AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Fant et tidligere innlegg her inne ang samme tema der noen hadde lagt inn en link som jeg fulgte, men det stoppet opp da jeg måtte legge inn avdødes url addresse som jeg ikke har peiling på. Da må jeg jo inn på avdødes Facebook side fra avdødes pc, og det gjorde jeg men den kom ikke opp noe sted. Er det ikke noe lettere måte å gjøre det på? Anonymkode: 842ad...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Er du nærmeste pårørende? Da kan du sende en melding til Facebook og be om det. Du må legitimere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Chiubi skrev (44 minutter siden): Er du nærmeste pårørende? Da kan du sende en melding til Facebook og be om det. Du må legitimere deg. Det gjelder min avdøde mann Ts Anonymkode: 842ad...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 URL er jo bare linken til FB siden, bruk pc og gå inn på FB siden til den avdøde personen så kopierer du adressen som står i adresselinjen. Anonymkode: 2a154...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): URL er jo bare linken til FB siden, bruk pc og gå inn på FB siden til den avdøde personen så kopierer du adressen som står i adresselinjen. Anonymkode: 2a154...0c4 Hva gjør jeg når jeg kopierer linken? Har bare gjort det på mobilen ts Anonymkode: 842ad...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva gjør jeg når jeg kopierer linken? Har bare gjort det på mobilen ts Anonymkode: 842ad...9d2 Du får det ikke til på mobil med FB appen, du må bruke en nettleser og kopiere URL til skjemaet du skal fylle ut. Anonymkode: 2a154...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 Er det mulig å ringe Facebook og be om hjelp? Ts Anonymkode: 842ad...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Del Skrevet 26. november 2023 Logg inn på pc ,gå inn på avdødes profil , og kopiere url på siden http adressen Anonymkode: c1f4b...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #9 Del Skrevet 27. november 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Er det mulig å ringe Facebook og be om hjelp? Ts Anonymkode: 842ad...9d2 Nei. Facebook har ikke noen telefonsupport. Bruk en datamaskin, ikke mobil/nettbrett. Anonymkode: 1dfa4...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 27. november 2023 #10 Del Skrevet 27. november 2023 Hvis du går inn på profilen fra mobil, og trykker på de tre prikkene ved siden av knappen «Melding», så finner du lenken til profilen helt nederst på siden du får opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå