportsbilen man får tak i. Finnes mange dyrere og finere toyotaer. Men hver sin smak :) jeg vil heller ha en gr supra f.eks. 

Anonymkode: 7d4fa...e5f

Nå er vel Gr Supra mye billigere, treigere enn billigeste 911

Anonymkode: 82228...95e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 11/26/2023 at 8:39 PM, AnonymBruker said:

Faktisk ikke en tulletråd!

Var langt nede psykisk en periode, og det eneste som hjalp på angst og depresjon var å ta løs 911 og kjøre noen runder. Vil faktisk si det var med å hjelpe meg ut av det!

Ja, latterlig og klysete, men samtidig: man griner garantert mer i Toyota enn i Porsche, helt frem til den må på service…. og helst ikke se på tanken etter en tur. 

Hvem er uenig? ;) 

Anonymkode: ebf9e...94e

Enig i at livet er bedre i en Porsche, selv om jeg er mest fan av de gamle transaksel bilene. Da smiler jeg :) 

Også er de ikke så klysete :D 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 20.46):

Porshe? Omtrent den billigste sportsbilen man får tak i. Finnes mange dyrere og finere toyotaer. Men hver sin smak :) jeg vil heller ha en gr supra f.eks. 

Sjel. Kun det.

Anonymkode: faa8a...337

Skrevet

Fine og gode biler, bare husk klippekortet på verkstedet! 😃

Anonymkode: d873b...c55

Skrevet
On 11/26/2023 at 8:46 PM, AnonymBruker said:

At japanerene kan lage gode biler er det ingen tvil om, men Toyota får på ingen måte de autofil-hormonene til å bruse på samme måte som Porsche... Lexus er objektivt bra, men dørgende kjedelig. Som en sexdukke... 

Og det med pris, hva tenkte du på da? Hvilke Toyotaer og hvilke Porscher? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...