Gå til innhold

Exit har rett og Karpe tar feil: livet ER bedre i Porsche

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faktisk ikke en tulletråd!

Var langt nede psykisk en periode, og det eneste som hjalp på angst og depresjon var å ta løs 911 og kjøre noen runder. Vil faktisk si det var med å hjelpe meg ut av det!

Ja, latterlig og klysete, men samtidig: man griner garantert mer i Toyota enn i Porsche, helt frem til den må på service…. og helst ikke se på tanken etter en tur. 

Hvem er uenig? ;) 

Anonymkode: ebf9e...94e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Var langt nede psykisk en periode, og det eneste som hjalp på angst og depresjon var å ta løs 911 og kjøre noen runder. Vil faktisk si det var med å hjelpe meg ut av det!

Ja, latterlig og klysete, men samtidig: man griner garantert mer i Toyota enn i Porsche, helt frem til den må på service…. og helst ikke se på tanken etter en tur. 

Hvem er uenig? ;) 

Porshe? Omtrent den billigste sportsbilen man får tak i. Finnes mange dyrere og finere toyotaer. Men hver sin smak :) jeg vil heller ha en gr supra f.eks. 

Anonymkode: 7d4fa...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (4 minutter siden):

Jeg kjører Toyota og kunne godt tenkt meg en Porsche:)

Det som er synd er at det er ekstremt dyrt å HA, og 911 suger drivstoff som en Gud. 
Men disse bilene er ikke oppskrytt! :) 
ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler og andre materielle ting gjør ikke meg lykkelig 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 818bf...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det som er synd er at det er ekstremt dyrt å HA, og 911 suger drivstoff som en Gud. 
Men disse bilene er ikke oppskrytt! :) 
ts

Det er ikke prisen som gjør at jeg lar være, men at jeg hadde mistet lappen rimelig fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Porshe? Omtrent den billigste sportsbilen man får tak i. Finnes mange dyrere og finere toyotaer. Men hver sin smak :) jeg vil heller ha en gr supra f.eks. 

Anonymkode: 7d4fa...e5f

Helt sant! Men Porsche er topp notch biler av kval., og de vil ikke sammenlignes en gang.

Samme som min ektefelle… Men dere foretrekker riskokere, ingenting å gjøre med den saken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være en god og driftig fastlege, psykolog/psykiater du har! Fikk du Porsche på blåresept forresten?   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Det er ikke prisen som gjør at jeg lar være, men at jeg hadde mistet lappen rimelig fort:)

😂👍🏼 ja… du sier noe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

Må være en god og driftig fastlege, psykolog/psykiater du har! Fikk du Porsche på blåresept forresten?   

Ja, på Frogner Helsesenter 🫡

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden):

Det hadde vært noe det:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært rik hadde ikke sportsbil vært noe å vurdere engang. Det jeg egentlig har lyst på er SUV og privatsjåfør.

Anonymkode: 82d7a...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visp skrev (12 minutter siden):

Det hadde vært noe det:laugh:

JA, vi får huske på å opplyse om dette  (dvs. om uløkka først skulle være ute). Om det ikke skrives ut Porscher - så får vi vel bare bytte fastlege, og samtidig informere om, og legge inn klager på utilstrekkelig/mangelfullt  behandlingstilbud og sånt. :opplyser:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en har penger til det, så stemmer det bra👍🏼 Klart livet er mer gøy med luksusting. Det må derimot være strøkent, ingen vil humpe rundt i en 911 med liten motor, kantkjørte felger og dårlig lakk🫠

Anonymkode: 1f8e2...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sportsbil, og har nå Toyota. Livet mitt er nøyaktig det samme i begge bilene, og jeg griner like mye 😅

Anonymkode: 81eac...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, du må nyte bilen din, altså, men Porsche er jo entusiastenes vanilje og H&M. Nok til alle. Jeg foretrekker litt mer "ekte" biler - Noble, Alvis, det lange panseret på en E-type eller en Volvo P1800ES. Mest for estetikken, den siste, da den kjører som en traktor. Også en åpen SAAB 900 eller en Tatra som krever full konsentrasjon under pågassing i svingene lurer frem mer følelser hos meg enn lege- og advokatbilen 911.

Anonymkode: a08e0...8d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 20.39):

Hvem er uenig? ;) 

Ingen tvil om at det er bedre å deppe i en Bentley enn Buss.

Men for å være litt seriøs. Jeg har 3 motorsykler i garasjen og ta på seg hjelmen og ta en tur alene på ukjente veier, stoppe og ta en kaffe på et tilfeldig sted osv. Litt småprat med ukjente motorsyklister. Bilister sitter i bilene sine. MC folk benytter seg av benkene 😊

Rein terapi.

Premium Photo | Mountain road with a lonely motorcycle driving towards a  mountain in setesdal, norway

Anonymkode: 3bc77...b84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid synes Porsche har vært litt kjedelig til å være sportsbil. Litt for vanlig liksom.

Helt til jeg ble med som passasjer i en nyere 911 GT3 RS på banen på Rudskogen Motorsenter. 🥰 Etter det har jeg vært Porsche-fan! Fytti katta for en bil! 🥰 Det er det råeste jeg noensinne har vært med på! Skal jeg ha meg sportsbil til alt for mange penger en gang, så blir det Porsche.😍

Anonymkode: f3530...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...