AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #41 Del Skrevet 22. oktober 2024 Sangen jeg har hørt desidert mest av alle er Chris Brown - With You. Og nei, jeg er ikke 12 år😂 Var ung da den kom ut, og den har fulgt meg i kjærlighet og sorg gjennom tidene. Da jeg var på mitt laveste i dyp depresjon begynte jeg å spille den som kjærlighetssang til "meg".. Kort forklart; jeg måtte lære å elske meg selv!❤️ Anonymkode: 30c41...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #42 Del Skrevet 22. oktober 2024 Dont stop me now - Queen Jeg og min far hørte alltid på den i bilen når vi var ute å kjørte. Den sangen vekker alle følelser i meg, litt avhengig av årstid og sinsstemning. Anonymkode: 82b44...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 22. oktober 2024 #43 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 21.48): Akkurat nå er det "Svantes lykkelige dag" som popper opp som en mimrelåt. Prøver å finne tilbake til hva som er viktig i livet. Anonymkode: 7ecc9...b2e Jeg var så heldig at jeg så Andersen og Dissing framføre den live. Siden Dissing begynte å bli skallet, gjorde de en liten selvironisk vri på teksten: kysser mig kærligt og går ind for at hente mit hår. (Egentlig står det red' sit hår) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober 2024 #44 Del Skrevet 24. oktober 2024 Josh Groban sin sang "You Are Loved" har betydd ekstremt mye for meg. Han er en klok mann, og denne sangen er rett og slett magisk syns jeg 🤩. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 24. oktober 2024 #45 Del Skrevet 24. oktober 2024 Free falling - Tom Petty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 24. oktober 2024 #46 Del Skrevet 24. oktober 2024 Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå